Mikä on sun voimaeläin?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut pari vuotta peuroja ja ne ovat hiipineet sydämeeni niin, että olen saman aiheisia esineitäkin hankkinut kotiini. Mikään voimaeläin se ei silti ole, en ole kiinnostunut shamanismista, vaan niistä peuroista itsestään.
Voimaeläinuskomuksissa peura symboloi lempeyttä, sydämen viisautta, herkkyyttä ja kykyä liikkua elämässä sulavasti. Peura opettaa anteeksiantoa, hyväksyntää sekä aidon välittämisen voimaa. Peuralla on aistit aina herkkinä ympäristön suhteen, mikä opettaa läsnäoloa ja vaistojen kuuntelua. Naaraspeura viestii hoivasta ja rakkaudesta. Urospeura opastaa kulkemaan sydämen polkua. Vasa opettaa ottamaan vastaan toisten apua.
Nalle.
Pienenä ne oli Maailman vahvin ja Rasmus. Sekä oma lelukarhu. En välittänyt nukeista vaan pehmoeläimistä.
Omasta mielestäni olin myös ensin mainitun näköinen.
Nyt on eräs tuolla nimellä mainittu ihminen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Elukka
Muppet Showsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut pari vuotta peuroja ja ne ovat hiipineet sydämeeni niin, että olen saman aiheisia esineitäkin hankkinut kotiini. Mikään voimaeläin se ei silti ole, en ole kiinnostunut shamanismista, vaan niistä peuroista itsestään.
Voimaeläinuskomuksissa peura symboloi lempeyttä, sydämen viisautta, herkkyyttä ja kykyä liikkua elämässä sulavasti. Peura opettaa anteeksiantoa, hyväksyntää sekä aidon välittämisen voimaa. Peuralla on aistit aina herkkinä ympäristön suhteen, mikä opettaa läsnäoloa ja vaistojen kuuntelua. Naaraspeura viestii hoivasta ja rakkaudesta. Urospeura opastaa kulkemaan sydämen polkua. Vasa opettaa ottamaan vastaan toisten apua.
peura on myös hyvää nuotiolla paistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko kysymys osoitettu 10- vuotiaille?
Sinulle sopisi vihainen gorilla voimaeläimeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peura on myös hyvää nuotiolla paistettuna.
😂 Kuulemma. Peura siis antaa voimaa myös masussa. Ja peuroja seuranneena olen seurannut myös sen metsästystä, vaikka itse en sellaista harrastaisikaan.
3. kerta eli kurki. Voi prkl moderointia. Kurki? Ruma sana?
Karhukainen