Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5758)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin noin kakskymppinen ja kädet täristen tilasin omilla rahoillani pienen vibraattorin seksivälineputiikista.
Se tuntui jostain syystä vähän kielletyltä ja oli aika tuhma olo. Nautin lelustani kovasti.
Nyttemmin kakskyt vuotta myöhemmin kokeilin masturboidessa ensimmäistä kertaa tapppeja ja dildoja anaalin puolelle ja se olipahan tajunnanräjäyttävä uusi kokemus. E👋Eikö sinulla oikeasti ole ketään ,jolle voisit tämän kertoa?ketään jota kiinnostaisi?
Hän on mielestään vitsikäs, kun kehittää näitä esityksiä toisena, trålli, mutta ainuttakaan tuo sai jo reagoimaan että sikäli osui ja upposi
Vierailija kirjoitti:
Äääähhhhh! Olen vaan yks halvatun neitsyt poika sielu 😌
Söpöö
Vierailija kirjoitti:
Gallup: paljasta hyvällä maulla jotain kaivattusi petimieltymyksistä🤫
Tuhmat viestit ennen tapaamista.
Söi ti..ejä kuin hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin noin kakskymppinen ja kädet täristen tilasin omilla rahoillani pienen vibraattorin seksivälineputiikista.
Se tuntui jostain syystä vähän kielletyltä ja oli aika tuhma olo. Nautin lelustani kovasti.
Nyttemmin kakskyt vuotta myöhemmin kokeilin masturboidessa ensimmäistä kertaa tapppeja ja dildoja anaalin puolelle ja se olipahan tajunnanräjäyttävä uusi kokemus. E👋Eikö sinulla oikeasti ole ketään ,jolle voisit tämän kertoa?ketään jota kiinnostaisi?
Ei kai tuollaisia oikein voi juuri kenellekään kertoa. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ne amis kirjoitit, hakkasit tattiin
nahkajuustot lempaten. E
Pese pillua eukko!
ala ikäinen pentu, sisäministeriön poliisiyksikköönkö asia etenee?
-tehtiin pieni testi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä (vielä) kaivattuni petimieltymyksiä;)
Mäkään en tiedä mutta ollut vahvasti olo että toimisi tosi hyvin. Voiko näitä asioita vaan vaistota?
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut haastaa sut pyörälenkillä.
Voisit haastaakin parin viikon päästä, jos saavutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vallannut ajatukseni ja vienyt mielenrauhani. Eikö olisi vain kohtuullista että tarjoaisit seuraasi korvaukseksi menetetystä työajasta?
Sama. Päätän pari kertaa viikossa että tämä oli nyt tässä. Mutta kun näen sinut lankean taas. Viimeistään silloin olen mennyttä naista kun hymyilet niin ihanasti että jalat meinaa lähteä alta.
Miksi päätät pari kertaa viikossa noin?
Koska en tule saamaan sinua. Olenhan järkevä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan 20 vuotta sitten tulisi tilailtua juttuja. Toki mahdollista mutta taisi vaan tulla mieleen tästä päivästä. Kaikki eivät ajattele höpinöitään loppuun asti. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaisia oikein voi juuri kenellekään kertoa. sivu
Tiedän, ja ihmettelen ,että tänne voi kirjoittaa mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tiedä mutta ollut vahvasti olo että toimisi tosi hyvin. Voiko näitä asioita vaan vaistota?
Kyllä voi. Ainakin me ollaan kaivatun kanssa molemmat myönnetty toisillemme että olemme ajatelleet millaista se olisi. Eiköhän tässä vielä joku päivä toteutukseen saakka edetä, ainakin toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olisin minäkin...onnellinen.
... niin mistä onnillen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juu, vaistoan että hänkään ei halua nukkua liian kuumassa, liian valoisassa eikä liian meluisassa ympäristössä. Eri
Jos roskan ja spämmin saisi automaattisesti piiloon syksyisten lehtien taakse ja kaipausviestit korostuisivat. 🤔 Sivusta