Olivia Oras kuoli mutta kohuklinikan omistaja juhlii häitä
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tehtiin tämän lääkärin toimesta BBL-leikkkaus ja Samira oli hoitajana. Yhdessä työskentelevät.
Palkannut muijansa töihin ja varmaan leikellytkin sen mieleiseksensä... Omanarvontuntoiset suomalaisnaiset harvemmin varmaan suostuisi kiltisti muokattavaksi, mutta tuolla muijalla ei taida olla kauheasti vaihtoehtoja.
Näköjään kaikenlaista saa sanoa ihmisestä kunhan näkee hänen tehneen jotain väärää
Vierailija kirjoitti:
Voihan lääkäri selvitä huomautuksella ja sakoilla, sitten uusi firma kehiin. Mietin itse on ruotsalaisuus hämännyt, eli naiset ajatelleet että on fiksu ja filmaattinen kirurgi kun on svensson
Miten se "ruotsalaisuus" muka tuo lisää luotettavuutta? Itse ainakin pidän nimenomaan suomalaisia lääkäreitä luotettavimpina ja ruotsalaisuus ennemmin on sitten jotain muuta, mutta ei nyt ainakaan lisää sitä luotettavuutta. Ja eikös tuo ukko ole hur ri, eikä mikään ruotsalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tehtiin tämän lääkärin toimesta BBL-leikkkaus ja Samira oli hoitajana. Yhdessä työskentelevät.
Palkannut muijansa töihin ja varmaan leikellytkin sen mieleiseksensä... Omanarvontuntoiset suomalaisnaiset harvemmin varmaan suostuisi kiltisti muokattavaksi, mutta tuolla muijalla ei taida olla kauheasti vaihtoehtoja.
Näköjään kaikenlaista saa sanoa ihmisestä kunhan näkee hänen tehneen jotain väärää
Se,että joku kuolee jonkun toiminnan seurauksena ei ole ihan pieni juttu. Yksi parhaimmista mahdollisista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan lääkäri selvitä huomautuksella ja sakoilla, sitten uusi firma kehiin. Mietin itse on ruotsalaisuus hämännyt, eli naiset ajatelleet että on fiksu ja filmaattinen kirurgi kun on svensson
Miten se "ruotsalaisuus" muka tuo lisää luotettavuutta? Itse ainakin pidän nimenomaan suomalaisia lääkäreitä luotettavimpina ja ruotsalaisuus ennemmin on sitten jotain muuta, mutta ei nyt ainakaan lisää sitä luotettavuutta. Ja eikös tuo ukko ole hur ri, eikä mikään ruotsalainen?
Bättre folk-olettama? Näemmä sillä saa jonkun halon pään ympärille.
Kaikki ruotsalaiset ja suomenruotsalaiset eivät ole hankenlaisia :D. Ja eipä sekään vielä mitään tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se,että joku kuolee jonkun toiminnan seurauksena ei ole ihan pieni juttu. Yksi parhaimmista mahdollisista!
*) pahimmista,hups!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa lääketiede/kin on ollut vuosikymmenet sitten jo valovuosia Suomea edellä. Yksi esimerkki. Korvatulehduksissa siellä luovuttiin haitallisista tärykalvopistoista vuosikymmenet sitten, kun Suomessa vielä yritettiin niitä tyrkyttää valveutumattomille vanhemmille, siis heidän pikkulapsilleen, ei vain aikuisasiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tj ei edes ole kirurgi, pelkkä kandi.
LL, tavallinen lääkäri, vastaa maisterin tutkintoa, kuten suomalainenkin ylempäi korkeakoulututkinto (tietysti siinä ei saisi olla sanaa lisensiaatti, koska se ei ole mikään jatkotutkinto. Ammattikunnan mielivaltaa, jota OKM ikinä ei olisi saanut sallia tutkintonimikkeeksi). Ei erikoistunut. Kandi olisi opiskellut vasta muutaman vuoden; se alempi tutkintonimike poistettiin välillä lääketieteessä Suomessa, mutta taas palautettiin. Aivan kuin se tekisi jonkin vaikutuksen potilaisiin verrattuna siihen että olisi opiskellut kuusi vuotta eikä ehkä vasta 3, 4 tai 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikattiinko toimistohuoneessa? Kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä morsian antaa vielä anteeksi kun mies on rikas ja komea lääkäri
En nyt komeaksi sanoisi.. Muistuttaa jotain pellehermannia sen koomisen hiustyylinsä kanssa. Ja ikäkin jo alkaa painamaan.
On enemmän ehkä hiirulaisen näköinen ja toki vanha mies jo.
Olivia kuoli omaa tyhmyyttään. Miksi muiden pitäisi lakata elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin väärää? Jos nyt unohdetaan tämä tapaus ja mietitään niitä 800 riskiä, mikä on otettu kertakäyttöisen letkun uudelleenkäyttämällä. 800 kertaa on vaarannettu potilaan terveys ja henki. Ei "vähän väärää".
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Olivia ei selvittänyt tarkemmin - kukakohan oli hänelle antanut suosituksen tästä lääkäristä? Ilmeisesti monet julkkikset kävi saman tyypin leikkauksissa
Ehkä olikin selvittänyt ja silti mennyt. Kuten moni muukin valitettavasti.
Surullisen tapaus, joka toisaalta herättää ihmisiä näiden toimenpiteiden tarpeellisuudesta ja turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa lääketiede/kin on ollut vuosikymmenet sitten jo valovuosia Suomea edellä. Yksi esimerkki. Korvatulehduksissa siellä luovuttiin haitallisista tärykalvopistoista vuosikymmenet sitten, kun Suomessa vielä yritettiin niitä tyrkyttää valveutumattomille vanhemmille, siis heidän pikkulapsilleen, ei vain aikuisasiakkaille.
Älä naurata. Olen asunut Tukholman Kungsholmenilla 14 vuotta. Täkäläiset lääkärit ovat varsinaisia suhaajia ja hieman homssuisia. Tk lääkärin palkka on Ruotsissa noin 4000 euroa. Täällä voi itse valita terveysaseman, jonka palvelun tuottaa esim Meliva. Karolinskassa on sitten parempi palkka ja tasokin. Lääkäri ei ole erityisen arvostettu ammatti Ruotsissa. Juristi ja meklari ym ovat toppen täällä, ehdottomasti. Suomessa Lääkäriliitto on ylikorostanut ko tavallista nykypäivän duunariammattia. Tätä ihmetellään Ruotsissa.
Kyllä tuo lääkäri on riskit tiennyt. Itse näyttää petolinnun persiiltä eikä ole mitään tehnyt korjatakseen omaa ulkomuotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo lääkäri on riskit tiennyt. Itse näyttää petolinnun persiiltä eikä ole mitään tehnyt korjatakseen omaa ulkomuotoaan.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko trolli?
On se.
Joskus yli 10 v näin tämän Svedun. Oli leikkauttanut yläluomensa todella tyhmän näköisesti. Niitä oli saksittu ihan liikaa. Katsoin et eikö itse tajua. Nyt ne on ilm laskeutuneet vanhemmiten normaalimman näköiseksi.
Ei vaihtoehtoja, omaa pääomaa tai omaa tahtoa vissiin. Saati tervettä kritiikkiä sitä kohtaan millainen kaiffari oikeasti on.