Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on juoppoputkassa? Saako sieltä lähtiessä syötävää tai edes mehua? Kyydin kotiin?

Vierailija
11.09.2026 |

Jos on rikoksesta kiinniotettuna niin sittenhän vissiin saa ylläpidon kun voi venyä vähän pitempään ja tulla kuulusteluja?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂

Sairaalassakin voi saada eväsleivän tai jukurtin niin miksei sitten putkasta? Vähentäisi riskiä riehumiseen heti pois päästyään.

Vierailija
22/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös poliiseista koostuva soittokunta esittää fanfaarin läksiäisiksi. 

Tämä perinne on monen hiljaisen vuoden jälkeen elpymässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan hirveää. mieheni kanssa tuli riita kotona ja soitin poliisit.Puhalluttivat molemmat ja minä olin juonut,joten veivät putkaan.Siellä kaikki tavarat otettiin pois,kännykkä,korut yms.Sitten vaan pieneen tilaan,ei ikkunaa.Pönttö tarpeita varten ja lavuaari.Ei mitään muuta,niin ja sitten se todella ohut patja,jonka päällä istuin koko yön.Kun olin naisihminen ja ekaa kertaa putkassa sain pyydettyä viltin ja muovimukin,että saan vettä juotua.Kauheinta oli,kun ei tiennyt kelloa ja muiden selleistä kuuluva kauhea meteli.Olin siellä yöpuvussa kun poliisit eivät antaneet laittaa edes takkia päälle.Mies sitten haki mut sieltä kotiin ja oltiin järkyttyneitä molemmat.Poliisit vielä teki mun käsivarsiin hirveät mustelmat.

Vierailija
24/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan hirveää. mieheni kanssa tuli riita kotona ja soitin poliisit.Puhalluttivat molemmat ja minä olin juonut,joten veivät putkaan.Siellä kaikki tavarat otettiin pois,kännykkä,korut yms.Sitten vaan pieneen tilaan,ei ikkunaa.Pönttö tarpeita varten ja lavuaari.Ei mitään muuta,niin ja sitten se todella ohut patja,jonka päällä istuin koko yön.Kun olin naisihminen ja ekaa kertaa putkassa sain pyydettyä viltin ja muovimukin,että saan vettä juotua.Kauheinta oli,kun ei tiennyt kelloa ja muiden selleistä kuuluva kauhea meteli.Olin siellä yöpuvussa kun poliisit eivät antaneet laittaa edes takkia päälle.Mies sitten haki mut sieltä kotiin ja oltiin järkyttyneitä molemmat.Poliisit vielä teki mun käsivarsiin hirveät mustelmat.

Olet pannut voimalla hanttiin.  Ei ne mustelmat muuten ole tulleet. 

Vierailija
25/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihananissa kaltaisissa lakanoiden nukut ja toiletti ihan vieres lähde vesi ihan käden painalluksen takana ovatkin sulle avataan kun kotiin lähdön aika koittaa .aamupala on ehkä vähän karu onko matti kukkoRossa vai ei kun vapaus koittaa. 

Vierailija
26/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät aamulla mitä haluan syödä ja valitsin pitsan kalliista paikasta ja woltti kuski toi sen limsan kera. Tilasivat sitten tilataksin kun sanoivat että varmaan mukavampi kyyti kotiin kun voi köllötellä.

Vierailija
27/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyydin putkaan saa ilmaiseksi.

Yksi yritti poliisiautoon etupenkille😄😄 

Vierailija
28/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kivan kämppiksen joka vetää sinua turpaan ja kävellä kotiin lumessa sukkasiltasi koska poliiseja eivät kiinnosta kadonneet kenkäsi.

Vierailija
29/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa hyvän mannermaisen aamupalan ja kyydin kotiin. Kaikki putkaan kokemaan miellyttävä yö komeiden miesten vartioidessa.  

Minulle tarjoili naispuolinen putkavahti kukkoa viinissä. Kävi välillä lohduttamassa ja silittämässä. Kaikki laitoksella herroittelivat minua ja kertoivat olevansa ylpeitä, kun saivat minut asiakkaakseen. Hyvä paikka, suosittelen. Kenties ensikerralla saan seksiäkin. M52

Vierailija
30/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako juopottelusta jos joutuu putkaan yöksi, sakot ?

Huutonaurua itelleni, ku oon päätyny kerran, mut en tiedä! Muistan maksaneen ambulanssimaksun, mut en muuta. Kertokaa! 

Kyllä mulle ainakin sakko tuli.

Vierailija
31/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppoputkassa ei saa kuin mukavaa seuraa. Kaljakassini sain joskus aamulla mukaan kun lähdin.

Pidätyspuolella tarjottiin kerran palapaistia.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi :) Toivottavasti nuo reissut on jääneet historiaan osaltasi.

Kiitos kiitoksista. Viime vuosituhannella näitä oli jokunen.

Vierailija
32/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako juopottelusta jos joutuu putkaan yöksi, sakot ?

Saattaa vaikuttaa urakehitykseen, tietyille aloille ei saa olla pidätyksiä.

Vierailija
33/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö putkat ole vain yhden hengen? Eikö ole iso riski että siellä aletaan tappelemaan jos siellä on useampi tyyppi?

Vierailija
34/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä. Se on aivan mahtava kokemus herätä aamulla putkasta hirmuisessa krabbiksessa kun ei muista edes miten sinne on päätynyt.

Vierailija
35/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pannut voimalla hanttiin.  Ei ne mustelmat muuten ole tulleet. 

Saattoivat olla fritsuja. M52

Vierailija
36/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviämisasemalla sain banaanin ja jogurtin. Muuten en ole saanut.

Vierailija
37/37 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö putkat ole vain yhden hengen? Eikö ole iso riski että siellä aletaan tappelemaan jos siellä on useampi tyyppi?

Kaikki siellä makoilee sammuneena. Ei siellä tapella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan