Naiset eivät voi kieltää etteikö MIISKA VAN RENTERGHEM olisi heidän unelmiensa mies.
Kolmekymppinen, aktiivinen, matkustellut, oma bisnes, tulee lasten kanssa toimeen, 190cm ja erittäin hyväkuntoinen.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Miiskalle hamekangas, kun ei isänmaan puolustaminen kiinnosta
Jos ei armeijaa käy, niin hame
Miiskalle tsemppiä Sa-int:iin.
Laitan sulle paalin nessuja
Jos et mene armeijaan, ostan sulle hamekankaan
Mee töihi, ota Ukko Ylijumal sydämees. Muuta neuvoo ei tuu.
Nimi ei sanonut mitään, mutta tossa Erikoisjoukkojen mainoksessa naama näyttää tutulta. Siis onko tää tyyppi ylöjärviläinen?
No, Miiska vaikuttaa vähän yksinkertaiselta, kun sanoo, että raiskausfantasiat ovat jotenkin biologian tai määräämiä Miten hän selittää sen, että monilla miehillä on puolestaan fantasia tulla dominoiduksi? Siksihän on olemassa dominoiden ammattikunta.
N35
Vierailija kirjoitti:
Miiskalle tsemppiä Sa-int:iin.
Laitan sulle paalin nessuja
Jos et mene armeijaan, ostan sulle hamekankaan
Satanen vetoa, että tuo ei pystyisi olemaan intissä loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Nimi ei sanonut mitään, mutta tossa Erikoisjoukkojen mainoksessa naama näyttää tutulta. Siis onko tää tyyppi ylöjärviläinen?
Vastaan itselleni, että on, nyt kun asiaa pengoin. Mä tiedän tän tyypin! Tää on täällä Ylöjärvellä koko kylän vitsi. Tiesin, että tyyppi on joku tiktokkaaja, mutta en osannut yhdistää mihinkään muuhun. Oon nähnyt kun lapset on kaupassa nauranut sille ja matkineet sitä.
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiska ;DD
Koskaan kuullutkaan koko tyypistä.
Aatelissukua?
Vai hollantilaista?
en koskisi edes pitkällä tikulla kumihanskat käsissä
Nyt parjasi Erikoisjoukkojen kouluttajia...
Ei ole. Liian pitkä. Mua ei kiinnosta matkustelu eikä bisnekset. Liian outo nimi, sanoisin Miska. Ärsyttävä.
Mun mies on 170cm ja vatsa on mukavan pehmeä.
Raiskaamiseta haaveileva lukion käynyt tyhjäpää.
Miiska:
"– Sun geenien kannalta jos mietitään, et sut raiskataan luonnossa, niin todennäköisesti se meinaa, että saat parhaat geenit, koska kaikista voimakkain, dominoivin mies vaan otti sut ja siitti sut, hän sanoo videolla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/1w3u3i7/shirtless_men_…
How gay is that 🤣🤣🤣
Jos minä nauraisin jollekin kult kunthin tissi flash mobille, lutkamarssille tai kuukautisverenjuoti-bileille niin naiset vaatisivat päätä vadille.
Et sinä aivan väärässäkään ole, mutta toisaalta harvemmin yksikään nainen kuvittelee saati väittää tuollaisen naisen olevan jokin miesten uusin unelmanainen. Pieni mutta äänekäs naisvähemmistö noita kuukautisverenjuojia fanittaa eikä ne ei siedä minkäänlaista arvostelua idoliaan kohtaan vaan ovat ärhäkästi puolustamassa.
Kyse ei ollutkaan että kult kunth olisi joku miesten ihannenainen. Vastasin viestiin missä pilkattiin jotakin tänne linkattua miesten avantovideota. Naurunalaistettiin kaikki miesten retriitti-toiminta ja kysyin miksei naisten milleen toiminnalle saa yhtälailla nauraa?
Tämä Miiska taas ei liittynyt siihen avantovideoon mitenkään.
Et tainnut ymmärtää ettei nuo kuukautisverenjuojat ja muut lutkamarssilaiset ym ole naistenkaan ihannenaisia tai idoleita kuin vain pienelle naisvähemmistölle. Miehille ei taatusti kenellekään ja suurin osa ihmisistä ei ole näistä kuullutkaan.
Samalla tavalla nämä tällaiset ketjun aiheenakin olevat miehet on ihannemiehiä vain pienelle miesvähemmistölle eikä suurin osa miehistä perusta näistä lainkaan ja naiset ei sitten ollenkaan.
Nämä kaksi edellä mainittua, hyvin herkkähipiäistä vähemmistöä sitten mekastaa kilpaa esim tällä palstalla, vihaavat ja halveksivat vastapuolta ja kuvittelevat edustavansa kaikkia muitakin sukupuolensa edustajia.
olemmies, munani aktivoituu aina kun nainen lähistöllä, ug