Miten aiotte viettää huomenna WT-tornien kaatumisen 25-vuotispäivää?
Kommentit (24)
En mitenkään. Vain päästään vialliset viettävät jotenkin.
Ei taida olla Suomessa kummoinenkaan tapaus, Jenkeissä varmaan sitäkin isompi.
Hiljainen hetki WTC-tornien uhreille.
Tosta jauhettiin paljon kauemmin kuin tapaninpäivän tsunamista, vaikka kuolonuhrien alle prosenttiin siitä.
mitä horiset, ei ne kaatuneet, se oli terroriteko!
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Ja edelleen odotan tietoa miten noin kävi että ne sortui kun yläkerroksiin törmäsi lentokone? Kuitenkin sama oli käynyt Empire state buildingillekin ja on vielä pystyssä.
WTC-torneissa oli huomattavasti rajumpi tulipalo 70-luvulla kuin 2001, mutta hyvin pysyivät pystyssä silloin.
Ei oikein sovi sana juhlapäivä tähän..
Spedehän tässä oli selvästi asialla.
En vietä mitenkään, mutta muistelen aina missä olin ja mitä tein tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Tosta jauhettiin paljon kauemmin kuin tapaninpäivän tsunamista, vaikka kuolonuhrien alle prosenttiin siitä.
Joo ei nappaa perskarvan vertaa. Jenkki ei ole minulle sen arvokkaampi ihminen kuin kukaan muukaan tässä maailmassa.
Kylläpä nyt ap jaksaa spämmätä aiheesta ketjua toisensa perään.
Kelan elättämät läskiämmät ainakin suruliputtaa : (
Niiden kantamestat, WT-tornit on no more. Varmaan kohottavat siideritölkit sille ja ottavat muutamat uudet sutturaleimat nahkaansa, siis jos niiden edellisten tramp stamp :ien viereen suinkin mahtuu enää uusia.
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli terroriteko, toinen luonnonkstastrofi.
No en vietä mitenkään. Paljon kuolee ihmisiä joka paikassa koko ajan. Maailman menohan ihan järjetöntä.
Muistellen juutalaisten syyllisyyttä iskuun.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Ja edelleen odotan tietoa miten noin kävi että ne sortui kun yläkerroksiin törmäsi lentokone? Kuitenkin sama oli käynyt Empire state buildingillekin ja on vielä pystyssä.
Kontrolloitu räjäytys. Rakennukset omisti juutalainen Larry Silverstein, joka otti terroristivakuutuksen juuri ennen räjäytystä ja poikkeuksellisesti ei saapunut töihin juuri tuona päivänä. Myös Building 7 räjätettiin hyvin siististi, vaikkei siihen osunut yhtään mikään. CNN:hän uutisoi senkin romahduksesta ennen kuin se edes tapahtui. Koko maailma on teatteria.
Rakennuksen räjäyttäneet juutalaiset sanoivat suoraan tehneensä sen israelilaisessa tv-ohjelmassa:
Vierailija kirjoitti:
En vietä mitenkään, mutta muistelen aina missä olin ja mitä tein tuolloin.
Sama täällä..koska olin töissä paikassa jota tämä tapaus erityisesti kosketti..
Rakennettiin legoista parit WTC-tornit. Huomenna sitten lennetään meidän leikki lentskareilla niitä päin.