Tapailumies valehteli ikänsä, mitä tehdä?
Mukava, komea ja hyvässä työssä oleva mies. Kaksi viikkoa on tapailtu, päästiin jo intiimiin vaiheeseen. Mues kertoi olevansa 26v, mutta satuin näkemään hänen ajokorttinsa eilen ja sen perusteella oikea ikä onkin 35v. Ajattelinkin, että hän näyttää jonkun verran ikäistään vanhemmalta, mutta ei tullu mieleenikään, että olisi valehdellut ikänsä. Jotenkin putosi pohja koko jutulta, nyt vaan mietin, että mistä muusta mies on mahdollisesti valehdellut ja onko mikään totta? Tilanne ahdistaa, enkä oikein keksi, miten edetä asiassa.
N25
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin sutjakkaan daamin tansseissa. Tulimme hienosti juttuun. Aika lähellä, että ei päädytty sänkyyn illan mittaan. Arvelin että hän on ikäiseni 48v, ja niin hän vähän vihjaisikin.
Näin hänen kotonaan sattumalta paperin , jossa oli hänen ikänsä. Hän oli 81v. Oliko se valhe, että hän antoi ymmärtää muuta.Olen aika järkyttynyt tuosta tapahtuneesta. Miten tässä tulisi toimia, olen vähän rakastunutkin.
Jos mummolla on enemmänkin varallisuutta, niin tuohan on melkein lottovoitto. Äkkiä vihille!
Juokse ja lujaa!! Valehtelee kaikesta muustakin
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin sutjakkaan daamin tansseissa. Tulimme hienosti juttuun. Aika lähellä, että ei päädytty sänkyyn illan mittaan. Arvelin että hän on ikäiseni 48v, ja niin hän vähän vihjaisikin.
Näin hänen kotonaan sattumalta paperin , jossa oli hänen ikänsä. Hän oli 81v. Oliko se valhe, että hän antoi ymmärtää muuta.Olen aika järkyttynyt tuosta tapahtuneesta. Miten tässä tulisi toimia, olen vähän rakastunutkin.
Äkkiä naimisiin ja väärennä testamentti hänen nimissään. Tuon ikäinen voi kipata koska tahansa!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, mitä järkeä tällaisessa valehtelussa on, jos on aikomus alkaa rakentaa pidemmän ajan suhdetta, kun asia käy ilmi muutenkin jossain vaiheessa. Halu päästä hommailemaan nuorten naisten kanssa?
M36
Eihän se valehtelu oikein ole, mutta sen verran pahasti ikärasisteja iso osa ihmisistä on että en nyt kovin ihmeenä pidä että iästä valehdeltaisiinkin.
Isolle osalle ikä on tärkein parametri, vaikka oikeasti sitä tärkeämpiä on ainakin kymmenen kappaletta.
Kuulostaa, että mies puhunut kaikenlaista, jotta saa nuoremman naisen sänkyyn. Jos suhdetta haet, niin ei jatkoon.
No jos suhde ei ole suunniteltu kevyeksi "naidaan kun naitattaa" jutuksi, niin vähintään keskustelun paikka. Todennäköisesti noin lyhyellä tapailulla myös suhde olisi siinä.
entäs kun nainen tarjoaa kuitenkin jo vaaleuttaan ennen kuin on edes juurikaan puhuttu mitään?
Eri asia, jos hiukan pyöristäisi ikää alaspäin, mutta lähes 10 vuoden ero on jo valehtelua. Ehkä ihastui sinuun ja pelkäsi, että ikänsä vuoksi et kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
entäs kun nainen tarjoaa kuitenkin jo vaaleuttaan ennen kuin on edes juurikaan puhuttu mitään?
Turha moralisoida, että kuinka nopeasti Kulin päätyy sänkyyn. Joku jo ensi deiteillä, jos fiilis on sopiva. Eräs ystäväni tapaili miestä yli kuukauden, ennen kuin päätyivät sänkyyn. Mues osoittautui makuuhuoneessa täydeksi alistavaksi siaksi ja suhde päättyi ensimmäiseen seksikertaab, vaikka siihen saakka mies oli ollut mitä ihanin ja romanttisin. Eli ei näistä voi tietää.
Suosittelen todellakin, ettet sotkeudu tyyppiin. Seurustelin aikoinaan yhden hullun kanssa, joka teki saman tempun suhteen alussa (muistaakseni niin että oli siihen aikaan 34v ja valehteli olevansa 32v, olin itse 29v eli vieläpä ihan täysin merkityksetön valhe). Olin niin ihastunut, että näyttelin, etten olisi tajunnut hänen valehtelevan. Myöhemmin valheita tuli lisää ja lopulta todella isojakin juttuja (valehteli missä oli ollut töissä, vanhempiensa ammatit jne). Jälkikäteen ymmärsin, että olisi pitänyt tajuta lähteä jo tuosta ekasta red flagista kun lopulta paljastui, että miehellä todella paljon narsistisia piirteitä.
Älä ap sorru ajattelemaan, ettei ihastunut mies uskaltanut kertoa ikäänsä, kuulostaa todella epäuskottavalta. Harkittu murha, mies on valehdellut manipuloidakseen sinut suhteeseen, seksisellaiseen. Ja jos suoraan otat asian puheeksi, keksii varmaan tuollaisen tekosyyn. Manipuloidakseen lisää. Luiskaan.
Varmaan joku naimisissa oleva, joka on valehdellut ikänsä, nimensä ja ammattinsa.
Hienoa, Veeti! Oot viimeinkin tullut kaapista ja alkanut tapailla miehiä!
On se ihmeellistä kun nyt on tapailutyyppejä. Ei ennen sellaista ollut.
Valehtele sille että suhde jatkuu.
Ap on tunnistettava julius, jonka ainut elämä on lässyttäminen tänne ja itsensä toistaminen.
Ap on sketsihahmo. MIespuolinen. Munaton, aivoton, naiseton ja rahaton. Konalassa päin asustaa.
Mitä merkitystä satunnaisen tapaamisen perusteella toisen iällä on?
Jos valehtelee noin niin ei ole aikomustakaan alkaa suhteeseen, vaan hetken huvi. Vaihtoon.
Ei pidä paikkaansa. Mä olen valehdellut vain saadakseni jotain mitä en muuten saa, mutta muuten ei ole ollut tarvetta valehdella.