Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2876)
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä joudun päättämään, jos toinen ei ymmärrä toimia.
Itse odotat valmista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut ihan oikeasti elämääni mutten keksi miten se olisi mahdollista, enkä ole varma haluaisitko tulla
Tietysti haluaisin jos olisit kaivattuni. Susta on tullut mulle tärkein ihminen elämässäni, näiden vuosien aikana.
En ymmärrä miksi tunnen niin vahvasti kaikkeen, ja se on suurin syy tämän hetken ahdistavaan oloon.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut ihan oikeasti elämääni mutten keksi miten se olisi mahdollista, enkä ole varma haluaisitko tulla
Haluan, ja olen yrittänyt kaikkia keinoja
Vierailija kirjoitti:
Niina Atria. Ensimmäinen tyttöystävä.
Kunnes tuli
Saari joi ne
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä selviää.
En uskalla.
Kysymys naiselle: oletko valmis ratkomaan tämän keissin? Vastausaika päättyy huomenna klo 22.59.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naiselle: oletko valmis ratkomaan tämän keissin? Vastausaika päättyy huomenna klo 22.59.
Tottakai jos pyydät sitä.
Vierailija kirjoitti:
'keissi' yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'keissi' yök
Eli ei sinulle 👍
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että vaikeimmat yhtälöt ratkeavat yhdessä
Vierailija kirjoitti:
nöpönenä
Mulla naurattaa aina tää button nose -homma, kun nuorena podin jossain vaiheessa omaa nenääni ja ”liian lättää” takaraivoa :D
Ihastelin yhden kaverin pyyyyyöreää takaraivoa ja button nosee eli nöpönokkaa, vaikka hän on kokonaisuutena paljon tavallisemman näköinen kuin minä :D
Ajattelin että tää olis ollut sullekin iso juttu mutta aloitkin kiukutella.
En oo ihan varma oonko muuttunut parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mansikka oli mielestäni parempi kuin puolukka.
En osaa kovin hyvin lukea ajatuksia ja arvaileminen on vähän vaikeaa kun on ristiriitaiset signaalit. Jos tuo on totta, niin sitten arvaan että marjojen sijaan haluut papaijan tai jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaatko O:ta?
Jiitä.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että tää olis ollut sullekin iso juttu mutta aloitkin kiukutella.
On elämää suurempi. Sivusta
Kyllä tiedän että tuo ei ole hän.