Lähdemme kolmeksi kuukaudeksi jenkkeihin, puolivuotiaamme jää mummin hoiviin :)
Kyllä tätä reissua on odotettu, kova ikävä vaan jää tuota ihanaa tylleröä. Kolme kuukautta on onneksi niin lyhyt aika ettei hän meitä unohda.
Kommentit (14)
Rupee nää provotkin olemaan jo niin onnettomia...
mix pitää pentuja vääntää jos ne annetaan mummolle kuukausiksi hoitoon.. jos olisin tuo mummo niin en kyllä ottais.. voi pientä lapsiparkaa joka sitten yksin porvoossa vanhempiaan kaipaa :(
On se kumma miten aina kaikkea haukutaan provoksi!
Minne päin olet lähdössä?
Harmi, ettet voi (?) ottaa pienokaistasi mukaan. Mutta pärjäätte varmaan hyvin kummatkin!
mä meen usein noihin provoiohin, mutta näin tyhmä en ole minäkään!
Hauskaa matkaa mielikuvitusmatkalle!
Mummi on onneksi luotettava ja hyvä ihminen.
Teksasiin Houstoniin mennään.
Vierailija:
Minne päin olet lähdössä?
Harmi, ettet voi (?) ottaa pienokaistasi mukaan. Mutta pärjäätte varmaan hyvin kummatkin!
Toisella teistä on vanhempainvapaa. Miksei hän jää Suomeen?
6kk:n ikäisen jos jättää 90 yöksi hoitoon, niin varmana unohtaa vanhempansa! Mut provohan tää olikin, tai sit ei vanhemmilla ole kaikki palikat tallella.
mistähän syystä MOLEMMAT vanhemmat lähtee sinne työmatkalle ja miksi AP hehkuttelisi asiaa täällä palstalla missä tietää varmasti palautteen. Eiköhän jollakulla ole ollut vain tylsä ilta ja yrittää saada teidät huutamaan :)
Lähden koska en ole ennen käynyt teksasissa ja pääsen kyllä tarvittaessa nopsaan takas suomeen.
antakaa lapsi vaikka saman tien mummolle kasvatettavaksi kokonaan. Mitä sitä suotta enää vaivautumaan.
olen hoitanut tuon ikäistä lasta perhepäivähoitajana, äiti muutti pois kotoa ja isä jäi lapsen kanssa. Isä halusi kuitenkin olla työelämässä. Pojan kasvettua kutsui minua äidiksi, kyllä riipaisi..oma äiti kuitenkin jonkun verran piti poikaa luonansa.
en mä edes keksi mitään " hauskaa" tähän, sori.