Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mikä uutisissa lukee ei tarkoita että se olisi aina koko totuus vaan hyvin usein pienen pieni osa siitä josta on muovattu sellainen

Vierailija
11.09.2026 |

Tarkoittaen sitä että jos uutiset sanoo että lapset on nykysin paskoja eivätkä osaa kävellä enää edes portaita koulussa, hyvin usein tarkoittaa sitä että jossain koulussa joku yksittäinen opettaja on puhunut lehdelle kuinka joku lapsi jäi portaisiin puhelimen kanssa eikä osannut kävellä niitä. Se ei tarkoita että kaikkialla maailmassa ja Suomessa ja jokaisessa koulussa lapset ei enää osaa kävellä portaita. Pistäkää tää kalloonne, niiden tarkoitus on tehdä aina kärpäsestä härkänen, muovata pienestä osaa totuutta koko totuus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi tehdä siitä sellaista

Vierailija
2/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää, miten tietoisia mammapalstalaiset ovat siitä, joille ei puheenaiheeksi kelpaa mitä tapahtui 25 vuotta sitten. 

Hesarissa on paljon  vasemmistolaisia kommentoijia, joiden mielestä koko ruljanssi oli USA:n oma vika. Itse ammuivat kaksoistorninsa.

Mä olin silloin kotona Ruotsissaja oikeasti pelotti kauheasti. Siellä uutisoitiin aikaisemmin tapahtumista-

Jopa aina rauhalliset lentokenttätoimitsijat huusivat tiedotuksen, että joka perkeleen kona alas heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikkimedian ohjeet. Ei se pelkästään miten uutisoit, vaan ennenkaikkea se, mitä jätät uutisoimatta.

Vierailija
4/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää, miten tietoisia mammapalstalaiset ovat siitä, joille ei puheenaiheeksi kelpaa mitä tapahtui 25 vuotta sitten. 

Hesarissa on paljon  vasemmistolaisia kommentoijia, joiden mielestä koko ruljanssi oli USA:n oma vika. Itse ammuivat kaksoistorninsa.

Mä olin silloin kotona Ruotsissaja oikeasti pelotti kauheasti. Siellä uutisoitiin aikaisemmin tapahtumista-

Jopa aina rauhalliset lentokenttätoimitsijat huusivat tiedotuksen, että joka perkeleen kona alas heti.

Ensinhän ne luulivat, etä se oli onnettomuus, katsoin kun ikkunan edessä toimittaja selitti tapahtumaa ja hänen takanaan sitten toinenkin torni ammuttiin- loppui onnettomuuden todennäköisyyden pohtiminen.

Vierailija
5/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaksi asiaa voi olla totta yhtä aikaa. 

Vierailija
6/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet köyhä ei ole = kaikki suomalaiset on köyhiä. 

Vierailija
7/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli jossain urheilemassa ja soitin, että tule heti kotiin. Sanoi vain, että ei siellä mitään hätää ole varmaan, on vain joku lentokone pudonnut.

Vierailija
8/8 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli jossain urheilemassa ja soitin, että tule heti kotiin. Sanoi vain, että ei siellä mitään hätää ole varmaan, on vain joku lentokone pudonnut.

Mitäh?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi