Nainen rehellisesti, Oletko nussinut vieraan miehen kanssa avioliittosi aikana?
Minä ole ollut yhdynnässä 3 miehen, yhden heistä useamman kerran, avioliittoni aikana.
Kommentit (56)
Hei sitpä kysymyksen mihin on itsestään selvä vastaus, kyllä nämä vauvan lortot nussivat kenen kanssa hyvänsä ja vähänkään välittämättä.
Miehellä on iso, paksu kalu ja hän oli hyvä panemaan. Avioiduttua toisen miehen kanssa, nussin tämän ex-tuttavani kanssa muutaman kerran.
Kyllä ja useasti. Olen eettisesti polyamorinen ja autistista miestäni ei kiinnosta.
Saanko erikoispalkinnon, kun en ole avioliittoni aikana nussinut yhtään ketään?
Sehän on hyvä syy mennä useamman päivän kurssille isompaan kaupunkiin. Kongressihotelleista löytyy kiimaisia ukkomiehiä.
Olen matkatyössä ja viikolla yövyn hotellissa. En voi välttää kiusausta ottaa vierasta kullia. Enkä muuteenkaan pysty olemaan miehen puutteessa viittä päivää..
25v uskollisesti suhteessa. Erittäin tyytyväinen olen meidän runsaaseen, kokeilunhaluiseen ja hekumalliseen seksielämään. Tieto täydellisestä toiselle antautumisesta ja luottamus on tuonut oman lisänsä. Hänen kanssaan olen halukas kokeilemaan mitä tahansa..
Lasten syntymän jälkeen en ole maannut vieraan miehen kanssa. Mutta sitä ennen nussin useammakin kanssa.
Kyllä.
Ihan mieheni luvalla :)
Avoin suhde
Vierailija kirjoitti:
Saanko erikoispalkinnon, kun en ole avioliittoni aikana nussinut yhtään ketään?
Sitä puolisoakaan?
TUTTAVANI ON NAISEN PUUTTEESSA. HÄNEN KANSSAAN NUSSIMME SATUNAISESTI. SE TEKEE MEILLE MOLEMMILLE HYVÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Lasten syntymän jälkeen en ole maannut vieraan miehen kanssa. Mutta sitä ennen nussin useammakin kanssa.
Kenen lapsia miehesi elättää?
Ihmeen löysä perseitä kuten ex vaimokin
Jäi kiinni kun aamulla pillua huuhdottiin 10 min vessanpytyllä että kaikki minun moksauttamani mallit huuhtoutuu
En varsinaisesti nussinut, mutta muutaman kerran töissä antanut poskihoivaa kollegalle.
Miten nää pettäjät elää itsensä kanssa, eikö olis helpompi vaan erota?
Vai onko kulissit ja raha niin tärkeitä ettei pysty?
Vastaan vaimoni puolesta: Vaimoni on tehnyt nuorena niin luvatta ainakin kerran. Kertoi asian. Myöhemmällä iällä luvan kanssa seksibileissa useamman kerra.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää pettäjät elää itsensä kanssa, eikö olis helpompi vaan erota?
Vai onko kulissit ja raha niin tärkeitä ettei pysty?
Tai sitten jos on parisuuhteessa muutakin kuin seksi.
Rakastan lapsiani ja miestäni. Mutta en vain saa tarpeellista tyydytystä. Kun muutaman kerran vuodessa käy vähän reissussa jaksaa taas arkea monta kuukautta.
Tyydytän kyllä mieheni.
Kaikkien elämä muuttuisi huonommaksi jos erottaisiin.
Minä annan pillua, jos joku pyytää ja jos on sopiva tilaisuus., vaikka olen naimisissa. Muutaman kerran olen nussinut vieraan miehen kanssa.