Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2712)
Sait mut nyt sitten stressaamaan... mutta tykkään siitä miten puhut mulle rauhallisella äänellä.
Älä sano, että haluaisit, jos et halua.
#jossittelunvastainenkampanja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💘💘💘💘
Mn,mm,nm vai nn
Tähän kuuluu vastata: "Minkä toivoisit sen olevan?"
Vierailija kirjoitti:
Sait mut nyt sitten stressaamaan... mutta tykkään siitä miten puhut mulle rauhallisella äänellä.
Vaihdetaanko stressit keskenään? Voisin stressata välillä ihan muuta.
Pidän susta. Kuin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
läheisella hiuoltoasemalla tovi.
Olisit mennyt juttelemaan sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinua vanhempi on tämä luonnollisen kaunis nainen?
En tiedä hänen täsmällistä ikäänsä.
Milloin näit hänet viimeksi? Sivusta eri kysyjä.
Vedättää. Yrittää vain käynnistää trollaamiselle keskustelua.
Ei pahalla, mutta lopeta tuo idiotismi. Totesin jo, että tästä ei ole mitään tulossa, jolloin ei iällä ole merkitystä tai näkemisillä. Kun mitään tunnistetta ei ole, ei kannata omia. Nähdessä noteerataan toisemme vähäeleisesti ja siinä kaikki, takuulla hänen mielestään myös.
Mistä tiedät hänen ajatuksensa? Oletko kysynyt? Kuitenkin kirjoitit hänestä tänne. Sivuihmettelijä.
Jos jotakin haluaisin, menisin kysymään. Koska en, siksi puran ajatuksen tänne. Ja voin olla varma, ettei halua takuulla mitään, vaikka jollakin tasolla vaikuttaisi olevan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte stressata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta lopeta tuo idiotismi. Totesin jo, että tästä ei ole mitään tulossa, jolloin ei iällä ole merkitystä tai näkemisillä. Kun mitään tunnistetta ei ole, ei kannata omia. Nähdessä noteerataan toisemme vähäeleisesti ja siinä kaikki, takuulla hänen mielestään myös.
Tämä vastaus oli odotettavissa. Hyvin tyypillistä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen ympärilläni puhetta. Puhetta. Hälinää. Sekamelskaa. Enkä kaipaa mihinkään muuhun kuin hiljaisuuteen ja kosketukseen sun kanssa. Se on ainoa ja kaunein tila mitä voin kuvitella. Rauha ja ainoa vapaus minkä tiedän.
Tunnetko kuinka kaikki häviää ympäriltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan ratoksi galluppia: Missä ja miten kerroit tunteistasi kaivatullesi?
Itsellä: istuin kesäyössä autossa hänen vieressään.
Täydellistä..
No, oli siinä aika monta juttua kivasti, joo. Saatiin koko yö viettää kahden. Mutta siinä oli sitten muita, tunnelmaa latistavia tekijöitä. Yhtä kaikki sain kuitenkin kuulla että tunteet ovat molemminpuolisia. Ovat tänäkin päivänä. Se lämmittää näinä hetkinä, kun eksyy kaipausketjuun kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö sen toisen mielipidettä vai päätitkö yksipuolisesti, että näin on parempi?
Hyvänen aika, ei omaa mielipidettä kysytä muilta vaan se muodostetaan itse. Sitten jos molemmilla olis sama mielipide samaan aikaan, vois jotain vaikka tapahtua ehkä mahdollisesti. Hypoteettisesti.
Hyvänen aika olet tolvana 🤦🏻😅
Sinä olet. Jokainen päättää itse, mitä pitää parempana, eikä siinä toisten mielipiteillä ole väliä. eri
Hyvänen aika olet tosiaan tolvana tunne asioissa ilman keskustelua tehdyt yksipuoliset päätökset ovat narsismia! 🤷
Lähdit rerken jälkeen projektihommiin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te haluatte jotakin todellista, olette väärässä paikassa. Kannattaa olla yhteydessä suoraan siihen ihmiseen. Minä en hae mitään oikeaa, siksi täällä.
Jos ei halua mitään, tuskin on kiinnostunut. Kuvitelmaa vain, arvelisin. Puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi. Hän tietää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö sen toisen mielipidettä vai päätitkö yksipuolisesti, että näin on parempi?
Hyvänen aika, ei omaa mielipidettä kysytä muilta vaan se muodostetaan itse. Sitten jos molemmilla olis sama mielipide samaan aikaan, vois jotain vaikka tapahtua ehkä mahdollisesti. Hypoteettisesti.
Hyvänen aika olet tolvana 🤦🏻😅
Sinä olet. Jokainen päättää itse, mitä pitää parempana, eikä siinä toisten mielipiteillä ole väliä. eri
Hyvänen aika olet tosiaan tolvana tunne asioissa ilman keskustelua tehdyt yksipuoliset päätökset ovat narsismia! 🤷
Sinä olet umpitollo narsisti. Jos ei ole mitään sovittu tai puhuttu, siinä mitään toisilta kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te haluatte jotakin todellista, olette väärässä paikassa. Kannattaa olla yhteydessä suoraan siihen ihmiseen. Minä en hae mitään oikeaa, siksi täällä.
Aivan.
Pädet-selostat-juonnat
Mistä tiedät hänen ajatuksensa? Oletko kysynyt? Kuitenkin kirjoitit hänestä tänne. Sivuihmettelijä.