Elämäni Biisi keskustelu 2026
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu TV-opas
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
Sen näin kun sanottiin lopussa.
Miten sanomisen voi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Kommariohjelma, kuten Yleltä saattaa odottaakin.
Juontaja erityisen vastenmielinen.
Mikäs juuri tässä ohjelmassa muka oli kommaria? Taidat olla joku katkera paska.
Täytyy kyllä myöntää, että minäkin pidän YLEä poliittisesti vinoutuneena. Mutta juuri tämä Elämäni Biisi on sitä YLEn ohjelmiston parasta kärkeä. Jos kaikki olisi tämmöistä laatua, maksaisin YLE-veroa mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aitoa tuo on. Liikuttavaa.
Oli tosi liikuttavaa kuunnella, miten ihanaa on, kun mies kustantaa kaiken. Sitä on onni.
Ajatteletko vain rahaa?
Onko sinulla vaikeuksia muussakin kuin luetun ymmärtämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää, että minäkin pidän YLEä poliittisesti vinoutuneena. Mutta juuri tämä Elämäni Biisi on sitä YLEn ohjelmiston parasta kärkeä. Jos kaikki olisi tämmöistä laatua, maksaisin YLE-veroa mielelläni.
Kyllä, parasta on Elämäni biisi ja Kovan Viikon Ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitetaan Yle ja Kovan viikon ilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Tiinan pukeutuminen. En kyllä ymmärrä.
No niin, eka haukku 10min. kohdalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juontajan kuin useiden osallistujien kommenteissa on havaittavissa selkeää punaviher-sekä wokemyönteisyyttä.
Näitä kommentteja ei pyritä Ylen:n toimesta ohjeistuksin millään tavoin rajoittamaan, mikä tekee ohjelmasta poliittis-aatteellisesti latautuneen. Mikä tietysti onkin Ylelle ominaista.
Viimeistä edellisin jakso oli juurikin erityisen kuvottava aatteellisen pakkosyötön oksentamisessa.
Tietysti mikäli pystyy ohittamaan nämä signaalit ja katsomaan ohjelmaa musiikki edellä niin mikäs siinä. Sen kun katsoopi vaan.
Itse en tähän pysty punavihreän wokeglobalismin pakkosyötön rajojen jo tulleen itselläni täyteen aikoja sitten. Asteikoksi ei enää riitä kurkkuani myöten täynnä, vaan olen tuota paskaa täydellisen täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen seurannut tätä ohjelmaa liian kauan, sillä se vaikuttaa ihan pliisulta. Taidan jättää sen tänä syksynä välliin.
Sama juttu, ei nappaa enää yhtään. Tuntemattomat vieraat, tuntemattomat biisit, Ei enää jännitettä, karismaa ohjelmassa. Vain känisevä Katja ottaa lisätilaa itselleen, kun vieraat pelkää jo sen sanan säilää. Oon jättänyt tän kauden katsomatta.
Jahah, ohjelma kiinnostaa silti niin paljon, että keskustelu täytyy lukea ja kommentoida. Pääagendasi on siis, että pääset haukkumaan Katjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen seurannut tätä ohjelmaa liian kauan, sillä se vaikuttaa ihan pliisulta. Taidan jättää sen tänä syksynä välliin.
Sama juttu, ei nappaa enää yhtään. Tuntemattomat vieraat, tuntemattomat biisit, Ei enää jännitettä, karismaa ohjelmassa. Vain känisevä Katja ottaa lisätilaa itselleen, kun vieraat pelkää jo sen sanan säilää. Oon jättänyt tän kauden katsomatta.
Jahah, ohjelma kiinnostaa silti niin paljon, että keskustelu täytyy lukea ja kommentoida. Pääagendasi on siis, että pääset haukkumaan Katjaa.
Eipä, tykkäsin ennen. Mutta sitten koko ohjelma lässähti jostain syystä. Ehkä hyvät artistit jätti ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäinen kyl rulaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiinnostaa nobody vieraan nobody biisivalinnassa? Suomalaiskansallinen tirkistelynhalu jaksaa jatkaa.
Ketjun koomisinta jengiä te, jotka vänisette, kun joka vieras ei ole Seiskan kestotilauksestanne tuttu. Miten selviätte edes kauppareissuista, kun kassajono ei koostu ip-lehtijulkkiksista.
Kyllä mä ohjelmasta edelleen tykkään. Katsoin viikolla vanhoja jaksoja ja oli todella kovia laulajia ja mahtavia esityksiä. Aika latteaa on ollut, oli esityksellisesti jo viime kausi. Markku Aro oli floppi ja minusta Suvikaan ei tässä ihan loista vaikka mahtava laulaja onkin. Tämä uusi naisartisti ei kyllä vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juontajan kuin useiden osallistujien kommenteissa on havaittavissa selkeää punaviher-sekä wokemyönteisyyttä.
Näitä kommentteja ei pyritä Ylen:n toimesta ohjeistuksin millään tavoin rajoittamaan, mikä tekee ohjelmasta poliittis-aatteellisesti latautuneen. Mikä tietysti onkin Ylelle ominaista.
Viimeistä edellisin jakso oli juurikin erityisen kuvottava aatteellisen pakkosyötön oksentamisessa.
Tietysti mikäli pystyy ohittamaan nämä signaalit ja katsomaan ohjelmaa musiikki edellä niin mikäs siinä. Sen kun katsoopi vaan.
Itse en tähän pysty punavihreän wokeglobalismin pakkosyötön rajojen jo tulleen itselläni täyteen aikoja sitten. Asteikoksi ei enää riitä kurkkuani myöten täynnä, vaan olen tuota paskaa täydellisen täynnä.
Ylen, ei Yle:n. Jäikö koulut käymättä vai miksi et osaa suomen kielen taivutusmuotoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä, tykkäsin ennen. Mutta sitten koko ohjelma lässähti jostain syystä. Ehkä hyvät artistit jätti ohjelman.
Housuissas lässähti.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö ne kommarit tälläkin hetkellä samassa huoneessa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aitoa tuo on. Liikuttavaa.
Oli tosi liikuttavaa kuunnella, miten ihanaa on, kun mies kustantaa kaiken. Sitä on onni.
Ajatteletko vain rahaa?
En mutta siitähän kotkottaja puhui. Ah, mies vei minut Kreikkaan ja ah kustansi minulle häät.
Minusta hän sanoi että mies järjesti kaiken,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommareista tiedä, mutta ohjelman juontaja on todellakin vastenmielinen ja ikävä ihminen! Ja se kaamea räkänauru!!
Kenen johdolla ohjelman orkesteri muuten soittaa, kun Katjan rääkymisestä ei saa selvää... 😂
Miksi katsot tätä ohjelmaa.
Taidat olla Hämeestä. Siellä ei ymmärretä, että se on itseään, ei itseänsä.