Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kaikki tienaa saman verran ?

Vierailija
11.09.2026 |

Näin pitäisi olla jos me tosiaan haluttaisiin yhdenvertaisuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa kommunisti. 

Vierailija
2/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasemmistolaisenakin ajatusta vastaan. M52

Vierailija
4/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että Pekka juttelee mukavia toimiston tytöille, puristaa tisustakin sopivassa välissä, käy lounaalla ravintolassa ja käy rähisemässä työkokouksessa Antille. Antti hitsaa, kantaa 20 kg rautapaloja, leikkaa ja pakkaa, ajaa trukkia ja kolaa pihaa jos hommia ei ole. Pekka ansaitsee ehdottomasti kolminkertaisen palkan verrattuna Anttiin. Se vain on oikein.

Vierailija
5/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että valtio ei maksa suurimman osan ihmisten palkkoja vaan yksityiset yritykset. Mites ajattelit, että tämä käytännössä toimisi? Enkä itse muutenkaan jaksaisi tehdä asiantuntijatyötä jos saman rahan saisi jostain helposta.

Vierailija
6/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että Pekka juttelee mukavia toimiston tytöille, puristaa tisustakin sopivassa välissä, käy lounaalla ravintolassa ja käy rähisemässä työkokouksessa Antille. Antti hitsaa, kantaa 20 kg rautapaloja, leikkaa ja pakkaa, ajaa trukkia ja kolaa pihaa jos hommia ei ole. Pekka ansaitsee ehdottomasti kolminkertaisen palkan verrattuna Anttiin. Se vain on oikein.

Tuo ei pidä paikkaansa tai Pekka on aika nopeasti työtön. Ja unohdat tässä sen, että Pekka tekee tuossa välissä sellaista työtä mihin Antilla ei osaaminen riittäisi. Muutenhan Anttikin olisi käynyt koulut ja saisi käydä ravintolalounaalla. 

Vierailija
7/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en. Tietyn aumman jälkeen ei ihminen enää iloitse rahan tulosta. Maailma on niin vauras että oliai mahdollista säätää jokaiselle 10 000 e kk tulot

Vierailija
8/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en. Tietyn aumman jälkeen ei ihminen enää iloitse rahan tulosta. Maailma on niin vauras että oliai mahdollista säätää jokaiselle 10 000 e kk tulot

Ooh, olet varmasti sellainen vasemmistointellektuelli 😂 demarien talousguru?

Vierailija
9/9 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Pekka ja Antti tienaisivat saman verran 1000 e brutto/kk? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi