Onko ruokaroboteissa joku kamera joka kuvaa mahdolliset varkaat?
Siis kun noistahan olisi ihan helppo vain käydä nappaamassa sisäfileet parempiin suihin. Ei mitään mahdollisuutta jäädä kiinni, jos ei jätä sormenjälkiä?
Kommentit (107)
Onhan niillä Ai-näkö joka suuntaan !
Vierailija kirjoitti:
Uuuuuuh, entä jos levittää haarat oikein kunnolla auki minihame päällä, niin valvontakameraan jää kuva pikkuhousuista.... 🤤
..jos on pikkarit ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on hirveen hitaita, esim jäätelö kyllä sulaa kermaksi ennenkuin on perillä. On ne hassuja epeleitä, en kyllä kehtais tilata sitä pihallemme. Voiskohan se kuljettaa myös ihmisitä?
Ei jumalauta sä olet tyhmä.
Tyhmä? Kuis niin? Minulle on sanottu aina että tyhmiä kysymyksiä ei ole. Mutta sulaahan se jäätelö jos ropotti ajeluttaa sitä tuntitolkulla pitkin kaupunkia!! Eikä se ropotti edes tervehdi vastaan tulijoita. vois tarjota sitä jädee, eikä mennä koppavasti ohi.
ei jaksais noita sun tyhmiä sittiäisen juttui. jonninjoutavaan on kyllä aikaa- muttei kunnolliseen hommaan
Ei kenenkään tarvi mitään mitä ei halua, mutta silti luet ja kommunikoit? Sehän kertoo sen että kuitenkin jaksat tyhmiäkin juttui? Aikaa on mulla vaikka mihin, oon sen veran nopea ja aikaansaava ihminen. Ota oppia ja lopeta tuo jonninjoutava jäkätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella S-mafia saa ajeluttaa videokuvaavia vakoilijarobotteja julkisilla paikoilla? Mistä lähtien kuvaaminen ilman kohteen suostumusta on ollut sallittua?
Julkisella paikalla saa kuvata ilman kohteen suostumusta.
Jaa, selvä. Tavataan ensi kesänä uimarannalla.
Houkuttelee robotin ajamaan peräkärryn lavalle, musta jätesäkki päälle ja menoksi.
Eikös nuo robotit kuskaa S-marketeista? Ei niissä mitään sisäfileitä myydä. Köyhien läskien eineksiä ja karkkeja noi kuskaa.
Mikäli runkkaaminen tapahtuu julkisella paikalla, syyllistyy rikokseen.