Miksi pukeudut kaamosaikaan aurinkolaseihin
Aurinkoa ei tule näkymään koko päivänä. Mihin siis tarvitsee aurinkolaseja.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina kyseessä ovat huumeidenkäyttäjät ja rikolliset.
Tämä. Huomaa jo alapeukutusten määrästä että tottahan tämä on eikä vain haluta myöntää asiaa. Aurinkolasit pimeällä = jotain salattavaa. Todennäköisesti pälyilevät sieltä lasien takaa jatkuvasti muita vainopäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina kyseessä ovat huumeidenkäyttäjät ja rikolliset.
Tämä. Huomaa jo alapeukutusten määrästä että tottahan tämä on eikä vain haluta myöntää asiaa. Aurinkolasit pimeällä = jotain salattavaa. Todennäköisesti pälyilevät sieltä lasien takaa jatkuvasti muita vainopäissään.
Vainopäissään ole muut kuin sinä.
Kärpäsiä lentää vielä silmiin kun elää vauhdikasta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää naurettavalta. Vähän kuin pukeutuisi helteellä toppatakkiin.
Mä oon niin vanha että oma mukavuus menee heittämällä ohi satunnaisen ohikulkijan kuvitteellisten ajatusten.
Eilen olin lapsen futispeliä katsomassa, pilvinen mutta kirkas sää, joten sain silmien siristelystä päänsäryn. Harmittaa että unohdin aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää naurettavalta. Vähän kuin pukeutuisi helteellä toppatakkiin.
Mä oon niin vanha että oma mukavuus menee heittämällä ohi satunnaisen ohikulkijan kuvitteellisten ajatusten.
Eilen olin lapsen futispeliä katsomassa, pilvinen mutta kirkas sää, joten sain silmien siristelystä päänsäryn. Harmittaa että unohdin aurinkolasit.
Oliko pupillit sattumoisin laajentuneet liiasta laittomien stimulanttien käytöstä? Taisipa olla.
Ei ole vaatteita ja aurinkolasit peittää, että nolottaa vähän nakusillaan kävellä.
Valonarat silmät ja aurinkolaseissa on silmälasivahvuudet.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmälasit tummuu auringossa. Sori siitä.
Sama, mutta en kyllä pyytele anteeksi siitä! 😄 Ne ovat minun lasini, eivät jonkun ohikulkijan. Ja todellakin vielä syyskuussa uv-taso voi olla korkea pilviselläkin säällä.
Kertoo kuulumisesta alempaan sosiaaliluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
No säästihän noissa itsestään mukautuvissa laseissa hieman vrt. että olisin ostanut vahvuuksilla sekä tavalliset silmälasit että aurinkolasit. Mieluummin pidän itselläni erotuksen kuin laitan ne aurinkolaseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No säästihän noissa itsestään mukautuvissa laseissa hieman vrt. että olisin ostanut vahvuuksilla sekä tavalliset silmälasit että aurinkolasit. Mieluummin pidän itselläni erotuksen kuin laitan ne aurinkolaseihin.
Eli ostat erotuksella mieluummin huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo... yleensä yritän maksimoida sijoitukset. Toki ostan myös välillä jotain kivaa. Päihteet eivät kiinnosta, en juo alkoakaan.
Sinulla taitaa olla hieman huono päivä. Älä huoli, kyllä se siitä taas.
Onko Ap se jonka syksy alkoi kesäkuun lopussa? Nyt on jo kaamos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo... yleensä yritän maksimoida sijoitukset. Toki ostan myös välillä jotain kivaa. Päihteet eivät kiinnosta, en juo alkoakaan.
Miksi valehtelet? Olet anonyymi tällä palstalla joten voit avoimesti kertoa huumeongelmastasi. Me emme tuomitse. Kelpaat juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Olet anonyymi tällä palstalla joten voit avoimesti kertoa huumeongelmastasi. Me emme tuomitse. Kelpaat juuri sellaisena kuin olet.
Tuliko tappio?
Käytän ulkona hikoillessa kakkoslaseja eli aurinkolaseja, joissa on vahvuudet. Saatan jopa mennä kauppaankin näillä.