Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6681)
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaiettu rakkaus🎶
Niin on ja salainen.
Kaivatulle hyviä öitä ja unia sumuiseen yöhön.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen ihmisen, jolla on vahva haltija koska mullakin on. Tiedän jo mitä se on sellaisen kanssa joka kaatuu jokaiseen yliluonnolliseen esteeseen. En voi. Ei voi seurata mua sinne minne menen jos ei ole sitä. Kun tuo asia (ja keskinäinen vetovoima) on kunnossa ihan kaikki muu joustaa ja on täysin vapaasti sovittavissa.
Millaisia ovat yliluonnolliset esteet? Entä millainen on haltijasi?
Vierailija kirjoitti:
P.S. Joko jutellaan? 👍+👍
Soita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Joko jutellaan? 👍+👍
Soita.
En. Ihan kasvokkain.
Kaipaan sua edelleen. T:sivupeilisähläri
Ei mulla oo harhoja.Olen hyvin vahvasti realiteeteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo harhoja.Olen hyvin vahvasti realiteeteissa.
Mitkä ne realiteetit on jotka sopivat vauvapalstalle.
Tottakai lemmiskelen puolisoni kanssa, ole kiihkeä ja lihallinen nainen. Ja hön on taitava ja tuntee mut. Mutta sua mä mietin, aina vaan enemmän ja ikävöin. Tuleekohan tässä joskus seinä vastaan.
En ole ikinä laittanut sinusta tänne mitään mistä joku muu kuin sinä voi tunnistaa viestin. :) Ei ole ollut tarvettakaan, kun voin kertoa kaiken suoraan sinulle. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Voisit sanoa mulle Well played.
Kommunikaatio on mahdotonta, jos ei suostu A) kuuntelemaan, B) kuulemaan, C) ymmärtämään, mitä puhuja koettaa sanoa tai tarkoittaa (vastakohta on tietää toisen puolesta), D) hyväksymään, että asioita voi lähestyä eri kulmista. Sun kans haaste on ehkä kohdassa B.
Olen ajatellut sinua kun olen ollut toisen kanssa. En tahallaan, kuvasi vain ei jätä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Well played.
Oot hyvin peittänyt vihasi mua kohtaan. Tälle palstailijalle > 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Well played.
Irl
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lemmiskelen puolisoni kanssa, ole kiihkeä ja lihallinen nainen. Ja hön on taitava ja tuntee mut. Mutta sua mä mietin, aina vaan enemmän ja ikävöin. Tuleekohan tässä joskus seinä vastaan.
Minulla oli sama tilanne, lopulta ei voinut kotona juuri hymyillä.
P.S. Joko jutellaan? 👍+👍