Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7263)
Noita nainen millo saan jutella kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Hei, vanha elämä, jossa oli kivoja kavereita ja menoa.
Nyt on kiukkuinen ja määräväinen mies, joka määrää elämässäni aivan liian paljon. Kai on ero edessä.
Mitä sä teit/jätit tekemättä, jotta siitä tuli kiukkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiukkuinen ja määräväinen mies, joka määrää elämässäni aivan liian paljon. Kai on ero edessä.Mikähän sen miehen tekeekin niin äreäksi, vaikka saa kaiken melkein tarjottimella enkä edes asetu poikkiteloin. Eihän tuollaista kauan jaksa kukaan.
Saanut liian paljon, liian nopee.
Meillä on yhteinen menneisyys, nimittäin kaipaushistoria. Meillä on yhteinen elämä, kaipauselämä. Meillä on yhteinen tulevaisuus niin kauan, kun sydän jaksaa kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun T. rakas.
Timo
Toni
Tane
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun intiaaninimi ois ?
Pakeneva jänis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiukkuinen ja määräväinen mies, joka määrää elämässäni aivan liian paljon. Kai on ero edessä.Et kuitenkaan uskalla erota "lasten takia" (oikeasti pysyt tutussa ja turvallisessa koska pelkäät elämänmuutosta)
Muutenkin, jos ongelmat on noin pieniä kuten kiukkuinen ja määräilevä puoliso niin turha rikkoa lapsilta perhettä, vaan kysyä itseltä miksi puoliso on kiukkuinen ja olisiko syytä vaikuttaa asiaan positiivisesti. Sivusta
🤣🤣nyt tarinaan tuli jo lapset on tää sirkus 🤷🤷
Kato joku "tunnisti" tutun ja alkoi heti sättimään. 🤣🤣🤣🤣 Sivusta.
Tällaiset ääliöpostaukset
ei minulta.👋
Setämiesten keksityt panojutut! 9/26
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhulle😘
Omin 😘
Silja uskovaine tule kellariin
Olen ihastunut sinuun
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteinen menneisyys, nimittäin kaipaushistoria. Meillä on yhteinen elämä, kaipauselämä. Meillä on yhteinen tulevaisuus niin kauan, kun sydän jaksaa kaivata.
Jaksaa jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu taivasteli joskus, kun nuori sukulaistyttönsä oli kehunut varvanneensa jopa 5 kertaa päivässä.
Itse en 50v+ miehenä kehdannut kertoa, että nuorena tein sitä avokin kanssa jopa 8 kertaa päivässä. Nykyisen heilan kanssa tosin korkeintaan 4 kertaa päivässä, ikääntyminen siis jo näkyy.
Kuulostaa täysin epäuskottavalta. Oma enkkani on 7 kertaa vuorokaudessa, ja et voi olla kovempi panomies kuin minä.
Olin silloin 24v ja avokki 21v kaunotar. Oli hauskaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli sanoa kaivatun nimi, kun kaivattu on sanonut nimeni täällä.
Sano toinen nimi, ku et kuitenkaan uskalla ekaa.
Niin mies, sanopa tosiaan mun toinen nimi! sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu taivasteli joskus, kun nuori sukulaistyttönsä oli kehunut varvanneensa jopa 5 kertaa päivässä.
Itse en 50v+ miehenä kehdannut kertoa, että nuorena tein sitä avokin kanssa jopa 8 kertaa päivässä. Nykyisen heilan kanssa tosin korkeintaan 4 kertaa päivässä, ikääntyminen siis jo näkyy.
Kuulostaa täysin epäuskottavalta. Oma enkkani on 7 kertaa vuorokaudessa, ja et voi olla kovempi panomies kuin minä.
Tuo on nuorilla miehillä yleistä. Kyllä helposti 10 kertaa pystyy. -kokemusta omaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yritin leikkiä asiallista, niin on myönnettävä että olet todella kuuma setämieheksi ja mietin koko ajan millaista seksiä meillä olisi. Ja olen kamala ihminen kun haaveilen tällaisesta. On se kyllä parempi että ei päästä testaamaan, koska jos se ei toimisikaan välillämme niin hyvin kuin fantasioin, niin tarjolla olisi karvas pettymys. Huoooh.
Kaikkihan sen tietää, että setämiehet haaveilee seksistä 24/7, joten lepo!
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää iltapäivää sinne💖🤗
Ja tuohon vielä 0 perään, niin täsmää meikäläiseen.
Eri