Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5782)
Sinä aloitit koska minä halusin ja minun äiti on paras äiti, koska se on pannu enemmän miehii ku sinun äitisi!
Vierailija kirjoitti:
Sinä aloitit koska minä halusin ja minun äiti on paras äiti, koska se on pannu enemmän miehii ku sinun äitisi!
Nonni, onnea Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat naiset osaavat juoruta, pilkata, puhua miehille muista naisista "humoristisesti" pahaa, oikea nainen tajuaa olla perse pystyssä miehelle koska on vahva ja haluaa just nyt sen birgin mikälie laukun, tai uudet täytteet minneikinälie. Nykyajan okea nainen, miehet tykkää ja pitää😘💖😂
Et ole oikeita vahvoja naisia ihan ymmärtänyt oikein.
Olen, ne on oikeesti niitä ihania empaattisia ymmärtäväisiä kilttejä jne. Kuka haluaa uskoa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsentasoiset kirjoittaa toisen sukupuolielimistä nettipalstoille. Kuin pikkupojat hiekkalaatikolla.
Se on sukuelin, ei sukupuolielin. Ainoastaan lapsentasoiset ei tiedä tätä. Kuin pikkutytöt nukkeleikeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, onnea Suomi.
Tältä tämä palsta välillä kuulostaa kun tätä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat naiset osaavat juoruta, pilkata, puhua miehille muista naisista "humoristisesti" pahaa, oikea nainen tajuaa olla perse pystyssä miehelle koska on vahva ja haluaa just nyt sen birgin mikälie laukun, tai uudet täytteet minneikinälie. Nykyajan okea nainen, miehet tykkää ja pitää😘💖😂
Olen, ne on oikeesti niitä ihania empaattisia ymmärtäväisiä kilttejä jne. Kuka haluaa uskoa? 😂
No vahvat naiset oikeasti ovatkin mutta eivät nuo itsekkäät rähisijät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vahvat naiset oikeasti ovatkin mutta eivät nuo itsekkäät rähisijät ole sama asia.
Kyllähän se kusipää voi olla myös vahva, se on vaan niin muodissa olla vahva, neiti valkoinen kyyhky. Hyvin harva, kun vähän avaa silmiä tälle kiusaamiskulttuurille. Katso politiikkoja, pressana entinen koulukiusaaja, talousrikollisia, eläinrääkkääjiä. Niin et voi väittää että yhteiskunta olisi kuspäisyyden vastainen? Opettajatkin tällä palstalla välillä naureskellut, kuinka koulussa jo heille opetettiin kiusaamisen olevan kiusatun vika. Kaikki naiset, jotka puhuvat itsestään vahvoina= uitan nuo tuosta niin syvälle paskaa niin minä loista ihanimpana, upeimpana, kirkkaampana kyyhkysenä. Ai että ja miehet nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta oli joskus kiva katsoa, kun kaivatun alakertaan tuli liikettä hänen nähdessään minut. Toivoisin joskus näkeväni sen ihan kunnolla ja kokevani myös.
Minkä värinen alaosa sinulla oli silloin?
Rakas, aamusta jo kaipaan. Eikä muuta paikkaa kuin tämä. Kunpa olisit vierelläni.
Jos sinulla on suunnitelmia ensi viikolle ja haluaisit nähdä, kerro mihin olet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit pitää kamelinvarpaita esillä useammin.
Liian pienet farkut. Nolotti, kun huomasin.
Ihan kamalan näköstä.
Niinpä.
Ehkä naisten mielestä. Miehelle vielä kiihottavampaa kuin vaatteiden läpi näkyvät nännit.
No ei kyllä todellakaan ole. Tulee myötähäpeä naisen puolesta. Ei nyt ihan mitä vaan kannata nuolla, jotta lohkeaisi. Ei edes netissä ja virtuaalisesti.
Sivumies
Kyllä piniä kannattaa nuolla aina. Sivusta oikea mies.
Oikea mies ei mainosta sellaista internetissä. Sellainen mainostaa, joka ei ole ikinä tehnyt sellaista tai on muuten lapsen tasolla.
Naiset taas määrittelemässä millainen on "oikea mies" :D Oikea nainen ei ole lauantaiaamuna internetissä vaan touhuaa lastensa kanssa!
😂😂
Kuulin, että naiset voivat tehdä montaa asiaa kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kusipää voi olla myös vahva, se on vaan niin muodissa olla vahva, neiti valkoinen kyyhky. Hyvin harva, kun vähän avaa silmiä tälle kiusaamiskulttuurille. Katso politiikkoja, pressana entinen koulukiusaaja, talousrikollisia, eläinrääkkääjiä. Niin et voi väittää että yhteiskunta olisi kuspäisyyden vastainen? Opettajatkin tällä palstalla välillä naureskellut, kuinka koulussa jo heille opetettiin kiusaamisen olevan kiusatun vika. Kaikki naiset, jotka puhuvat itsestään vahvoina= uitan nuo tuosta niin syvälle paskaa niin minä loista ihanimpana, upeimpana, kirkkaampana kyyhkysenä. Ai että ja miehet nauttii.
Ei tuollainen ole vahva nainen. Vahva nainen on hyvä ihminen eikä ilkeä tai pahaluontoinen muutenkaan. Hyvin harvinaisia toki ovat aidosti vahvat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta oli joskus kiva katsoa, kun kaivatun alakertaan tuli liikettä hänen nähdessään minut. Toivoisin joskus näkeväni sen ihan kunnolla ja kokevani myös.
Mieti jos painautuisin suhun takaapäin ja tuntisit kuinka se kasvaisi ja kovettuisi peppuasi vasten.
Tykkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit pitää kamelinvarpaita esillä useammin.
Liian pienet farkut. Nolotti, kun huomasin.
Ihan kamalan näköstä.
Niinpä.
Ehkä naisten mielestä. Miehelle vielä kiihottavampaa kuin vaatteiden läpi näkyvät nännit.
No ei kyllä todellakaan ole. Tulee myötähäpeä naisen puolesta. Ei nyt ihan mitä vaan kannata nuolla, jotta lohkeaisi. Ei edes netissä ja virtuaalisesti.
Sivumies
Kyllä piniä kannattaa nuolla aina. Sivusta oikea mies.
Oikea mies ei mainosta sellaista internetissä. Sellainen mainostaa, joka ei ole ikinä tehnyt sellaista tai on muuten lapsen tasolla.
Mikä sua asiassa ahdistaa? Oletko salaa homoseksuaali?
Kyllä minä uskallan ilolla ja ylpeydellä kertoa nuolevani mielellään. Siitä pitää kumpikin osapuoli.
Pojankoltiaiset ei tiedä ja kaappijengi ei siedä. Haaveilkaa te homppelit ryppyreiästä vaan. Tosimies rakastaa pillua.Joku syy sulla on, että pitää mainostaa sitä ikävälangassa. Et sä sillä pillua saa, vai onko siitä vaan fantsua kirjoittaa kuten 16 vuotiaat puhuu. Triggeröidyit syystä. Puutteesta, veikkaan. Kaukana on tosimies kun peiliin katselet.
Puhun vain asioista rehellisesti ja avoimesti. En ilkeästi muista pahaa kuten sinä. Mikä vika päässäsi saa sut kiukkuamaan ja ilkeilemällä kaipauslangassa muille?
Just niin. Puhut avoimesti kaipauslangassa asioista, joista vain haaveilet tosielämässä.
Vastaa nyt, kun en ole koskaan ymmärtänyt, millainen puute täyttyy sillä, että kokee loukkaavansa toisia kiusaamisellaan, kuten sulla pakonomaisesti on tarve?
Narskumainen hyökkäys. Miksi hyökkäsit homoja kohtaan ja heidän mieltymyksiään kohtaa? Oletko salaa homo?
Harmittaako kun kiusaaminen ei onnistu. Narskuille tyypillistä on muuten syyttää muita narskuiksi.
Jankjankjank
Olet vallannut ajatukseni ja vienyt mielenrauhani. Eikö olisi vain kohtuullista että tarjoaisit seuraasi korvaukseksi menetetystä työajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen alaosa sinulla oli silloin?
Voi kuule. Oli aikaa sitten. Luultavasti bootcut farkut. Tummemmat kuin viime aikoina.
Lasten osasto,