Miksi yksin asuvien miesten asunnot eivät muistuta kotia?
Olen nähnyt TikTokin kautta videoita joissa näkyy miesten asuntoja. Kolkkoja kämppiä.
Odottaako ne että joku nainen tulee ja pelastaa ja järjestää niille kodin palveluineen? Lapsena sai asua äidin laittamassa kodissa ja nyt odotetaan äidin korviketta.
Kommentit (98)
Miehet keräävät tavaraa kämpän täyteen.
Jos se ei muistuta kotia sulle, mistä tiedät ettei se ei muistuta kotia sille miehelle? :D
Kukin eläköön kuten tahtoo? Ei sinua ole pyydetty siellä asumaan
No ne naisten valkoharmaat kämpät vasta kauheita onkin. Vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet keräävät tavaraa kämpän täyteen.
Ei ne silti kotia muistuta. Kämppä on oikea sana.
Ap
En ole koskaan opetellut edes sisustamaan. Kunhan on tarvittavat. Miltä sen pitäisi muistuttaa että se olisi koti jonkun muun mielestä kuin sinun mielestä?
Onhan se heidän koti. Se ettei kaikilla ole sisustuslehden kaltaista kotia, ei tarkoita sitä ettei se olisi koti.
Mullekin sanottiin yksin asuessani, että kämppäni ei näyttänyt yhtään kodikkaalta. Kodikkuus syntyy ehkä perhe-elämän sivutuotteena monelle, mutta jos yksin asuisin, niin haluaisin asua askeettisessa 'luolassa'. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mullekin sanottiin yksin asuessani, että kämppäni ei näyttänyt yhtään kodikkaalta. Kodikkuus syntyy ehkä perhe-elämän sivutuotteena monelle, mutta jos yksin asuisin, niin haluaisin asua askeettisessa 'luolassa'. T. Nainen
Mä en osaa edes sisustaa. Ja vihaan kaikkea sisustuskrääsää. En tiedä miten yksiöstä voi saada "kodikkaan" sellaisen kun esim joku mummonmökki. Valkoiset seinät jo kauheat
Ihan mahdollista, että kyseiset herrat viihtyvät juuri sellaisessa kuin asuvat. Täysin mahdollista, etteivät odota pelastajaa vaan ovat tyytyväisiä ilman kattopellin väriin sopivia sisustustyynyjä.
Sinäkö AP päätät, miltä kodin tulee näyttää?
Alkaako Konalanhullu seota päästään ihan tosissaan Nythän näitä paskanjankutuksia on palstalla oikein todenteolla , tuohan repii kaikkien aikojen paskaspämmi ennätykset
Kerran eräs deittinainen sanoi, että minun pitäisi mennä Ikeaan ostaa uusia mööbeileitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan opetellut edes sisustamaan. Kunhan on tarvittavat. Miltä sen pitäisi muistuttaa että se olisi koti jonkun muun mielestä kuin sinun mielestä?
Kodikasta tunnelmaa. Tämä syntyy siitä että on sopivassa suhteessa värejä ja tavaroita. Elämisen jälkiä.
Ap
Miksi naisten asunnot näyttää varastolta missä on aivan järkyttävästi täysin hyödytöntä tavaraa säilössä mitä ei saa/voi käyttää mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se heidän koti. Se ettei kaikilla ole sisustuslehden kaltaista kotia, ei tarkoita sitä ettei se olisi koti.
Eikös ne sisustus lehden kaltaiset kodit ole juurikin sellaisia elämättömiä ja kylmiä eikä omia ja persoonallisia? 🤔
Mulla on kolkko kämppä ja oon nainen :D Mut sille on syynä se et tykkään minimalistisesta tyylistä ja lisäksi nyt se et mun kämppä lähtee myyntiin ni oon jo luopunut osasta tavaroista et muutto on helpompi. Olisin luopunut niistä siis muutenkin.
Mitä enemmän mies kiinnittää huomiota sisustukseen, sitä homomaisempi mies on. Tavallisesti mies vain alistuu naisen sisustusvaatimuksiin.
Eiks naisten asunnoissa oo aina tavarat lattialla ja joka puolella.
Ne pelkää värejä.