Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2876)
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä joudun päättämään, jos toinen ei ymmärrä toimia.
Ilmeisesti sinunkin ymmärryksessä on sitten jotain pahasti pielessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko täällä siksi että haluat anonyymisti purkaa tunteita vai sanoa jotain jota ei voi muualla?
Täällä voi sanoa sen, mikä ei ole muualla mahdollista. Muuten kertoisin tunteet vain vuorille tai tuulelle.
Mutta pieni mahdollisuus tunnistuksesta saa kirjoittamaan tänne eikä paperille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeistä sanaa irl-viestittelystänne?
Ei mitään viestiin.
Sivusta: olisin halunnut sanoa enemmänkin, mutta en voinut.
Mikset? Tarkkaillaanko sua?
Välttelit katsetta, selasit puhelinta, käänsit selkäsi, joskus pakenit paikalta. Olisi pitänyt ymmärtää aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se mitä tulit sanomaan ja pieni tunniste mukaan, että olen myös kartalla.
Aloita itse.
Sanon ilman tunnistetta että arvostan oikeaa ystävyyttä enemmän kuin romantiikkaa, eikä ystävyys olisi minulle mikään hopeasija.
Kauniisti sanoitettu… Kaivattuni kanssa kävisi kaikki, mutta hänen pitäisi tuntea mut sen verran hyvin, jotta tietäisi mitä mieltä olen valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeistä sanaa irl-viestittelystänne?
Laita viestiä niin jatketaan siitä.
Tuuli kuulkoon tunteideni kuiskauksen. Vahvistukoon se mylvivän myrskyn puhuriksi ja kaatakoot kaiut metsää ja nostakoot vedet maille mahtaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli älyttömän hieno ja elämyksellinen päivä. Mietin, että mitähän sinä olisit tykännyt kohteesta.
En harrasta kaukomatkailua
En minäkään. Ihan kotimaassa liikun.
Mansikka oli mielestäni parempi kuin puolukka.
Vierailija kirjoitti:
Välttelit katsetta, selasit puhelinta, käänsit selkäsi, joskus pakenit paikalta. Olisi pitänyt ymmärtää aikaisemmin.
Rako välillämme on kokoansa suurempi.
Haluaisin sinut ihan oikeasti elämääni mutten keksi miten se olisi mahdollista, enkä ole varma haluaisitko tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E, sun VSCO kaipaa lisää kuumia kuvia.
Mikä on vsco?
👋🥸! Elekeepä unta nähkö!
Minulta Eetä as in Elite force. x
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kiavatulleni !
*kaivatulleni
Vierailija kirjoitti:
Tän on paras toimia uusiutuvalla energialla ainakin...
Energiasyöppö?
Vierailija kirjoitti:
Oletko täällä siksi että haluat anonyymisti purkaa tunteita vai sanoa jotain jota ei voi muualla?
En haluaisi edes olla täällä vaan viestiä irl.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli kuulkoon tunteideni kuiskauksen. Vahvistukoon se mylvivän myrskyn puhuriksi ja kaatakoot kaiut metsää ja nostakoot vedet maille mahtaville.
Tuuli voisi napata sinut siinä samalla joutuessaan ja kiepauttaa keittiön ikkunasta sisään.
Hyvää iltaa nainen, toivottavasti siulla ollut hyvä päivä, ittiäin nukuttanut kaiken päivää. Nukuttaa, otan etonnet.
Täällä voi sanoa sen, mikä ei ole muualla mahdollista. Muuten kertoisin tunteet vain vuorille tai tuulelle.