Mikä ihme on "panseksuaali"?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että sinä et ole hänen kohderyhmäänsä, ap.
Luin määritelmän ja tajusin, että minä olen panseksuaali. Rakastun aivoihin ja persoonaan, eikä sukuelinten laadulla ole väliä. Useimmat naiset lienevät panseksuaaleja.
Niin. Mutta jos jonkun kanssa ollaan silti makkarissa tai pitää miehen sielunlaadusta, on asioilla joillekin väliä.
Liittyy varmaan jotenkin pansuolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaali. Bi on nykyään liian tavallista, joten pitää keksiä hienompi nimitys.
Ei ole sama
Se kiihottuu pan-suolasta.
Pannukakku eli nusasee ja tulee nusasettu eli hom, trans marsk joku.
He panskelevat Peter Paniksi pukeutuneina
Tulee mieleen, ettei panseksuaalilla varmaan ole minkäänlaista mies-/nais-/ kumppanimakua, jos kerran ihan kaikki käy. Voi olla vaikkapa ladyboy Thaimaasta tai sitten hyvin miehinen rekkalesbo, eikä mitään väliä, mitä jalkovälistä löytyy, olkoon sitten vaikka neovagina.
Vaatii kyllä melkoista avarakatseisuutta sen suhteen, millainen ihminen kelpaa kumppaniksi. Fysiikkaan tai ulkonäköön liittyviä toiveita ei voi olla oikeastaan minkäänlaisia, jos kerran "kaikki käy". Vain luonne ja ihmisyys merkkaa, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, ettei panseksuaalilla varmaan ole minkäänlaista mies-/nais-/ kumppanimakua, jos kerran ihan kaikki käy. Voi olla vaikkapa ladyboy Thaimaasta tai sitten hyvin miehinen rekkalesbo, eikä mitään väliä, mitä jalkovälistä löytyy, olkoon sitten vaikka neovagina.
Vaatii kyllä melkoista avarakatseisuutta sen suhteen, millainen ihminen kelpaa kumppaniksi. Fysiikkaan tai ulkonäköön liittyviä toiveita ei voi olla oikeastaan minkäänlaisia, jos kerran "kaikki käy". Vain luonne ja ihmisyys merkkaa, ei mikään muu.
Ei se välttämättä tarkoita sitä, että vain luonne ja ihmisyys merkkaa. Itse ainakin pystyn arvioimaan viehättävyyttä hyvinkin erilaisilla ihmisillä hyvin maskuliinisista miehistä hyvin feminiinisiin naisiin, vaikka tunnen itse vetoa vain naisiin ja enimmäkseen feminiinisiin sellaisiin. Mikäli sen osalta, keihin tuntee vetoa ei ole minkäänlaista rajausta niin tuo on varmaankin vielä helpompaa.
Se käyttää yrttisuolaa ja panseksuaalisuolaa kun väsää nistipataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaali. Bi on nykyään liian tavallista, joten pitää keksiä hienompi nimitys.
Ei ole sama
Se kiihottuu pan-suolasta.
Pitäiskö lanseerata bi-suola? Kunhan ensin keksii, mitä se on...
Vierailija kirjoitti:
Paneskelee kaikkia kanssa.
Laamojenkin?
Itse olen panpsykisti ja panteisti. m49
Vierailija kirjoitti:
Nussii kaikkea. Pan = kaikki. Ilmaa, sohvaa, naapuria ja sen kissaa, tervapääskyjä, pakastettua jänistä.
Ei sentään! Pientä rajaa. Täytyyhän se jänis sulattaa ensin.
Oi sitä aikaa kun häveliäisyys ja siveys liitettiin ujosti hymyilevään suloiseen Miss Suomeen....
Kukaan ei IKINÄ olisi kysynyt Ester Toivoselta tai Armi Kuuselalta saati Anne Pohtamolta hävyttömyyksiä- Saati että he olisivat puhuneet sopimattomia tai avanneet keskutelun seksuaalisista mieltymyksistään. Yäks.
Nykyaika on rajatonta aikaa.
Tan-seksuaali on ympärivuotisesta ruiskurusketuksesta tykkäävä.
Vierailija kirjoitti:
Oi sitä aikaa kun häveliäisyys ja siveys liitettiin ujosti hymyilevään suloiseen Miss Suomeen....
Kukaan ei IKINÄ olisi kysynyt Ester Toivoselta tai Armi Kuuselalta saati Anne Pohtamolta hävyttömyyksiä- Saati että he olisivat puhuneet sopimattomia tai avanneet keskutelun seksuaalisista mieltymyksistään. Yäks.
Nykyaika on rajatonta aikaa.
On kyllä harmillista, että ihmiset saavat ilmaista itseään avoimesti. Paljon parempi oli silloin, kun ihmiset joutuivat peittelemään sitä, keitä todellisuudessa olivat ja usein suorastaan elämään valheellista elämää.
Toi missiemo vois ihan pikkasen opettaa eleganssia muikkeleille. Ettei ihan kaikesta ole pakko avautua. Menee jo yli.
Olisiko valittu miss suomeksi jos kertonut tuon aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko valittu miss suomeksi jos kertonut tuon aiemmin?
Ei
Kokee seksuaalista himoa pan-suolas kohtaan. Miehelle varsinkin tuntuu hyvälle munasta jos on tiukka suolapurkki täynnä pan-suolaa, johon tyydyttää tarpeensa.
Sillä saa paremmin lehtiä myytyä, eikö nuo missit ole ylipäätään sitä varten että lehtiä myydään heillä?