Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello 7.55 lapsen kaveri jo tulossa leikkimään

Vierailija
13.09.2026 |

Mielestäni hiukka liian aikaisin näin sunnuntaiaamuna. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon jo kirjastossa ja sitä ennen pesin pyykit ja tein aamuhommelit. Ei ole tapana nukkua puolille päivin. Pikku päikkärit toki piristää jos väsyttää.

Mikä kirjasto aukeaa sunnuntaina ennen aamukahdeksaa?

Ääliö ei tiedä omatoimiaikaa. Milloin olet viimeksi ollut kirjastossa? 

Vierailija
22/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin jo klo 6.00, kun elän näköjään jo työpaikan rytmissä. En silti jaksaisi vieraita lapsia kodissani sunnuntaiaamuna. Onneksi omat lapseni ovat aamu-unisia. Isäänsä tulleet. Kaveritkin tietävät, että turha soitella aikaisin aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon jo kirjastossa ja sitä ennen pesin pyykit ja tein aamuhommelit. Ei ole tapana nukkua puolille päivin. Pikku päikkärit toki piristää jos väsyttää.

Käytöstavat! Ei ketään haukuta ääliöksi. Eivätkö vanhempasi ole opettaneet mitään tapoja? 

Enkä ole se jolle kirjoitit. Käytän itse kirjastoa paljon ja omatoimiajallakin, mutta sinun kielenkäyttösi on sopimatonta. 

Vierailija
24/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirjasto on auki sunnuntaina aamukahdeksalta?

Härmälän kirjaston omatoimiaika alkaa joka aamu klo 6:00. kannattaa käyttää hyväkseen, ei ole jonoa koneille.

Vierailija
25/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana soittaa lapsen vanhemmalle ja jos ei vastaa, niin menen soittamaan ovikelloa ja kysymään, että tiedätkö, että lapsesi on meillä. Kumma juttu, mutta yhdestä kerrasta oppivat, toisesta tekisin lasun. Jos aamuvierailusta ei ole sovittu, niin lapsen ei pidä kokea oloaan omassa kodissa niin turvattomaksi, että lähtee kaverille.

Ja kyllä, meille saa tulla sunnuntaina vaikka klo 6, kunhan siitä on sovittu.

Vierailija
26/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä melkein joka viikonloppu lapsen kaveri ennen kahdeksaa syömässä aamupalaa. Kotonaan ei siihen aikaan aamiaista, kun äitinsä nukkuu pitkään.

Sen ikäinen että voi omatoimisesti lähteä kylään, mutta ei ottaa muroja tai leipää?

Vierailija
27/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko päästää siihen aikaan kotiinsa. 

Vierailija
28/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ilmeisesti käy kirjastossa, koska landellakin on monessa pikkukylien kirjastoissa omatoimi-aika. 

Vierailija
29/29 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä melkein joka viikonloppu lapsen kaveri ennen kahdeksaa syömässä aamupalaa. Kotonaan ei siihen aikaan aamiaista, kun äitinsä nukkuu pitkään.

Sehän on vaan hyvä, että lapsi on aamulla hereillä aikaisin. Siinähän tottuu samalla siihen, että koulukin alkaa aamulla ja sinne pitää ajoissa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän