Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2877)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kaipauksen väärti? Kannattaako sua kaivata?
Riippuu mitä värtti sinulle on.
Sitä, että voi keskustella ja olla tekemisissä oikeassa elämässä.
Sinulle voisin sitten olla mutta hänelle en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisitko paremmin ihon lämpö ihoa vasten?
En sais varmaan nukuttua yhtään.
Harmi, sitten en voi ehdottaa parannuskeinoa
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
Hetkinen. 2 viikkoa= syysloma. Johtaa hypoteesiin mahdollisuus ehkä nähdä kaivattua jos poistuu pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kaipauksen väärti? Kannattaako sua kaivata?
Riippuu mitä värtti sinulle on.
Sitä, että voi keskustella ja olla tekemisissä oikeassa elämässä.
Sinulle voisin sitten olla mutta hänelle en.
Hänelle? Puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
Kirjoitat aivan jumalaisen hienosti
Riittääkö sulle mun katseet vai haluutko enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Missä olet kahden viikon päästä?
Hki
Vierailija kirjoitti:
Just nyt kaipaisin lisää lämpöä. En jaksanut tehdä tulta takkaan. Tai paremminkin vahtia peltien sulkemista.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä, kauniita unia💖
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä oot yhä kauempana, mutta sydämessä lähempänä. Se on vaikeeta.
Kirjoita minulle kirje. Lupaan kirjoittaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi herralla tarjolla vaihtoehtona?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sä vaan välttelit mua loppuajan 💙🥺
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä katseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat aivan jumalaisen hienosti
Mutta kenelle, naiselle vai miehelle? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Se olisi täysin mahdollista.
Oikeassa elämässä oot yhä kauempana, mutta sydämessä lähempänä. Se on vaikeeta.