Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2876)
Kerää rohkeus ja ota yhteyttä mies. Milloin tulet tänne päin?
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan välttelit mua loppuajan 💙🥺
Piilotin ulkopuolisten katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sulle mun katseet vai haluutko enemmän?
Mitä olisi herralla tarjolla vaihtoehtona?
Koskettamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisitko paremmin ihon lämpö ihoa vasten?
Kyllä.
Se olisi täysin mahdollista.
Tuu😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sulle mun katseet vai haluutko enemmän?
Mitä olisi herralla tarjolla vaihtoehtona?
Koskettamista
Yksi sellainen kiitos, hellä versio
Vierailija kirjoitti:
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
🧡💛💚💙💜
En ole kauniimpaa sanajoukkoa
kuunaan Vauvalla lukenut. 🥹
E sivulta vain, en tekstiä ominut.
Tuntematon sotilas, kosketit. x
Vierailija kirjoitti:
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
Jäätävän kaunista. Kuulostaa ihmisen häneltä. 🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Mitäs suunnitelmia meidän varalle, mies?
Pitäisi ensin olla "me".
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kosketusta.
Samoin. Sitä ilman ollut jo kauan.
Sinä joka kirjoitat noin hienosti, aika moni muistaisi niin hienot sanat loppuelämänsä. Antaisin aika paljon jos saisin joltain tuollaisia sanoja paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs suunnitelmia meidän varalle, mies?
Pitäisi ensin olla "me".
Hoidatko homman maaliin? Sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan välttelit mua loppuajan 💙🥺
Piilotin ulkopuolisten katseilta.
Se oli harmi.
Anneli on kaivatun täti, sivu
Vierailija kirjoitti:
2 viikon päästä staycation.
Olis niin ihanaa nähdä vihdoin. Nyt rohkaistu ja laita viestiä niin se tapahtuu!
Tyhjä pää
Tyhjä sydän
Täys 💩 luonne
That's who I am.
Don't fall for me!
Because I'll fail
Like a fragile fake
Who fades into shadows
To triumph one's meadows.
That's it
Weak as 💩
Meek like a 💸