Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksin asuvien miesten asunnot eivät muistuta kotia?

Vierailija
10.09.2026 |

Olen nähnyt TikTokin kautta videoita joissa näkyy miesten asuntoja. Kolkkoja kämppiä. 

Odottaako ne että joku nainen tulee ja pelastaa ja järjestää niille kodin palveluineen? Lapsena sai asua äidin laittamassa kodissa ja nyt odotetaan äidin korviketta.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pelkää värejä. 

Halpa hinta on tärkeimpää kuin värien yhteensopivuus. Jos saan poistomyynnistä jonkun tietyn värisen pöydän, niin ostan sen vaikka se ei sopisi väreiltään muihin huonekaluihin.

Vierailija
62/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisillä ei ole aikaa kodin sisustamiselle, eikä välttämättä mielenkiintoakaan, jos keskittyminen on jossain olennaisemmassa tekemisessä.

Sisustus onkin kotiäitien, työttömien ja rikkaiden ajanvietettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö AP päätät, miltä kodin tulee näyttää?

Sinäkö kommentoija päätät, että hän tekee niin?

Vierailija
64/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä huomattu parin vuoden Tinderöinnin aikana. Kunnes sitten löysin miehen, jolla oli oikea koti. Asun siellä nyt itsekin. 

Annoit kuitenkin pebaa niille muillekin miehille vaikka heillä oli vaatimattomasti sisustettu asunto.

Vierailija
65/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne naisten valkoharmaat kämpät vasta kauheita onkin. Vaikka nainen olenkin.

Sulla siis on valkoharmaa kämppä, vai mitä sinä möyhäät, Petri?

Vierailija
66/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä huomattu parin vuoden Tinderöinnin aikana. Kunnes sitten löysin miehen, jolla oli oikea koti. Asun siellä nyt itsekin. 

Annoit kuitenkin pebaa niille muillekin miehille vaikka heillä oli vaatimattomasti sisustettu asunto.

En antanut, rakas incel <3

Huomaan, että sulla on raiskaajan mieli. Se osaltaan etäännyttää naiset sinun suloisesta seurastasi. Se näkyy  ihan heti kun avaat suusi/näpyttelet pöytäkoneesi sperman tahmaamaa näppistä.

Vierailija
67/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vienyt vuoden sisään sortti asemalle ja kierrätyskeskukseen varmaan 12 autollista tavaraa, vaatetta ja huonekaluja kotoani. Kyllästyin, että sitä tavaraa oli kertynyt vuosien varrella niin paljon. Nyt on 86 neliön asunto minimalistinen, eikä mitään turhaa ole enää jäljellä. Yhdestä huoneesta tein kuntosalin, kun se jäi tavallaan tyhjäksi kaiken roinan jälkeen. 

Nyt olen tyytyväinen, kun on avaraa ja tilaa. En tarvitse kuin yhden sohvan, yhden ruokapöydän, tarvittavan määrään elektroniikkaa, muutaman tuolin, hyvän sängyn, toisen sängyn vieraille ja työhuoneeseen tarvittavat jutut. Kaikki hyllyt, lipastot, taulut, matot, astiat, tekstiilit, kirjat, lehdet jne harvensin kovalla kädellä minimiin. Päätin, että millekään tavaralle ei ole tunnearvoa, pois vaan, ellei sille ole tilaa ja käyttöä.

Voin kertoa, että myös asunnon siivous sujuu puolet nopeammin nykyisin. 

Varmaan jonkun naisen mielestä asuntoni on kylmä ja sisustamaton. Ihan sama. Nyt se on käytännöllinen, eikä sinne enää minun aikanani lisää tavaroita tule. 

Vierailija
68/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei muistuta kotia sulle, mistä tiedät ettei se ei muistuta kotia sille miehelle? :D

ylimielisyys ja tyhmyys yhdessä antavat voimaa tietää kaikesta kaikki.

Vierailija
69/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että sulla on raiskaajan mieli. Se osaltaan etäännyttää naiset sinun suloisesta seurastasi. Se näkyy  ihan heti kun avaat suusi/näpyttelet pöytäkoneesi sperman tahmaamaa näppistä.

Minulla oli parikymppisenä todella vaatimattomasti sisustettu yksiö, mutta silti naisia vieraili yökylässä joka viikonloppu.

Vierailija
70/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät poseeraa samalla vimmalla kuin naiset, joten asunnonkaan päätehtävä ei ole olla osa täydellisyys-julkisivua.

Vierailija
71/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko LIVE, LOVE LAUGH puusta sahatut valkoiset kirjaimet? 

Tuo on jo yli-ikäinen klisee. Olisko ollut muotia Mamma Mia -elokuvan aikoihin?

Kyllä joku klisee löytyy, maalattuna, puukirjaimilla tai liidulla taululla

Ei löydy. 

Olet harvinainen helmi ja tavoittelemisen arvoinen herkku

Vierailija
72/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli parikymppisenä todella vaatimattomasti sisustettu yksiö, mutta silti naisia vieraili yökylässä joka viikonloppu.

Ja näin asuntokysymyskin vääntyi kilpailuksi naisen jalkovälille pääsystä.

Ajatelkaa hei incel-hokijat niillä ylemmilläkin aivoilla joskus!

Vierailija
73/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät poseeraa samalla vimmalla kuin naiset, joten asunnonkaan päätehtävä ei ole olla osa täydellisyys-julkisivua.

Mun asunnosta ei tiedä kuin suppea lähipiiri.

Yritän sisustaa sen niin että viihdyn itse hyvin. 

Vieraita varten siivoan. 

Vierailija
74/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö. yxin asuvien miesten kodit näyttää miesten kodilta. perheellisten tossukoiden kodit näyttää naisen kodilta.

Vierailija
75/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin asuntokysymyskin vääntyi kilpailuksi naisen jalkovälille pääsystä.

Ajatelkaa hei incel-hokijat niillä ylemmilläkin aivoilla joskus!

Mitä hyötyä on sisustaa asuntoa, jos saa hyvin naisia vaikka asunto onkin vaatimattomasti sisustettu?

Vierailija
76/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vienyt vuoden sisään sortti asemalle ja kierrätyskeskukseen varmaan 12 autollista tavaraa, vaatetta ja huonekaluja kotoani. Kyllästyin, että sitä tavaraa oli kertynyt vuosien varrella niin paljon. Nyt on 86 neliön asunto minimalistinen, eikä mitään turhaa ole enää jäljellä. Yhdestä huoneesta tein kuntosalin, kun se jäi tavallaan tyhjäksi kaiken roinan jälkeen. 

Nyt olen tyytyväinen, kun on avaraa ja tilaa. En tarvitse kuin yhden sohvan, yhden ruokapöydän, tarvittavan määrään elektroniikkaa, muutaman tuolin, hyvän sängyn, toisen sängyn vieraille ja työhuoneeseen tarvittavat jutut. Kaikki hyllyt, lipastot, taulut, matot, astiat, tekstiilit, kirjat, lehdet jne harvensin kovalla kädellä minimiin. Päätin, että millekään tavaralle ei ole tunnearvoa, pois vaan, ellei sille ole tilaa ja käyttöä.

Voin kertoa, että myös asunnon siivous sujuu puolet nopeammin nykyisin. 

Varmaan jonkun naisen mielestä asuntoni on kylmä ja sisustamaton. Ihan sama. Nyt se on käytännöllinen, eikä sinne enää minun aikanani lisää tavaroita tule. 

12 autokuormallista tarpeetonta roinaa! Kyllä kämppäsi olikin aiemmin täyteen ahdettu kuin Turusen pyssy.

Mulla ei kaksiossani olekaan kuin nuo mainitsemasi kalusteet; sohva vierasvarana. Mulla on vitriinikaapit, niin tasot pysyvät tyhjinä ja siisteinä, mutta samalla yleisvaikutelma ei ole tyhjä ja kliinisen kolkko, koska vitriineissä on kuvia ja esineitä.  Ja muutama aito maalaus seinällä. 

N69

Vierailija
77/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että miesten koti ei näytä sinun prinsessaunelmaltasi röyhelöineen ei tee siitä yhtään vähempää kotia. On aika helvetin itsekästä ja ylimielistä tulla haukkumaan toisten koteja ja tehdä siitä joku sukupuolikysymys jolla nostaa itseään jalustalle.

Vierailija
78/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet keräävät tavaraa kämpän täyteen.

Ei ne silti kotia muistuta. Kämppä on oikea sana.

Ap

Anna kun arvaan: täysin vailla mitään kokonaissuunnitelmaa ja visiota satunnaisesti viskotut tehosteseinät, verhot, koristetyynyt ja viherkasvit tekevät mielestäsi kodin? Päälle vielä kaikki tasot täyteen jotain irtokoristepaskaa ja printtijulistetaulu kuuluisasta maalauksesta niin hiphurraa, kodikkuuden maksimi on saavutettu!

Voi itku sentään.

Vierailija
79/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. 

En ottaisi tuota krääsää edes maksusta asuntooni. 

Sen sijaan harkitsin "die, cry, hate"-taulua, kun muutin nykyiseen kämppään. 

T. Ladyluolan asukas. 

Vierailija
80/98 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. 

Tiedän. Mutta olen autistinen, joten se siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi