Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivia Oras kuoli mutta kohuklinikan omistaja juhlii häitä

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lääkäri selvitä huomautuksella ja sakoilla, sitten uusi firma kehiin. Mietin itse on ruotsalaisuus hämännyt, eli naiset ajatelleet että on fiksu ja filmaattinen kirurgi kun on svensson

Eikö ne ole googlettanut opintoja? 

Vierailija
102/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lääkäri selvitä huomautuksella ja sakoilla, sitten uusi firma kehiin. Mietin itse on ruotsalaisuus hämännyt, eli naiset ajatelleet että on fiksu ja filmaattinen kirurgi kun on svensson

Tuo tj ei edes ole kirurgi, pelkkä kandi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tj ei edes ole kirurgi, pelkkä kandi.

Kyllä mä uskon et se lisensiaatti on

Vierailija
104/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Olivia ei selvittänyt tarkemmin - kukakohan oli hänelle antanut suosituksen tästä lääkäristä? Ilmeisesti monet julkkikset kävi saman tyypin leikkauksissa 

Vierailija
105/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samira omer

Lieneekö tällainen nainen innostunut keinokirurgiasta ja lääkäreistä?

Vierailija
106/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on kuitenkin häät ja ilon juhlaa. Totta kai niihin pitää osallistua ja juhlia elämän kiertokulkua.

Joku raato pakkasessa ei sitä ole, kaitpa sille monttu löytyy jostain.

Vierailija
107/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samira omer

Lieneekö tällainen nainen innostunut keinokirurgiasta ja lääkäreistä?

Luulen, että Samirasta tuli nyt julkkis.

Vierailija
108/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku random kuollu ja pitäis häät perua? Tiedätkö monta häätä Suomessa pidetään? Pitäisikö ne kaikki perua? Onko nyt joku suruaika?

Jokaikinen häävieras tietää tapauksen. Tulikohan paljon perumisia vierailta? Ja kuka se ex missi on?

Miksi vieraat peruisi? Nythän heidän pitää tukea ystävää. 

Joo. Hehän tässä uhreja ovat. Viattomat ihmisros kat.

Käännätkö sinä selkäsi heti ystävälle vaikka vielä ei ole ruumiinavaustuloksia?  

Vierailija
109/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole googlettanut opintoja? 

Ottamatta suoraan kantaa tähän tapaukseen: diginatiivi sukupolvi ei ole erityisen hyvä ottamaan asioista selvää. He uskovat helposti tiktok-"asiantuntijoita" ja luulevat että se on lähdekritiikkiä. 

Vierailija
110/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät joita varjostaa kuolema, tosi nastaa varmaan on häissä.

Ehkä ei varjosta, jos mitään ei tehty väärin. Joko ruumiinavaus on tehty?

No mutta miksköhän viranomaiset sitten sulkivat puljun varsin pikaisesti, ja miksköhän potilas menehtyi toimenpiteen aikana? Ei ole tainnut sujua ihan kuin Strömsössä tuo toiminta aiemminkaan, eikä etenkään silloin jos potilas menehtyy toimenpiteen aikana. 

Jos paskalafka on suljettu niin hyvä. 
En voi käsittää miten tuossa puoskarilaitoksessa ei ole edes valmiuksia hätätapauksissa toimimiseen.

Kyllä siellä kuuluisi aina olla osaaja, jolla on täysi valmius hätätapauksissa toimimiseen. 

Ilmeisesti joku on halunnut säästää rahaa, luottanut liikaa itseensä tai hyvään tuuriin ja siihen, että hätätilanteissa soittaa jonkun osaajan paikalle.

Vierailija
111/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten asiat liittyvät toisiinsa. Kohuklinikan johtaja voi olla vaikka millainen ihminen mutta pitääkö hänen perua koko elämänsä koska jollain asiakkaalla sattui olemaan todennäköisesti puuduteaineallergia?

Mahdatko ymmärtää paljoa muutakaan! Teillä persuilla on sitä ominaisuutta runsaasti.

Vierailija
112/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on morsiamella sulatettavaa. Oletettavasti ei ole nähnyt kaikkea,mitä pinnan alla kytee: lääkärinsä oletettava narsismi, kyseenalainen korttitalon taloustilanne ja moraalittomuus. Sitä se teettää,jos on liian sinisilmäinen tai antaa materian sokaista kaiken.

Vierailija
113/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin tämän lääkärin toimesta BBL-leikkkaus ja Samira oli hoitajana. Yhdessä työskentelevät.

Vierailija
114/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ruotsalainen vaan suomenruotsalainen eli Muumi/rantahurri. Ei oikea ruotsalainen siis 

Vierailija
115/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät taisi vähän lässähtää 😂

Vierailija
116/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä morsian antaa vielä anteeksi kun mies on rikas ja komea lääkäri 

Vierailija
117/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea..? Jahas, tästä asiasta voi olla montaa mieltä. Mutta raha kyllä, jää Ferrarit ja uima-altaat veks..tietysti voi jäädä muutenkin,koska klinikoita suljettu ja saatavia niskassa, +kulut juoksee kuitenkin.

Vierailija
118/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä puoskari siis menossa jonkun somaliakan kanssa naimisiin?

Vierailija
119/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt komeaksi sanoisi.. Muistuttaa jotain pellehermannia sen koomisen hiustyylinsä kanssa. Ja ikäkin jo alkaa painamaan.

Vierailija
120/162 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehtiin tämän lääkärin toimesta BBL-leikkkaus ja Samira oli hoitajana. Yhdessä työskentelevät.

Palkannut muijansa töihin ja varmaan leikellytkin sen mieleiseksensä... Omanarvontuntoiset suomalaisnaiset harvemmin varmaan suostuisi kiltisti muokattavaksi, mutta tuolla muijalla ei taida olla kauheasti vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi