Mitä mieltä olet kondomeista
Ymmärrän itse että irtosuhteissa niitä on käytettävä mutta musta tuntuu ettei naiset ihan tajua miten paljon tuntoa ja nautintoa ne vie pois. Kyllä vakkari suhteessa pitäisi saada paljaalta vetää.
Kommentit (25)
Epäluotettavia. Serkkuni sai aikanaan ns. "kondomilapsen" joka valmistui viime keväänä lukiosta.
Entä jos nainenkaan ei tahdo käyttää ehkäisyä terveyssyistä ja kondomi ainoa vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainenkaan ei tahdo käyttää ehkäisyä terveyssyistä ja kondomi ainoa vaihtoehto?
Ei kai sillo auta muu ku väkisin käyttää sitä kumia sitten.
ap
Aina mukana naisten kondomit,ei jaksa vaatia mieheltä käyttöä kun voi sujauttaa itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Aina mukana naisten kondomit,ei jaksa vaatia mieheltä käyttöä kun voi sujauttaa itselleen...
Nuo naisten kondomit sopivat mielestäni parhaiten synnyttäneille naisille; hankala laittaa ja kalliskin?
Höps AP! Nuo ultra thin kortsut eivät vie tuntoa mihinkään, ei suikkarissa eikä nainnissa. On kokemusta todella monen miehen kanssa ja välillä toivoisin että veisikin tuntoa kun suurin osa laukeaa liian nopeasti. Nykyinen puoliso laukeaa ihan yhtä nopeasti suikkarissa tai normi nainnissa kortun kanssa tai ilman.
Olen lisäksi kysynyt asiasta ja tuo on 99% imago kysymys, eli "noloa" käyttää kortsua ja sitten on niitä joita hävettää käydä niitä ostamassa.
N36
N36: sen kanssa aikas samoilla linjoilla. Ei voi kortsujen syyksi panna jos ei joskus oo meinannu kuti irrota helpolla. Kyllä näin miehenä itselle kelpaa suhteessa niin kumilla kuin paljaalla.
M43
Vierailija kirjoitti:
Höps AP! Nuo ultra thin kortsut eivät vie tuntoa mihinkään, ei suikkarissa eikä nainnissa. On kokemusta todella monen miehen kanssa ja välillä toivoisin että veisikin tuntoa kun suurin osa laukeaa liian nopeasti. Nykyinen puoliso laukeaa ihan yhtä nopeasti suikkarissa tai normi nainnissa kortun kanssa tai ilman.
Olen lisäksi kysynyt asiasta ja tuo on 99% imago kysymys, eli "noloa" käyttää kortsua ja sitten on niitä joita hävettää käydä niitä ostamassa.
N36
Ei hävetä pätkääkään ostaa kondomeja. Miksi hävettäisi, tai olisi noloa käyttää?
Helppohan se naisena on huudella, että eivät vie tuntoa kun ei ole edes pippeliä... aika väsynyttä.
Jos mies on ns. minuuttimuna, ei ne silloin varmaan haittaa. Kaikki eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
N36
Kiva kun nainen tulee kertomaan miten miehistä tuntuu
Tilapäispanoissa on syytä käyttää kumia. Oman vaimon ja pomon siistin rouvan kanssa uskaltaa nussia paljaalla.
Useimmat miehet eivät tunnu tajuavan, että kondomeja on olemassa suuri valikoima, joista voi hankkia itselleen sopivimman ja oikean kokoisen. En ymmärrä miten vielä tänä päivänä monet perustavat mielipiteensä pelkkiin markettikumeihin.
Vähän kuin ostaisi omiin jalkoihin sopimattomat kengät ja sitten valittaa ettei ole hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät tunnu tajuavan, että kondomeja on olemassa suuri valikoima, joista voi hankkia itselleen sopivimman ja oikean kokoisen. En ymmärrä miten vielä tänä päivänä monet perustavat mielipiteensä pelkkiin markettikumeihin.
Vähän kuin ostaisi omiin jalkoihin sopimattomat kengät ja sitten valittaa ettei ole hyvät.
Noi nettikauppojen kumit on kalliita
Joko kondomi tai sitten piuhat poikki. Miehelle ehkäisystä huolehtiminen on paljon helpompaa ja halvempaa kun naiselle.
En tykkää. Eikä varmaan kukaan tykkää kun irtosotkujen harrastajat.
Vierailija kirjoitti:
N36
Sinulle on valehdeltu. Ihan yksinkertaisesti. Voit joka testata asian itse. Laita ultrathin muutaman sormesi ympärille. Sitten kosketa jotain. Jos olet rehellinen, huomaat eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Sinulle on valehdeltu. Ihan yksinkertaisesti. Voit joka testata asian itse. Laita ultrathin muutaman sormesi ympärille. Sitten kosketa jotain. Jos olet rehellinen, huomaat eron.
Noita ostin useimmiten itse kun oli ehkäisynä, tottakai se vaikuttaa tuntumaan vaikka onkin ohut. No onneksi vaimokin inhoaa kortsuja niin ei tarvitse käyttää (luultavasti siitosfetissi vaikkei myönnäkkään).
Mitä jos vetäisit semmoisen päähäsi.
Ei kondoomille tykkään kun spermaa valuu pikkareihini
Näin miehen näkökulmasta, kyllä paljaalla tuntuu selvästi paremmalta kuin yhtään minkäänlainen kondomi päällä. Todella monenlaisia on tullut koitettua joten vertailupohjaa on. Halpoja ja aika kalliitakin.
Eikä kyseessä ole pelkästään tuntuma, vaan myös sujuvuus. Kondomin laittaminen vie aina aikansa, eikä ole varaa siihen, että erektio hiipuu edes väliaikaisesti, mikä on ihan luonnollista. Aina ei seiso koko aikaa kivikovana esileikistä laukeamiseen. Kondomi ei ole turvallinen jos se ei ole kunnolla päällä, ja se vaatii erektion pysymisen. Osa kondomeista on myös yllättävän tahmeita, joten vaatii enemmän luonnollista kosteutta taikka liukkaria. Paljaalla tätä ongelmaa on vähemmän, kun touhutipat myös liukastaa.
Kaikki tämä sanottuna, uusissa ja satunnaisissa suhteissa kannattaa ehdottomasti käyttää kondomia ennen kuin kumpikin on testattu, taudit ei ole kivoja. Eikä toki yllätysraskaudetkaan. Ketään ei myöskään saa painostaa hormonaaliseen ehkäisyyn tai vetelemään muuten paljaalla. Jos yhteistä säveltä ei löydy, niin sitten on parempi olla ilman tai löytää itselle sopivampi kumppani.
Parempi ilman, paljon parempi :-)