Mika Moring on vapaa mies!
Suomessa oikeutta käydään siitä, miksi EI voida tuomita
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea päätös koska todisteita ei ole.
Olen samaa mieltä, vaikka pidänkin henk.koht. Moringin syyllisyyttä varmana. Oikeusvaltiossa se ei kuitenkaan riitä, vaan tuomioon vaaditaan todisteet.
Miten voit olla varma, kun kerran todisteet uupuvat?
Naisen vaisto sanoo että Mika Moring on varmasti syyllinen. Mutta kun todistusaineisto on täynnä ammottavia aukkoja, tuomiota ei tietenkään voi antaa.
Kai siihen sen verran olikin viitteitä että varmaan jokainen oikeudessa tiesi sen syylliseksi, mutta kun ei ollut riittävästi todisteita niin ei voi mitään.
Minä en itse asiassa satavarma, että Mika on syyllinen. Pidän myös mahdollisena (vaikkakin epätodennäköisenä), että Saara Arva kuoli sairauskohtauksen tai tapaturman seurauksena tai päätti tappaa itsensä kaiken kokemansa kauheuden jälkeen. Kuolinsyystähän ei tiedetä mitään varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, vaikka pidänkin henk.koht. Moringin syyllisyyttä varmana. Oikeusvaltiossa se ei kuitenkaan riitä, vaan tuomioon vaaditaan todisteet.
Naisen vaisto sanoo että Mika Moring on varmasti syyllinen. Mutta kun todistusaineisto on täynnä ammottavia aukkoja, tuomiota ei tietenkään voi antaa.
Kai siihen sen verran olikin viitteitä että varmaan jokainen oikeudessa tiesi sen syylliseksi, mutta kun ei ollut riittävästi todisteita niin ei voi mitään.
Minä en itse asiassa satavarma, että Mika on syyllinen. Pidän myös mahdollisena (vaikkakin epätodennäköisenä), että Saara Arva kuoli sairauskohtauksen tai tapaturman seurauksena tai päätti tappaa itsensä kaiken kokemansa kauheuden jälkeen. Kuolinsyystähän ei tiedetä mitään varmaa.
Totta, onhan nuo varmaan teoriassa mahdollisia ja Moring ei välttämättä niin helposti viranomaisiin ota yhteyttä jos Saara oisi vaikka sairauskohtaukseen kuollut, voi olla kuitenkin jotain pahoinpitelyn jälkiä ollut siiinä tai muuta sellaista tai sitten on vaan pelännyt että hänen taustansa takia häntä syytettäisiin, saattanut ruumiin siirrellä sinne niemeen vaikkei olisi tappanutkaan. En nyt niin tarkkaan ole tuota seurannut että mitkä kaikki vaihtoehdot oisi teoriassa mahdollisia.
Tuomarit tuomitsevat nykyään turhankin varovaisesti, syyllisiä suosien ja tuomitsematta jättäen. Moring on samanlainen tapaus kuin Auer ja Ihle. Kaikista kuullaan vielä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Parantumaton sarjasaalistaja jota ei tulisi koskaan enää päästää ihmisten ilmoille.
Poliisi seuraa tätä koko loppuelämän, osaakohan pysyä kaidalla tiellä? Eihän tuollainen impulssikäytös muutu mitenkään. Lisäksi siihen liittyy vahvasti muiden rahoilla eläminen. Mammakaan ei elä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöä. Kuolinpaikka, muita kyyditettyjä kuollut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantumaton sarjasaalistaja jota ei tulisi koskaan enää päästää ihmisten ilmoille.
Poliisi seuraa tätä koko loppuelämän, osaakohan pysyä kaidalla tiellä? Eihän tuollainen impulssikäytös muutu mitenkään. Lisäksi siihen liittyy vahvasti muiden rahoilla eläminen. Mammakaan ei elä ikuisesti.
Miten poliisi seuraa yhtään ketään tämän loppuelämän? Luuletko, että on resursseja tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kova!
Rohkaisee esimerkillään miehiä toteuttamaan itseään.
https://poliisi.fi/nettivinkki-kiitos
Ihan vain tiedoksi, että sun uhoamisesi pudottaa sinut siihen miesten 25% roskaluokkaan, joka on syyllinen naisiin kohdistuviin Suomessa ja tekee tästä maasta Euroopan naisille vaarallisimman.
Veikkaan että ihonvärisi on sangen possunpinkki ja olet syntynyt Suomessa. Ja se on selvää, että sinä olet uusn atsi.
Ei kukaan tolkun ihminen edes yritä väittää, että kaikki Itä-Euroopan maat olisivat naisille turvallisempia kuin Suomi. En tiedä miksi naisasianaiset pilaavat uskottavuutensa noin räikeillä valheilla. Tyhmyyttäänkö?
Muutenkin tuo väite vaarallisuudesta on moneen kertaan todettu virheelliseksi ja kyseinen ns. tutkimus paikkaansa pitämättömäksi roskaksi, joka ei kestä tieteellistä tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että muita kyyditettyjä on kuollut ei nyt todista sitä satavarmasti että tässä on henkirikos, niin kuin joku tuossa kirjoitti ettei ole satavarma ja vaihtoehdoista sanoi että epätodennäköisiä, ihan asiallista pohdintaa jota ei voi kumotakaan "ihan höpöä" lausahduksilla. Ihmisillä on usein joku ihme tarve kirjoittaa kiviin faktaksi asioita jotka ei 100% varmoja ole, ilmeisesti joillekkin on sietämätöntä elää pienessä epävarmuudessa. Sitä mieltä kyllä että Moring on syyllinen Saaran tappamiseen, muttei sitä nyt täysin varmana voi pitää kun ei sitä näyttöä ole tarpeeksi tuomioonkaan. Sulla nyt on todistustaakka jos väität että se on satavarmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Mika vei Saaran sinne toteuttaakseen joitain metsäraiskausfantasioitaan, mutta kaikki ei mennytkään suunnitelmien mukaan ja Saara tappoi itsensä tai kuoli muuten vaan. Tuollaisia vaihtoehtoja on mahdoton sulkea todistusaineiston perusteella pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita kuolleita kyyditettyjä monikossa? Olen kuullut vain Katja Miinalaisesta (eikä hänen ruumistaan ole löydetty, joten kuolemasta ei voi sanoa mitään täysin varmaa). Joka tapauksessa Katja katosi vasta Saaran jälkeen, joten on mahdollista että se mitä Saaralle tapahtui teki Mikasta tappajan.
Käräjäioikeus kumosi ne mutta tämä menee hovioikeuteen ja siellä mika moring todetaan syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käräjäioikeus kumosi ne mutta tämä menee hovioikeuteen ja siellä mika moring todetaan syylliseksi.
Voi hyvin olla, ettei hovioikeus ota koko asiaa lainkaan käsittelyyn. Mika Moringia vastaan esitetty näyttöhän on käytännössä pelkkää spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39014 kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettei jamppaa saada tuomittua vaikka ruumiskoira on kahteen kertaan merkannut Audin, että siellä on varmasti ollut kroppa kyydissä.Heikkoa on lain voima Suomessa. Kyllä tässä vielä pari kroppaa saadaan lisää.
Merkillistä, ettet tiedä että ruumiskoira saattoi merkitä Audin myös siksi että siellä on ollut ruumiin sijasta ihmisen verta. Etkö ole ottanut selvää asioista tämänkään vertaa?
Ruumiskoira etsii ruumiin hajua. Se tulee vain ruumiista, eli kuolleesta henkilöstä tai eläimestä.
Äijällä on 271 eri rikosta kontollaan. Todellinen kriminaali. Syyttäjä tietenkin valittaa tuomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mika Moring. Soljuva nimi. Ei ihan Ankkalinna-tasoa kuten vaikkapa Linda Liukas, mutta suunmukainen kuitenkin.
Linda Liukas ei voi olla oikea nimi...
Mika on Suomen johtavia jänniksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39014 kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettei jamppaa saada tuomittua vaikka ruumiskoira on kahteen kertaan merkannut Audin, että siellä on varmasti ollut kroppa kyydissä.Heikkoa on lain voima Suomessa. Kyllä tässä vielä pari kroppaa saadaan lisää.
Merkillistä, ettet tiedä että ruumiskoira saattoi merkitä Audin myös siksi että siellä on ollut ruumiin sijasta ihmisen verta. Etkö ole ottanut selvää asioista tämänkään vertaa?
Ruumiskoira etsii ruumiin hajua. Se tulee vain ruumiista, eli kuolleesta henkilöstä tai eläimestä.
Höpönlöpön. Kuten mediassa on sanottu ties kuinka monta kertaa: "Moringin käyttämän mustan Audin tutkimuksissa ruumiskoira merkkasi esitutkinnan mukaan muun muassa peräkontin pohjan. Koira oli koulutettu merkkaamaan vainajan ja ihmisen veren hajua." https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012265796.html
Mika Moring on sarjasaalistaja, mutta miksei hänellä olisi voinut olla myös sellaisia naisseuralaisia jotka olivat vapaaehtoisesti hänen kanssaan ja kuolivat sattumalta yhteisen taipaleen päätteeksi? Tai päättivät elämänsä oman käden kautta, kun Mikaa ei millään kiinnostanut mikään vakampi?
Miksi tunnut noin varmalta siitä että olet oikeassa, vaikka olet oikeasti väärässä? Siitähän on uutisoitu ties moneen otteeseen, että ruumiskoiran tulkitaan merkanneen Audin joko ruumiin tai ihmisveren takia. Tässä yksi linkki, joka kannattaa lukea ennen kuin nolaat itseäsi enempää: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012199954.html