Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5758)
Jos pappojen tuijotus noin vaivaa, etkä ole lenkillä esiintymässä, laita ihan tavalliset verkkarit jalkaan tai lantion peittävä urheilutakki. Semmosia miehetkin pitää. Harvoin heidän välejään ja killumisiaan ilmestyy häiritsevästi eteen lenkkipolulla. Näin itse naisena ratkon tuollaisia ensimmäisen maailman ongelmia.
🔴Oikeesti.
Linkkiä linkkiä.
Jos joku
väittää olevansa
E/OgE, ei T O D ole.
Hän on
>>>>>>>
C O P Y C A T. x
Vierailija kirjoitti:
Olen worshipcel — naiseuden palvonnan vuoksi selibaatissa. Nainen käsin valikoi, olenko Hänen seuransa arvoinen. Kiitokset kaikille naisille <3
Ja nyt poistun. 💧🚨🐵💨
Vierailija kirjoitti:
🔴Oikeesti.
Linkkiä linkkiä.
Jos joku
väittää olevansa
E/OgE, ei T O D ole.
Hän on
>>>>>>>
C O P Y C A T. x
>>>>>>>>
Sekä..
hottis P U S S Y C A T.
Und high maintenance.
👋
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tulisin joku vkl "mökillesi" viinipönikän kanssa?
Käy. Ens viikonloppuna.
Ollaan me ressukka miehet muuten outoja. Joko ylistetään tai alistetaan naisia. Mennään kumminkin ihan sekaisin, kun nähdään ~50% kanssaihmisistä. Myönnän olevani heikkomielinen naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: paljasta hyvällä maulla jotain kaivattusi petimieltymyksistä🤫
Hän tykkää kukkua kaiket yöt.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me ressukka miehet muuten outoja. Joko ylistetään tai alistetaan naisia. Mennään kumminkin ihan sekaisin, kun nähdään ~50% kanssaihmisistä. Myönnän olevani heikkomielinen naisten kanssa.
Eikö se oo ihan luonnollista, koska mies on tehty maan valtiaaksi ja nainen hänelle kumppaniksi, että kiinnostus on isoa kun naiset on heitä varten luotu. Tilanne on aika tasapuolinen koska miehelle on annettu asemansa ja voimansa ja naiselle viehätysvoimansa ja vaikutuskyky mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikin kotia henkiolennon kanssa.
Mitäs touhuutte?
Hoidetaan mua kuntoon nyt ainakin alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Karseeta, että kuvittelen meidän välillä olevan jotain. Vielä karseempaa, että luvittelen sun lukevan näitä ja reagoivan näihin myös irl.
Älä tuomitse itseäsi. 💖 Vaikka olisitkin kuvitellut asioita, ansaitset rakkautta ja myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hämärää .
Onhan se jo sykdy, lokakuu ja halloween tulossa. Ihanaa, täytyy hankkia tunnelmavalaistusta.
Tämä on kyllä ihan paras vuodenaikana omalla tavallaan. Sivusta
Olen worshipcel — naiseuden palvonnan vuoksi selibaatissa. Nainen käsin valikoi, olenko Hänen seuransa arvoinen. Kiitokset kaikille naisille <3