Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihana päivän piristyksestä. <3 Ois kova ottaa sut mukaan kattoon mun waiffia joululomalla. <3 Te tulisitte toimeen niin hyvin. Kaksi herttaista, mutta coolia.
Thaimaassa on aina lämmintä. Ja tottelevaiset waimot. Eikö
Lesbolle taas vastasit.
Heterolle incelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt minkään katseiden perusteella lähtekö kaipailemaan.
Entä ulkonäön ja parin lyhyen sananvaihdon?
Ihmiset ovat myös pelkästään kohteliaita toisilleen eikä se tarkoita mitään viehtymystä.
Miten sä ajattelet ihmisten tutustumisen ja kiinnostuksen alkavan? Tiedän useita jotka ovat jo ensikatseesta ihastuneet ja myöhemmin lähentyneet. Outoa jäykkää ajattelua.
Vai että useita.Sinulla taas ilmeisesti pienetkin eleet merkitsee jo kiinnostusta.Ihme leväperäistä ajattelua.Täälläkin paljon tilanteita,joissa uskotaan toisen ihastuneen ja ihmetellään kun ei vastaa mihinkään....Mut jos kuitenkin...
Minä en ajattele kenenkään katsetta ihastuksena. Päinvastoin olen aina ajatellut katsomisen ja tuijotuksen johtuvan siitä kun olen niin ruma. Pakenen niitä katseita sen vuoksi. Mainittakoon että olen jo +50v ja olen oppinut niiden merkityksen. Sivusta eri.
Mäpä taas saatan ajatella, jos on muutakin ihastumisen/kiinnostuneisuuden tunnisteita katseen lisäksi.
Se on juurikin näin. 👆
Saisit hemmotella mut pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 😘
20 v. ikäeroa, tunnistatko itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullä, ihan katseiden vuoksi kaipaan. Muuten en olisi koko tyyppiin edes kiinnittänyt huomiota, mutta ne katseet!
Ok. Mä otin tollasen ihastuksen katseineen ihan vaan energiaboostina päiviin, en todellakaan lähtenyt kaipailemaan.
Toki fantasiat pyörittelin päässä, totta kai 🤌 Mutta sekin vielä kaukana kaipuusta.Ihan muuten vaan selaat palstaa 👌🏻
Toi katseiden kautta energiaa antanut ihastus oli vuonna 2024. En tod kirjoitellut hänelle palstalla.
Ei minulta. Eri vuosi. E
Kerro toki mikä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ystävyyden, seikkailun vai oikean suhteen?
Sinä et halunnut mitään noista. Joten turhaa minun haluta.
Vierailija kirjoitti:
Niin tottavie tekisin. Olen odottanut sitä niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullä, ihan katseiden vuoksi kaipaan. Muuten en olisi koko tyyppiin edes kiinnittänyt huomiota, mutta ne katseet!
Ok. Mä otin tollasen ihastuksen katseineen ihan vaan energiaboostina päiviin, en todellakaan lähtenyt kaipailemaan.
Toki fantasiat pyörittelin päässä, totta kai 🤌 Mutta sekin vielä kaukana kaipuusta.Ihan muuten vaan selaat palstaa 👌🏻
Toi katseiden kautta energiaa antanut ihastus oli vuonna 2024. En tod kirjoitellut hänelle palstalla.
Ei minulta. Eri vuosi. E
Kerro toki mikä.
Nönnönnöö.
E n !
👋
🥳
T
O
R
P
P
A
A
V
A
_
H
A
N
D
U
_
x
Vierailija kirjoitti:
Ja vähän enemmänkin. Kuin myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä luvataan,niin se pidetään,vai mitä mies?
No nyt. Laita wa:n viel se lupaus. :)
Hän kyllä tietää mitä on mitä on luvannut, ja jos ei onnistu, niin olisi ihan kohteliasta ja toista arvostavaa laittaa viestiä asiasta. Itse ainakin tekisin niin. 😒
Vierailija kirjoitti:
Aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oikean elämän lyhyt kohtaaminen, josta lopulta tulee avioliitto. Ja tavallaan yritystä törmäillä lenkillä huonolla onnella.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/854f0546-505a-4595-826c-e9c4eb…
Ihanan söpö rakkaustarina.
Tämmöistä se olla pitäisi.
Mulle ei koskaan käy näin,
Henkivartijani pitää minusta parempaa huolta.
Liikutuin äskettäin kun tuli mukaan tilanteeseen tarkkailemaan,
ettei mahdolliset pahat pojat yritä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä huomenna.
Me ei. 🤧
Sivu
Odotan saavani alamittaisten viher-keltaisen lätkän perääni että estetään yöajelut 😂😅🤣t
Jatkuva kaipaus täällä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä ettei hän ole oikea sulle ainakaan tämänhetkisessä elämäntilanteessa ja tiedät sen itsekin. Tämä koko ketju on täyttä itsekusetusta. Laita puhelin pois ja elä tässä ja nyt ja jos niin on tarkoitettu niin joku sopiva tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä haluat musta. Ei, huoneen toiselta puolelta vilkuilu ja pään kääntäminen heti kun huomaan ei ole selkeää viestintää. Se taas on, että lähekkäin ollessa välttelee katsekontaktia, kääntää selän, tekee itsensä pieneksi ja/tai uppoutuu tuijottamaan puhelinta.
Oliko viesti naiselta miehelle vai mieheltä naiselle vai jotain muuta?
Mieheltä naiselle.
Missä näette? Minulta ainakin saa olla rauhassa, ettei tarvitse tuntea oloaan häirityksi. Sivusta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva kaipaus täällä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä ettei hän ole oikea sulle ainakaan tämänhetkisessä elämäntilanteessa ja tiedät sen itsekin. Tämä koko ketju on täyttä itsekusetusta. Laita puhelin pois ja elä tässä ja nyt ja jos niin on tarkoitettu niin joku sopiva tulee vastaan.
Sinä et tiedä muiden tilanteista joten lakkaa yleistämästä ja mene itse pois jos häiritsee.
Mäpä taas saatan ajatella, jos on muutakin ihastumisen/kiinnostuneisuuden tunnisteita katseen lisäksi.