Miksi yksin asuvien miesten asunnot eivät muistuta kotia?
Olen nähnyt TikTokin kautta videoita joissa näkyy miesten asuntoja. Kolkkoja kämppiä.
Odottaako ne että joku nainen tulee ja pelastaa ja järjestää niille kodin palveluineen? Lapsena sai asua äidin laittamassa kodissa ja nyt odotetaan äidin korviketta.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
No ne naisten valkoharmaat kämpät vasta kauheita onkin. Vaikka nainen olenkin.
Lopeta nyt Pertti se naisen leikkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten asunnot näyttää varastolta missä on aivan järkyttävästi täysin hyödytöntä tavaraa säilössä mitä ei saa/voi käyttää mihinkään?
Siksi koska meillä naisilla on varaa ostaa ja kuluttaa toisin kuin inkeleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten asunnot näyttää varastolta missä on aivan järkyttävästi täysin hyödytöntä tavaraa säilössä mitä ei saa/voi käyttää mihinkään?
Siksi koska meillä naisilla on varaa ostaa ja kuluttaa toisin kuin inkeleillä.
Mikset mielummin sijoita niitä rahoja pörssiin?
miehille on yks lysti miltä naisen kämpässä näyttää, kunhan sinne pääsee panemaan.
Stereotyyppisen feminiiniset naiset viehättävät miehiä enemmän kuin kuin karun askeettiset, meikittömät ja koruttomat naiset. Miksi naisten (överi) itsensä laitto on miehille ok, jos naisen asunnolta edellytetään yksinkertaisuutta ja asiallista ulkonäköä? Eikö ole jotensakin itsestäänselvää, että hörhelönainen toteuttaa itseään omassa ulkonäössään ja asunnossaan samaan tyyliin?
Eta-Miikan kodissa nähty Fordin moottori olohuoneen pöytänä oli kliimaksi. 👌🏼
Öö siis näyttäähän ne kodilta, mutta ei SUN (päsmärin) kodilta. Eikä koskaan tule näyttämäänkään, jos järkensä säilyttävät, eivätkä jotain tyrannia ota nurkkiin luuhaamaan.
Mies kun sisustaa asunnon, siellä on aina mustat nahkasohvat, mustat tai valkoiset laatikkomaiset tv-taso ja ruokapöytä. Verhot jos on, niin valkoiset, mustat tai harmaat, jos on uutena ostettu, jos on ns. perintöverhot, niin mintunvihreät puoliverhot jossa on vinkeitä vaaleanpunaisia ja keltaisia vinoraitoja..
Olohuoneen polypropeenimatto on harmaa ja liian pieni. Olohuoneen täyttää mustat jumalattomat isot kajarit. Ainuttakaan taulua ei ole seinällä, mutta jollain hyllyntapaisella on joku pokaali, minkä mies on joskus 14-vuotiaana jostain hiihtokisoista voittanut, samassa hyllykössä majailee miehen dvd-kokoelma.
Yksin asuvien miesten. Kaikkienko? Oletko TikTokistasi nähnyt kaikkien yksin asuvien miesten koteihin?
Minun ystäväpiiriini kuuluu tällä hetkellä kymmenkunta yksin asuvaa miestä, joiden kotona olen käynyt, ja vuosien mittaan olen vieraillut vieläkin useammassa. Heistä kenenkään koti ei ole ollut sellainen, joka ei muistuttaisi kotia.
(Tosin "muistuttaa kotia" on sekin varsin subjektiivinen ja tulkinnanvarainen määre. Jos minä katson TikTokissa sinun kotiisi, oletko varma, että se minun mielestäni muistuttaa kotia? Jos se muistuttaa vaikka huonekalunäyttelyä, hoitolaitosta tai vaikka kirpputoria?)
Vierailija kirjoitti:
Mies kun sisustaa asunnon, siellä on aina mustat nahkasohvat, mustat tai valkoiset laatikkomaiset tv-taso ja ruokapöytä. Verhot jos on, niin valkoiset, mustat tai harmaat, jos on uutena ostettu, jos on ns. perintöverhot, niin mintunvihreät puoliverhot jossa on vinkeitä vaaleanpunaisia ja keltaisia vinoraitoja..
Olohuoneen polypropeenimatto on harmaa ja liian pieni. Olohuoneen täyttää mustat jumalattomat isot kajarit. Ainuttakaan taulua ei ole seinällä, mutta jollain hyllyntapaisella on joku pokaali, minkä mies on joskus 14-vuotiaana jostain hiihtokisoista voittanut, samassa hyllykössä majailee miehen dvd-kokoelma.
"Aina".
Sinähän se tietäjä olet.
Nainen sisustaa asunnon sellaiseksi, ettei siellä voi tehdä mitään. "Koti" on vain vieraille esittelyä varten.
Minulla on kirjahyllyssä kaikkea värikästä tavaraa kuten erivärisiä porevitamiiniputkiloita ja kirjoja. Ne tuovat väriä asuntoon.