Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapuri siivoaa joka lauantai?

Vierailija
12.09.2026 |

Mattotelineellä tuulettumassa joka viikko matot, peitot, petarit ja peitot. Pyykkää kerran viikossa vuodevaatteet.

Onko niillä joku tuholaisongelma, kun jatkuvasti siivoaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivä.

Vierailija
2/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten edes kännissä uskalla mennä kysymään että miksi, olet sie kyllä sälli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua vaivaa? Melun takiako? Ei ainakaan muusta syystä pitäisi häiritä.

Vierailija
4/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan viikottain. Ja siis tietenkin viikoittain lakanoiden pesu. Keskiviikkoisin pesen yleensä pikapyykin, johon heitän myös käsipyyhkeet sekä tyynyliinat, eli ne tulee vaihdettua kaksi kertaa viikossa. Tänään olen pessyt myös ylimääräisen koneellisen, kun pesin täkin ja suihkuverhon, alle tunnin kestävä kylmä pesu. Nämä raikastan tällei kuukausittain. Sitten lakanat, siivousliinat ja vaatteet normaali viikottainen 60:n pesu. Asun yksin, eikä käy yövieraita. Ei ole tuholaisia myöskään.

Vierailija
5/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänaapurini ainakin on joku puhtaushullu ja V-käyrä pomppaa heti kun se tulee kotiin. Ensin hieroo polkupyöräänsä seinään että kolina käy ja sitten jysäyttää etuoven kiinni, seuraavaksi pamahtaa vesiputket kun heti pitää pestä kädet. Mutta pyykkiä hän ei tietenkään pese päiväsaikaan, vaan siihen hommaan on paras aika keskiyön jälkeen.

Vierailija
6/6 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein itse siivoat? Kerran vuodessa? Et koskaan? Eipä ihme, että on tuholaisongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi