Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5819)
Saatko jotain erikoista mielihyvää, tyydytystä tai tarpeellisuutta tuosta sun käytöksestäsi? Vähän ohi aiheen, mutta aiheeseen liittyen
Vierailija kirjoitti:
Saatko jotain erikoista mielihyvää, tyydytystä tai tarpeellisuutta tuosta sun käytöksestäsi? Vähän ohi aiheen, mutta aiheeseen liittyen
lisäys, irl
Mä olen todella hyvä
ja reilu tyyppi
kivoille, rehellisille ja
kultaisille. Lojaali.
Séksuaalinen ahdistelu
joka suunnalta jättää
pysyvän jäljen, ymmärtäkää
se. Koen mieskammoa ATM.
E
Vierailija kirjoitti:
Hämmentäjät saavat. -sivu
HUOMATKAA.
~
Olen koko vuoden pyytänyt
TOISTUVASTI:
'Lopetetaan vauvailu
KOKONAAN. Ole ystävällinen,
tule sähköpostiini, herra/rva y.
Neuvotellaan sopu
yksityisesti ja kokonaan
ilman Vauvan lukijakuntaa.
Korvaukset maksettuanne teidän
maineenne kipuaisi
taivaisiin, ja kansa näkisi
Oikeuden tapahtuneen lopulta
> kärsineen koronaevakkolaisen
elämässä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisäys, irl
Laita nyt vähän jotain infoa, tai saat kohta 100 vastausta eri henkilöitä, kun ne krapullassa tihrustaa palstaa.
Mikään ei oo niin kaunista kuin häpykumpusi aamuauringossa. Mukavaa päivää kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Pitkä katsekontakti ja hymy. "Vahinko"kosketus.
Näin unta, että suutelin jotakuta tyyppiä intohimoisesti ja pitkään, mitä ei ole tapahtunut edes oikeassa elämässä, koska ex ei yksinkertaisesti osannut suudella. Olin itsekin yllättynyt, että olin päätynyt sellaiseen tilanteeseen, kun en edes tiennyt, kuka tyyppi oli. Sitten yhtäkkiä hänellä olikin kaksoisolento, enkä tiennyt, kumpi oli kumpi.
Mikään ei ole yhtä
Orgastista kuin
Korvausrahat pankkitilillä.
-O-
Et ole enää tullut uniini enkä minä sinun.
Häpy häpy.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo niin kaunista kuin häpykumpusi aamuauringossa. Mukavaa päivää kaivatulleni.
Näistä tulee aina mieleen, että kaipaaja on katsellut puolisoaan tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä tulee aina mieleen, että kaipaaja on katsellut puolisoaan tällaisessa tilanteessa.
Luultavasti vain kuvitellu kun on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Häpy häpy.
Oikeastaan, kyllä sinä siellä vieläkin välillä vierailet. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Häpy häpy.
Toissa yönä näin sinusta unta. En jaksanut kirjoittaa sitä tänne, kun et sinäkään kirjoita omiasi. Edes unissa pääsee lähelle tai koskettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Pitkä katsekontakti ja hymy. "Vahinko"kosketus.
Juuei. Ei toiminut. Nyt tuijotellaan toisiamme monen metrin päästä.
Alan olla ääriäni myöten täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna?
Tiedät mistä mut löytää.
Lehrestä luen niitä.