Elämäni Biisi keskustelu 2026
Alkoi juuri. Keskustelulle ei ketjua? Tähän ketjuun jos ei ole.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu TV-opas
Kommentit (411)
Ehkä olen seurannut tätä ohjelmaa liian kauan, sillä se vaikuttaa ihan pliisulta. Taidan jättää sen tänä syksynä välliin.
En juurikaan katso ohjelmaa. Itse haluaisin, että laulut olisivat suomenkielellä.
Tärkeää, että laulu esitetään alkuperäiskielellä.
En pysty katsomaan ohjelmaa, joka on ihan loppuun kulunut. En myöskään pidä juontajasta.
Tänään varmaan on taas tässä keskustelussa kuhina päällä kun saa vihata sekä Katjaa että Tiinaa.
Kyllä vieraita riittää. Sain heti mieleen viisi nimeä, jotka voisivat olla samassa ohjelmassa: Kari Peitsamo, Dave Lindholm, Kauko Röyhkä, Tuomari Nurmio ja Jukka Gustavson.
Vierailija kirjoitti:
Yhäkö on tilanne se, ettei suomesta löydy hyviä kitaristeja kuin Tuomas Wäinölä. Se parikytä vuotta on saanut ohjelmissa vierailla. :D
Juha Björninen nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On EB:llä vielä paikkansa, tuntuu vaan että oikeasti tunnetut julkkiset alkavat loppumaan. Mutta onneksi saamme nauttia viikoittain hienoista musiikkiesityksistä, ainakin joistakin.
Ainakin F1:ssä ajaneista ja rallin maailmanmestareista voisivat tehdä omat erikois-/teemajaksot. Myös ainakin seuraavat henkilöt olisi mielenkiintoista nähdä ohjelmassa:
-Jukka Puotila
-Aake Kalliala
-Jarmo Koski
-Sointu Borg
-Topi Borg
-Jaana Kapari-Jatta
Itse toivoisin näkeväni ohjelmassa mm. Sauli Niinistön, Björn Wahlroosin ja Matti Vanhasen.
Muistaakseni Niinistö ja Vanhanen ovat olleetkin.
Ei ainakaan Niinistö mihinkään. Äijä puhuu niin hitaasti, että kertoo tarinaansa vielä siinä vaiheessa, kun studion valot on sammutettu ja muut ovat jo kotona.
Viikko sitten tiesin vieraista 2/5, nyt 1/5 (Vilkkumaa). En varmaan vain kuulu kohderyhmään.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten tiesin vieraista 2/5, nyt 1/5 (Vilkkumaa). En varmaan vain kuulu kohderyhmään.
"Kohderyhmään"? Ihmisiä eri aloilta, nuoria ja vanhoja. Itse tunnistan noista neljä, viimeviikkoisista kaikki. Mua aina ihmetyttää tuo itsensä kehuminen siitä että ei tiedä tai tunne jotain ihmistä tai asiaa, kai se sitten on nykyaikaista.
Seuraan, tai paremminkin alan seurata ohjelmaa, mutta usein vaihdan myöhemmin kanavaa. Miksikö, siksi että laulut ovat englannin kielisiä, toivoisin kuulevani suomen kielisiä enemmän. Ennenkuin ehditte kommentoida tähän, niin ymmärrän kyllä että toivekappaleet ovat ohjelman vieraiden, ei minun. - Se peli on aika turhanpäiväinen. Juu, osaan vaihtaa kanavaa kuten ensimmäisessä virkkeessä kirjoitin.