Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi hämmentynyt toisen ihmisen ilkeydestä?

Vierailija
06.08.2024 |

Millainen tilanne oli kyseessä?

Jännä että joskus tuntuu "kaikkien" olevan minua vastaan ja silloin miettii mitä ihmettä, onko minussa sinä päivänä/sillä hetkellä jotain negatiivista energiaa vai mistä on kyse..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hämmentynyt siitä. Äiti opetti jo kun olin päiväkoti-ikäinen, että se itse on joka haukkuu. 

Vierailija
2/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan aika paljon poliitikkoja Twitterissä ja ihmettelen päivittäin, kuinka ilkeitä osa jopa maamme kärkipolitiikoista on. Tätä Ilmenee puoluekannasta riippumatta, mutta toki pari erityisesti korostuu. Mietin, että miten nuo saavat tämän maan kuntoon, jos eivät pysty olemaan asiallisia edes kaikkien edessä? Alan menettää uskoni kunnioitukseen  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyin eilen täällä palstalla, kun joku ammattiryhmä joutui todella kiusaamisen kohteeksi.

Vierailija
4/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrasta jatkuvasti 

Vierailija
5/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi.

Mulla on teinipoika niin noin kerran tunnissa.

Aika paljon jo muistuttaa isäänsä.

Vierailija
6/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastunut parantumattomaan syöpään, ja eräs "ystävä" oli luvannut että on käytettävissäni, jos kaipaan tukea. Pari päivää sitten meilasin hänelle. Hän ei ollut pitänyt yhteyttä koko kesänä ja ihmetteli miksi en sanonut että vaadin erityiskohtelua.

Vierailija
7/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan aika paljon poliitikkoja Twitterissä ja ihmettelen päivittäin, kuinka ilkeitä osa jopa maamme kärkipolitiikoista on. Tätä Ilmenee puoluekannasta riippumatta, mutta toki pari erityisesti korostuu. Mietin, että miten nuo saavat tämän maan kuntoon, jos eivät pysty olemaan asiallisia edes kaikkien edessä? Alan menettää uskoni kunnioitukseen  

Ei ne saakkaan tätä maata kuntoon 😂🤣😂. Jengi on siirtyny ostamaan tavaroitaan ulkomailta ja yritykset tekevät konkkaa

Vierailija
8/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn erossa ilkeistä ihmisistä.

Vierailija
9/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn välillä kaverini piikittelystä. Hän piikittelee minun ulkonäköäni usein. Mutta luulen sen olevan vain hänen omaa epävarmuuttaan itsestään, joten otan huumorilla ja naureskelen itsekseni hänen huonolle itsetunnolleen. 

Vierailija
10/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi.

Mulla on teinipoika niin noin kerran tunnissa.

Aika paljon jo muistuttaa isäänsä.

Miks sä teit ilkeän miehen kanssa lapsen?

Vierailija
11/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen itse ollut ystävällinen ja toinen ilkeilee vain takaisin. Yleensäkin se kun itse on auttavainen ja tuntuu että ihmiset haluavat vain purra sitä auttavaa kättä. 

Vierailija
12/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tänään. Kauhean rumasti jotkut haukkuvat muiden ulkonäköä. 

Vierailija
13/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on selvästi jotain, mikä ärsyttää naisia mutta ei miehiä. Siis vaikka en puhuisikaan mitään, siihäkin ärsyynnytään. Kumma juttu. 

Vierailija
14/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri kohtaa ilkeitä ihmisiä. töissä oli yksi mutta se ilmiantoi yhden työtoverinsa. 

Vaikka ilmianto tuli aiheesta, ei ilmiantaja koskaan voi olla arvostettu työtoverien eikä edes pomojen parissa. 

Ovat käsittääkseni nyt samassa työpaikassa :) ja olen iloinen että eivät meidän. Siinä oli häijy ihminen, hyhhyh. 

Vierailija
15/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeyteen on tullut törmättyä niin lukemattomia kertoja 33-vuotiaana naisena. 

Naiset ovat kateellisia, piikittelevät, puhuvat pahaa selän takana. Miehet ovat kohteliaampia. Tosin osa on suuttunut kun en ole halunnut jatkaa tapailua. 

Vierailija
16/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on selvästi jotain, mikä ärsyttää naisia mutta ei miehiä. Siis vaikka en puhuisikaan mitään, siihäkin ärsyynnytään. Kumma juttu. 

Sama juttu. Miehet ovat usein minulle ystävällisiä ja naiset mulkvisteja. 

Vierailija
17/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn silloin kun kohtaan kieroja selän takana paskaa jauhavia ihmisiä.

Vierailija
18/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sattumaa. Ajankohdat ovat olleet niin ihmeellisiä että tiedän ettei ole enää sattumaa.

-eri

Vierailija
19/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut potilaat menee henkilökohtaisuuksiin kun ei ole antaa aikaa lääkärille. Alkaa ammattitaidon ilkeä kyseenalaistaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä