Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5957)
Minä mietin sellaista skeneä tuossa,
että Etelä-Savon paikkakunnan z
lokaali srk tai itse kunnanhallinto
ostaisi kaksioni työntekijöilleen,
tai vaikka ukrainalaisille pareille/
yh-huoltajalle/nuorelle sôtaleskelle
ensiasunnoksi Suomeen
integroitumisen astinlaudaksi. E
Leppoisaa sunnuntai-iltaa sinne viheriöiden reunalle! 😉
Nää kommentit lähtee ihan lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa sunnuntai-iltaa sinne viheriöiden reunalle! 😉
Kiitos, ylänuoli. x
Vierailija kirjoitti:
Toisen itsestäänselvyys olisi toisen luksus.
Mitä ajattelet toiselle olevan itsestäänselvyys, ei sitä välttämättä ole. Jotkut eivät vain kerro sitä työn määrää mitä tekevät asioiden eteen ja jotkut eivät tajua ettei asiat tapahdua aina itsestään ja taivaalta tipahtaen tai tarjottimella kannettuna.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin taluttaa sinut alttarilta ja kantaa kynnyksen yli. Vielä ehdit naimisiin eikä edes tartte 50 vuotta ylittää.
Ei ole ikärajaa naimisiinmenolle. Voi mennä vaikka 70-vuotiaana, jos kohtaa oikean tyypin. Tai sitten vaan elellä vapaana ja onnellisena.
Minulla on kiittäminen
lokaalia logistiikkaa ja
serkkuani, todella.
Kunpa vielä löydän osaavan,
työssään hyvän välittäjän,
jos Lady J ei lähde myymään.
E
Eilisistä viesteistä tuli mieleen, että olen syyllinen osaan tämän paikan sokerisimmista viesteistä.Mutta ainakin ne on olleet täyttä senhetkistä tunnetta, eikä mitään sanahelinää. naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen autisti.
Ootko miettinyt, että se on osa sitä kokonaisuutta, joka muhun vetoaa?
Tämä, niin tämä sama tilanne täällä. Naiselta miehelle ihanalle, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Sulla on, koko ajan, mutta kauempana nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Ei sitä oo ikinä ollut. Missään.
Ja jos onkin, niin eiköhän joku kitkerö ala kateelliseksi ja pilaa senkin. Niin mennään nyt näin että kaikki on kurjaa.
On elokuvissa. Vanhat kotimaiset mustavalkeet, joissa tähtinä sykkivät Ansa ja Tauno.Nii herkkää,viatonta ja söpöä.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Ei sitä oo ikinä ollut. Missään.
Ja jos onkin, niin eiköhän joku kitkerö ala kateelliseksi ja pilaa senkin. Niin mennään nyt näin että kaikki on kurjaa.
Ei mun. E
Usein kiusaaminen on kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tähän maahan riittää...
Tämä sinulle joka vastasit minulle, mutta jonka viesti näköjään poistettiin ennen kuin ehdin lainaukseen vastata.
Joskus se taakka käy liian raskaaksi ja silloin avun huutaminen on vain epätoivoa, ei hurskastelua. Jos läheisemme on täysin maallisen avun tavoittamattomissa sairaudentunnottomana, niin ihme alkaa olla ainoa mitä enää voi yrittää.
Ole onnellinen jos kaikki läheisesi ovat suunnilleen järjissään. Tässä alkaa omakin järki olla koetuksella, joten otan tuon tilannetajun toiveesi huolenpitona itsestäni, en ilkeilynä. Eli kiitos.
Kuitenkin anonyyminä rukouspyynnön esittäminen nettiin on minusta enemmän tilannetajua, kuin että soittelisin radioihin ja menisin kirkkoon tekemään kaikille selväksi kenestä on kyse. Voin toki olla väärässä.
Kiitos kaikille jotka liittyivät rukoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tähän maahan riittää...
Siis kateellisia.
Ex on jättänyt ja kaivattu on jättänyt toistakymmentä kertaa.
Ohhoh. Miten ketään voi jättää toistakymmentä kertaa? Sanooko hän joka kerta HYVÄSTI!