Miksi naapuri siivoaa joka lauantai?
Mattotelineellä tuulettumassa joka viikko matot, peitot, petarit ja peitot. Pyykkää kerran viikossa vuodevaatteet.
Onko niillä joku tuholaisongelma, kun jatkuvasti siivoaa?
Kommentit (6)
Ei sitten edes kännissä uskalla mennä kysymään että miksi, olet sie kyllä sälli.
Miksi se sinua vaivaa? Melun takiako? Ei ainakaan muusta syystä pitäisi häiritä.
Mä siivoan viikottain. Ja siis tietenkin viikoittain lakanoiden pesu. Keskiviikkoisin pesen yleensä pikapyykin, johon heitän myös käsipyyhkeet sekä tyynyliinat, eli ne tulee vaihdettua kaksi kertaa viikossa. Tänään olen pessyt myös ylimääräisen koneellisen, kun pesin täkin ja suihkuverhon, alle tunnin kestävä kylmä pesu. Nämä raikastan tällei kuukausittain. Sitten lakanat, siivousliinat ja vaatteet normaali viikottainen 60:n pesu. Asun yksin, eikä käy yövieraita. Ei ole tuholaisia myöskään.
Sinänaapurini ainakin on joku puhtaushullu ja V-käyrä pomppaa heti kun se tulee kotiin. Ensin hieroo polkupyöräänsä seinään että kolina käy ja sitten jysäyttää etuoven kiinni, seuraavaksi pamahtaa vesiputket kun heti pitää pestä kädet. Mutta pyykkiä hän ei tietenkään pese päiväsaikaan, vaan siihen hommaan on paras aika keskiyön jälkeen.
Kuinka usein itse siivoat? Kerran vuodessa? Et koskaan? Eipä ihme, että on tuholaisongelma.
Siivouspäivä.