Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7245)
Ei ole valmista tilauslistaa mitä haluan. Mutta toivon että mitä kehittyy tai on kehittymättä nousee jostain muusta kuin pelosta
Kulkuuset, kulkuuset, hiljan helkkäilee...
muikkunen 💛💚 olit tänään tosi söpö
🧡nuppunen 🤍🖤
Miksi luulen että olet täällä
Vierailija kirjoitti:
Koska olen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaan lopetan ano[p]ille juttelun.
🤣
Voi apua. Koska olen mestari tutustumaan ihmisiin ilman että nimiä välttämättä tulee koskaan vaihdettua, niin on hyvinkin mahdollista että tunnen jo blondin miehen äidin 😅
Blondin miehen nimen sentään nykyään tiedän, tänään tuli vuosi siitä kun tapasimme ensimmäisen kerran ja ehkä puolisen vuotta tiennyt nimen 😳
Kauniita unia blondi mies 💕💋
Mistä siis nyt tuulee? Olen ollut johdonmukaisen ystävällinen, itse sen sijaan etsit ensin yhteyttä ja sitten taas murjotat. Ei sinun tarvitse pelätä, enhän ole yrittänyt enkä tule yrittämäänkään mitään liikaa, ymmärsin kyllä kun kerroit kunppanistasi. Viihtyisin seurassasi, olet mielestäni erityinen ja hauska, mutta ei tämä näin voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen.
Oletko ikinä harkinnut ihan vaan soittaa? (Toiveikkaana odotan soittoääntä)
Tykkään mutta vähän liikaakin, entä itse?
Iltaa mammoille. Tarjolla olisi puikula perunaa ja auralihapullia...parsaa. Tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm Lost without you
Asia selviää, kun otat yhteyttä neloskerroksen konttoriin. Laitankin sulle nyt just työviestin huomisesta iltapäivästä.
Kiva💕 luen sen heti aamulla. Oikeasti, pyörryn jos sulta on tullut viesti
Kotona voin olla yksin rauhassa kaivattuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm Lost without you
Asia selviää, kun otat yhteyttä neloskerroksen konttoriin. Laitankin sulle nyt just työviestin huomisesta iltapäivästä.
Kiva💕 luen sen heti aamulla. Oikeasti, pyörryn jos sulta on tullut viesti
Oli wa, hän luki sen ja kuittasi jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos tutustuttaisiin rauhassa, löytyisi kyllä yhteinen tapa olla
Yläpeukuista päätellen oon ainoa joka ei jaksa uskoa tuohon. Luulen että ei ole mitään yhteistä tulevaisuutta. Oli mielenhäiriö edes päästää semmosia harhoja käymään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis syysilta🥰 olisi ihana viettää sitä sun kanssa mies🤗
Loppukesän ja syksyn illoissa on sitä jotakin. Mielelläni koppaisin kaunokin syliin iltaa aistimaan.
Mistä tiedätte jos puhunkin oikeasta demonista enkä vertauskuvallisesta tai ihmisestä? Älkää tuomitko.
Vierailija kirjoitti:
tykkäätkö olla kotona?
Tykkään, mutta tykkään myös ulkoilla luonnossa.
En tiedä, enää.