Miehen nökökulma
Olen aina yrittänyt olla ottamatta voimakkaasti kantaa täällä sosiaalisessa mediassa. Nyt, kuitenkin haluan ottaa kantaa. Otan kantaa, viimeaikoina valitettavaan, siis todella valitettavaan nuoren some-persoonan Olivia Oraksen turhaan kuolemaan johtaneisiin syihin.
Pidän todella surullisena sitä, että näin on päässyt käymään. Kuitenkin nyt julkisuudessa käyty sinänsä ihan oikeanlainen keskustelu on keskittynyt siihen, että kuka ja mikä oikeutus joillakin toimijoilla on tehdä näitä esteettisiä toimenpiteitä. Hyvä niin. Mutta minä tässä avaan sellaisen näkemyksen, että miksi näitä tehdään.
Miksi etenkin nuoret naiset haluavat ja ovat valmiit tekemään näitä kalliita ja vaarallisia toimenpiteitä?
Minun yksinkertainen ajatteluni ei keksi mitään muuta yksittäistä syytä kuin ulkonäköpaineet.
No, niitä ulkonäköpaineita syntyy niin monista eri lähteistä, joten keskityn nyt tässä kirjoituksessa vain yhteen, johon sukupollestani voin :
Ehkä yksi syy on epävarmuus omasta viehättävyydestä vastakkaiseen sukupuoleen?
Voin nyt miehenä kertoa minun mielipiteeni muutamasta kauneuskirurgisesta toimenpiteestä, jotka käsitykseni mukaan ovat suosittuja ja aivan turhia:
1 Botox huulet. Tämä on ymmärtääkseni aika helppo toimenpide, mutta olen niin monien miespuolisten kavereideni kanssa jutellut asiasta ja kaikki ovat sitä mieltä, että tämä on todella vastenmielisen näköistä. Hyvät naiset. Me miehet emme todellakaan pidä epäluonnollisesti törröttävistä ylisuurista huulista.
2 Rintojen suurennus. On totta, että jotkut miehet tykkäävät rintavista naisista. Suurin osa kuitenkaan ei pidä luonnottoman suurista rinnoista ja syynä on se, että ne eivät näytä tai tunnu luonnollisilta. Näissäkin toimenpiteissä on käsitykseni mukaan isot terveydelliset riskit, lopputulos ei ole taattu ja maksaa paljon rahaa.
3 Brasilian Butt Lift. Tämä on mielestäni älyttömin ja hulluin juttu. Ei miehet tykkää isosta pepusta sen enempää kuin pienestäkään. Tämä on Ihan uskomattoman turha, todella iso, kallis ja vaarallinen toimenpide.
No, tämä on nyt vain tällainen miehen näkemys. Älkää hyvät naiset tehkää näitä ainakaan miellyttääksenne miehiä.