Mikä on härskeintä, mitä nainen on ehdottanut?
Huomasin tämän ketjun ja ehdin vastatakin siihen, kunnes joku (oletettavasti haluton kiukkupully) poistatti. Vastapainona siis ketjulle "mikä on härskeintä, mitä mies on ehdottanut".
Kommentit (29)
Sidontaleikkejä ja seksihepeneisiin pukeutumista....suostuin kaikkeen 🥰 On lainattu myös satulavibraa ja mies kiinnitti minut sen päälle niin pitkäksi aikaa että aloin itkemään, jonka jälkeen sanoi että päästää minut irti sen päältä vasta kun olen ottanut häneltä suihin loppuun asti. Olin aiemmin tuosta kieltäytynyt enkä tykkää suihin ottamisesta. Pakkomoli tuohon suostua, kun en rnää kestänyt lisää orgasmeja.
T: Pikkuisen sub nainen 39
Vierailija kirjoitti:
Sidontaleikkejä ja seksihepeneisiin pukeutumista....suostuin kaikkeen 🥰 On lainattu myös satulavibraa ja mies kiinnitti minut sen päälle niin pitkäksi aikaa että aloin itkemään, jonka jälkeen sanoi että päästää minut irti sen päältä vasta kun olen ottanut häneltä suihin loppuun asti. Olin aiemmin tuosta kieltäytynyt enkä tykkää suihin ottamisesta. Pakkomoli tuohon suostua, kun en rnää kestänyt lisää orgasmeja.
T: Pikkuisen sub nainen 39
Menehän Pena päiväunille välillä!
Vierailija kirjoitti:
Olimme tehneet jo aikaisemmin muutama intiimi video, lähinnä yhdyntää. Sitten vaimo ehdotti, jos tehtäisiin video missä hän antaa piiskaa minulle.
Ei tuossa mitään ihmeellistä, mutta hän halusi siitä ”kiimaisemman”. Aloitus oli ihan tavallinen, piiskaa eri kuvakulmista ja eri välineillä. Sen jälkeen hän halusi, että voihkin kivusta. Ja seuraavaksi, että uikutan ”ei, ei, sattuu” ja supistelen takapuoltani. Ja lopuksi ”en kestä, en kestä, anna armoa”. Tuossa vaiheessa en tiedä, näyttelinkö vai sattuiko oikeasti tosi paljon”. Sanotaan, että vähintään eläydyin rooliini.
Vaimo editoi videot. Rajasi kuvasta itsensä ja sen ettei minunkaan päätäni näy. Äänestä kyllä tunnistaa, että se olen minä. Teki sellaisia 10-30 sekunnin klippejä. Lähetti ne minullekin, aika ”kiimaisia” osasta tuli.
Tekisi mieleni ehdottaa ihan samaa, mutta siinä on riski että ehdotus toteutuu mutta se olenkin minä joka saan piiskaa. Ei minun ole pakko suostua, mutta ärsyttää jos tämä kääntyisikin toisin päin. Mieluummin kokeilisin tätä jonkun toisen miehen kanssa, mutta sitten vasta pitäisikin olla varmaa että roolit eivät vaihdu. Joskus olen unelmoinut, että jonkun naispuolisen kaverini miehen saisin pariksi tuntia tähän käyttöön lainaksi. Hän ei voisi kääntää rooleja toisin päin. Joskus olen illan istujaisissa vienyt keskustelua tähän suuntaan. Kukaan ei vain edes myönnä antaneensa piiskaa miehelleen. Taitaa olla niin, että 90% tapauksista nainen saa piiskaa ja 10% mies. Voisi olla 50-50.
En ole edes villeissä unelmissani ajatellut, että mies ulisisi ja hokisi jotain tuollaista. Mutta olisihan sellainen hyvä saada videolle, voisi töissä ruokatunnilla "kuunnella" anomista ja vähänkös tekisi mieli makuukammariin töiden jälkeen.
Tuolla olohuoneessahan mieheni istuu sohvalla, pitäisi kai pyytää ensimmäisen kerran jotain vähän tuhmempaa kuin ennen...
"Sullahan on ihan kova! Saadaanks' me kattoo sitä?" n. 15-vuotiaana.
Kerran parikymppisenä pyysi laukeamiseni jälkeen, että nuolisin toosan puhtaaksi. En silloin suostunut, mutta nyt kun oltu 25 vuotta naimisissa ja ujous hävinnyt ja jos kysyisi uudestaan voisin pian nuollakin.
Pyysi että kuristaisin samalla niin että korisee. No en pystynyt jäi aika pehmoksi kuristukseksi, sain siitä moitteita.
Pyysin saada hankkia strap onin ja että käyttäisin sitä mielelläni mieheeni. Ei suostunut. Eikä kuulemma tarvitse myöskään kysyä koskaan uudelleen.
>dirty anal
>pilluun pissaaminen
>strapparihommat
>erilaiset kimpat
>paneminen pissahädässä että joka työnnöllä roiskuu
>fistausta molemmin puolin
>sidontoja ja piiskausta
Ja paljon muuta. Seksiaddiktina perverssinä tulee sotkeuduttua samanhenkisiin rietastelijoihin.
M45v
Vaimo kysyi eilen että haluatko pillua. On kauneimmat sanat, mitä nainen voi sanoa miehelleen.