Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5948)
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat ei oikeesti tiiä mitään Mt "ongelmaisten" sairauksista :D
Riippuu missä he ovat työssä.Sairaalassa tietävät usein enemmän kuin vanhusten huollossa työskentelevät.Siellä menee kyllä opit hukkaan ,kun työ on melkein vaan samaa kuin lähihoitajilla.
Rukoilkaamme psykoosiin sairastuneen lähimmäisemme puolesta, että hän joko paranisi ihmeen kautta, tai saisi edes sairaudentunnon että ymmärtäisi hakea apua. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko jotain erikoista mielihyvää, tyydytystä tai tarpeellisuutta tuosta sun käytöksestäsi? Vähän ohi aiheen, mutta aiheeseen liittyen
Sivusta, jos voi päättää mikä toisilla jää mieleen.. banaani. =)
Nyt! Eipä sinulle kelvannut minun banaani!
Vierailija kirjoitti:
Rukoilkaamme psykoosiin sairastuneen lähimmäisemme puolesta, että hän joko paranisi ihmeen kautta, tai saisi edes sairaudentunnon että ymmärtäisi hakea apua. 🙏
Onkohan tämä sinun hurskastelu hieman vastenmielistä? Jos joku oikeasti olisi psykoosissa niin kuuluuko asia nettipalstalle? Ehkä asiaan voi järjestää tarvittaessa apua eikä rääpiä sitä täällä tehden siitä osan juorumyllyä? Että kädet ristiin nyt vaan ja sulle tilannetajua taivaasta toimitettuna.
Pitkään mietittyäni oivalsin että kyllä se niin oli että sinä olit se, joka et halunnut tarpeeksi etkä ko. rakkauteen uskonut.
irl tämä henkilölle.
Vierailija
04.10.2026 | 15:23
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin kuuluu Kaipausta.
Kaipaamani... huokailen ikävissäni. Kunpa näkisin hänet edes vilaukselta vielä tämän kk:n aikana."
-mieluummin pidempään kuin vilaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Ei sitä oo ikinä ollut. Missään.
Ja jos onkin, niin eiköhän joku kitkerö ala kateelliseksi ja pilaa senkin. Niin mennään nyt näin että kaikki on kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Eikös sitä sieltä kävelytreffeiltä löydy? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Pitkä katsekontakti ja hymy. "Vahinko"kosketus.
Voisipa olla taas tuijotusvuorovaikutuksessa ja hipelöitävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Ei sitä oo ikinä ollut. Missään.
Ja jos onkin, niin eiköhän joku kitkerö ala kateelliseksi ja pilaa senkin. Niin mennään nyt näin että kaikki on kurjaa.
Jos tulet tänne hehkuttamaan toteutunutta rakkauttasi, olet väärässä paikassa. Täällä kaiken kuuluu olla mahdotonta ja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Eikös sitä sieltä kävelytreffeiltä löydy? sivu
Mulla ei ole sellaisia tiedossa.
Ei ole edes kosketuksen muistoa.
Vierailija kirjoitti:
Pyhäaamun toimet puolison kanssa tehty ja sitten ketjuun kirjoittelemaan.
"Puoliso" on kaunis sana, joka ansaitsisi tulla käytetyksi jossain fiksummassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhäaamun toimet puolison kanssa tehty ja sitten ketjuun kirjoittelemaan.
"Puoliso" on kaunis sana, joka ansaitsisi tulla käytetyksi jossain fiksummassa lauseessa.
Edelleenkään minulla ei sellaista ole. Joku kaipaaja oli noin toiminut. Ei asia taivastelusta muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko jotain erikoista mielihyvää, tyydytystä tai tarpeellisuutta tuosta sun käytöksestäsi? Vähän ohi aiheen, mutta aiheeseen liittyen
Sivusta, jos voi päättää mikä toisilla jää mieleen.. banaani. =)
Nyt! Eipä sinulle kelvannut minun banaani!
En ole niitä miehiä, näitä sattuu kun randomisti vastailee täällä. Pointti oli että.. no, sirkushevonen. :0
Ei kauniiden sanojen muistoa, ei rakastavan katseen, ei hellän äänenpainon.
Kaupungin kaunein puu iltavaloissa löytyy mun pihasta.
Se kuulostaa tosi kivalta. Käveleminen ja luonto molemmat ainakin rauhottaa mua niin että on helppoa olla avoin ja vastaanottavainen vaikka hitusen jännittäisikin niin ei voisi parempaa ideaa olla kuin tuo