Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetin miehelle viestin, että minulla on turvaton olo. Mies vastasi jollain tekoälyohjeella

Vierailija
10.09.2026 |

Hengitä syvään: Vedä ilmaa syvälle vatsaan ja puhalla hitaasti ulos. Se kertoo hermostolle, että olet turvassa.

Tarkkaile ympäristöä: Etsi katseella viisi turvallista asiaa läheltäsi tai kosketa jotain kiinteää esinettä.

Vähennä ärsykkeitä: Sulje uutiset ja puhelin hetkeksi, jotta mieli saa levätä.

Puhu jollekin: Kerro olostasi turvalliselle ihmiselle tai ystävälle

Loukkaantuisitko tuosta? Mies on työmatkalla Aasiassa, eikä siksi voitu aikaeron takia jutella.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni "ok" olisi vähemmän loukkaava vastaus kuin laittaa AI sloppia.

Ei tuo ole AI sloppia

Vierailija
22/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä aiempaan että toki olisi ollut kiva että olisit saanut mieheltäsi kanssasäätelyä, mutta jos sitä ei ole saatavilla niin myös noiden harjoitusten kautta voi keholle ajan saatossa opettaa turvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nykyään naisystävälle jaksa jutella kuin tekoälyn avulla, ni on vähentynyt riidat 

Vierailija
24/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisen tilan ohje naisille: 

Karkota läheisyydestäsi kaikki valkoiset lihaa syövät cis-heteromiehet. Nyt voit hengittää rauhassa, sillä naistenoikeuksien toteutumista ei uhkaa enää kukaan vaan voit olla täysin turvassa.

Ei nasista ole edes trollaamaan 😒

Vierailija
25/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en nykyään naisystävälle jaksa jutella kuin tekoälyn avulla, ni on vähentynyt riidat 

Todella hyvä idea! 

Muumimukit – pieniä kuppeja, mutta aivan valtava ihastus! 💕 Jokainen muki on kuin pieni pala Muumilaaksoa omassa keittiössä. Erilaiset hahmot, värit ja kuvitukset tekevät niistä vastustamattomia, ja tietenkin aina löytyy uusi suosikki, jota ilman ei muka enää voi elää. 😍 Onko oikeasti olemassa liian monta Muumimukia? Ei tietenkään! Kaikille löytyy oma paikkansa hyllystä – ja jos tila loppuu, täytyy vain hankkia isompi hylly. 🥰

Vierailija
26/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ratkaisukeskeisiä, sulla on ongelma ja hän sen ratkaisee. Life goes on. Jos halusit henkistä tukea niin sitten pitää soittaa tyttökaverille joka pitää sua henkisesti kädestä kiinni.

Vierailija
27/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut sinulle: Ei sun tarvitse tuntea oloasi turvattomaksi. Mä haluan, että sun kanssa on aina turvallinen ja hyvä olla. Sä voit olla just sellainen kuin olet, eikä sun tarvitse pelätä tai jännittää mitään. Mä kuuntelen sua ja oon tässä sua varten. 🥺

Vierailija
28/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kaikki ok ohjeita, mutta noiden lisäksi olisi kyllä varmaan ollut hyvä keskustella sen miehen kanssa MIKSI sulla on turvaton olo.  Hieman enemmän kommunikaatiota molemmilta osapuolilta olisi nyt tarvittu. Luulisi nyt, että miestäkin kiinnostaa sen verran, että onko turvaton olo siksi, että joku hiippari on yrittänyt tunkeutua sisään vai huolestuttaako maailmantilanne vai mikä, mutta toki sun olisi pitänyt olla se joka alunperin hieman tarkentaa tuota viestiä.

Vierailija
29/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun täytyy stressata toisella puolella maailmaa olevan ihmisen mieltä sun ilkeydellä?

Vierailija
30/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinsanoen sinä vailla turhanpäiväistä lässytystä. Miehet ei oikein jaksa sellaista, koska se on turhaa. Olet nainen, joten sinulla on automaattisesti mystinen tunneälyn mustavyö, eikö siitäkään ollut apua? Energiahoidot tai napsi hopeavettä horoskoopin ohessa?

Vierailija
31/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuuden tunnetta voivat luoda myös tutut olosuhteet, tutut ihmiset, tuttu ympäristö ja tuttu ruokajärjestys. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
32/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa kun puen pörröiset villasukat.

Vierailija
33/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyyntyisin todella paljon, jos puoliso lähettäisi minulle tekoälyohjeen. Se on minusta täysin asiatonta, osaanhan hankkia sen itsekin joten on selvää, että toivon puolisolta jotain muuta. Toisaalta ei tule myöskään kyllä mieleen tilannetta, jossa lähettäisin tuollaisen viestin miehelle.

niinpä. tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus

Vierailija
34/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet VAHVA itsenäinen nainen. Voimaantuntunut!  

Vierailija
35/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies laittaa sinulle että hänellä on turvaton olo? Miten sinä vastaisit hänelle? 

Vierailija
36/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet VAHVA itsenäinen nainen. Voimaantuntunut!  

Naisena katkon patriarkaatin kahleet ja voimaannun!