Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme on "panseksuaali"?

Vierailija
10.09.2026 |

Uus missi on semmonen. 

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava missivalinta näinä moraalisen rappion päivinä!💪🤮

Onhan meillä pressana biseksuaali, joten mitä väliä jos missikään ei ole täysi hetero.

Vierailija
82/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi sitä aikaa kun häveliäisyys ja siveys liitettiin ujosti hymyilevään suloiseen Miss Suomeen....

Kukaan ei IKINÄ olisi kysynyt Ester Toivoselta tai Armi Kuuselalta saati Anne Pohtamolta hävyttömyyksiä- Saati että he olisivat puhuneet sopimattomia tai avanneet keskutelun seksuaalisista mieltymyksistään. Yäks.

Nykyaika on rajatonta aikaa. 

On kyllä harmillista, että ihmiset saavat ilmaista itseään avoimesti. Paljon parempi oli silloin, kun ihmiset joutuivat peittelemään sitä, keitä todellisuudessa olivat ja usein suorastaan elämään valheellista elämää.

Tissit tiskiin ja kaikki vaan kertokaa julki hähää  ... tällä mennään ja kivaa on? 

Miks kaikki kaunis on muka niin lapsellista ja rajoittavaa? Ja niin kovin "harmillista" ...Älkää vaan suojelko mitään herkkää ja yksityistä mikä myy.

Jokainen saa suojella herkkäänsä ja yksityistänsä täsmälleen niin paljon kuin haluaa, eikä kenenkään ole pakko lukea roskamedian revittelyartikkeleita. Pointti on se, että sinä toivot, että kukaan ei saisi suojella herkkäänsä ja yksityistänsä vähemmän kuin sinä haluat suojella omiasi, koska koet sen itsellesi epämukavaksi. Äärimmäisen itsekäs ajattelutapa.

En minäkään omalla nimellä ja naamallani menisi avaamaan seksielämääni, saati seksuaalisia mielenkiinnon kohteitani mihinkään mediaan. Jos muut haluavat toimia niin, se ei ole millään tavalla minulta pois.

Miks se jotenkin kuiteski vaikuttaa olevan sulta just pois, jos joku sanoo suoraan ettei tykkää tommosista missien seksimieltymys-avautumisista yhtään ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pansuolasta ja Peter Panista.

Pan -huilun soidessa taustalla.

Vierailija
84/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muropakettiseksuaali, ja mun iskä on muuten autonvanneseksuaali. niin, huomioo huomioo.. niin. kato mua kato mua.

Vierailija
85/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on w o k e b u l l s h i t t i ä.

Vierailija
86/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää pansuolasta ja Peter Panista.

Pan -huilun soidessa taustalla.

Esittäen samalla pan-tomiimia

Vierailija
87/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava missivalinta näinä moraalisen rappion päivinä!💪🤮

Onhan meillä pressana biseksuaali, joten mitä väliä jos missikään ei ole täysi hetero.

Stubb myös julisti poikarakkauttaan vaalikampanjansa boy lover-logolla. Ihanan wokea.

Vierailija
88/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi peitellä biseksuaalisuutta.

Vierailija
89/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täytyy tuoreen missin julistaa millainen seksuaalinen suuntautuminen hänellä on? Ketä kiinnostaa? Ei yksikään heteromisseistä ole koskaan missiksi kruunattuna julistanut olevansa hetero. Mutta nykyään ollaan minä-minä-minä ja minun seksuaalinen suuntautumiseni, koko maailman tulee ottaa se huomioon.

Vierailija
90/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli panseksuaali voisi olla suhteessa aseksuaalin tai vaikka transseksuaalin kanssa? 

Vierailija
91/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi sitä aikaa kun häveliäisyys ja siveys liitettiin ujosti hymyilevään suloiseen Miss Suomeen....

Kukaan ei IKINÄ olisi kysynyt Ester Toivoselta tai Armi Kuuselalta saati Anne Pohtamolta hävyttömyyksiä- Saati että he olisivat puhuneet sopimattomia tai avanneet keskutelun seksuaalisista mieltymyksistään. Yäks.

Nykyaika on rajatonta aikaa. 

On kyllä harmillista, että ihmiset saavat ilmaista itseään avoimesti. Paljon parempi oli silloin, kun ihmiset joutuivat peittelemään sitä, keitä todellisuudessa olivat ja usein suorastaan elämään valheellista elämää.

Miten monta kertaa olet kuullut valtavirtaa olevien heteromissien - joiden ei tarvinnut heterouttaan peitellä - avautuvan heteroudestaan? Et mitenkään. Niinpä.

Vierailija
92/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt ollut hiljaa vaan ja keskittynyt olemaan kaunis. Tuommoset puheet on niin typeriä.

Vierailija
93/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä onko kohteena mies vai nainen.  Kaikki onnistuu.

Onko sillä munat ja toosa?

Vierailija
94/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli panseksuaali voisi olla suhteessa aseksuaalin tai vaikka transseksuaalin kanssa? 

Eiköhän sille kelpaa kaikki mikä liikkuu. Ja varmaan suurin osa niistäkin mitkä eivät liiku...

Vierailija
95/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussii kaikkea. Pan = kaikki. Ilmaa, sohvaa, naapuria ja sen kissaa, tervapääskyjä, pakastettua jänistä.

Lapsiakin ilmeisesti?

Vierailija
96/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sille kelpaa kaikki mikä liikkuu. Ja varmaan suurin osa niistäkin mitkä eivät liiku...

Eli on siis ns. kaikkiruokainen.

Vierailija
97/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä liikkuu käy. Vai sisältääkö myös esineitä, olihan sitä Eifel-torniinkin rakastunut nainen kerran dokumentissa.

Vierailija
98/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tästäkin pakko tuon missin avautua?

Vierailija
99/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee kaikkea mikä liikkuu, ja liikkumattomiakin.

Vierailija
100/111 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tästäkin pakko tuon missin avautua?

Se menee kohta OF ja avaa muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän