Suomeen on syntymässä Wolt -velallisten sukupolvi
Eipä tässä oikein voi muuta sanoa kuin että voi pyhä yksinkertaisuus:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/125b49aa-8c04-47f4-b16d-3cd92d1ed1ae
Ja sitten se ADHD:n vetoaminen. Mielestäni Veeran kannattaisi kävellä itse hakemaan vaikka ihan salaattia.
Kommentit (8)
Voisiko edes ekan sivun selata läpi ennen kuin aloittaa ties kuinka monetta ketjua samasta aiheesta?
Tämä on jatkumoa siihen vapaaseen kasvatukseen kun lapsi saa itse päättää kaikesta eikä näköjään opeteta edes alkeellisia taloustaitoja. Kuten tarinan henkilö itsekin totesi köyhyys on periytyvää. Voi voi! Itse en ole koskaan tilannut Woltista yhtään mitään ja ostan vain sen mihin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko edes ekan sivun selata läpi ennen kuin aloittaa ties kuinka monetta ketjua samasta aiheesta?
En ole nähnyt samanlaista aloitusta.
Jep - parit diagnoosit aina auttavat uhriutumaan. Pitäiskö hakea itsellekin ni sen verukkeella voisi elellä velaksi?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja toiseksi suomeen ei tarvita yhtään lisää kehitysmaista wolttikuskeja.
Olen koko ajan ihmetellyt kuka tilaa woltin kautta? Okei nyt tajuan........voi pyhä yksinkertaisuus todellakin.
Täysin edesvastuutonta tukea yritystä joka ajaa suomea kehitysmaaksi.
Moi koulu- ja työpaikkakiusaaja. Sulla ei sitten tuon tähdellisempää ollut sanottavaa.