Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla 3kk synnytyksestä ja maha kuin viimeisillään olis raskaana!!

Vierailija
28.05.2007 |

Miksi jotkut palautuvat heti, maha vetäytyy? Ja jotkut taas ei millään??

kaverin maha on oikeesti VÀLTAVA pallo keskellä kroppaa ja vauva on jo 3kk

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo, älä nyt kaverisi mahaa toljota

Vierailija
2/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että mahani on valtava pallo, vaikka synnytyksestäni on 3 kk. So what? Pallo näkyy minulla siksi, että OLEN MUUTEN NIIN HOIKKA. Ja tiesitkö, että raskauskiloja minulla ei ole enää kuin yksi ylimääräinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden jolla 6kk synnytyksestä ja ihan vauvamaha. on kyllä muutenkin lihava, mutta aika hirveän näköistä. thank god it' s not me..

Vierailija
4/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myös tästä mulle huomauttelee ja olen monesti ollut aiheesta tippalinssissä. Lisäksi mulla on elimistössä hiiva (näkyy mm. ihottumana), joka aiheuttaa vatsan turvotusta. Lääkkeitä en saa siihe syödä ennen kuin olen lopettanut imetyksen. Mulla on siis lapsen etu mun ulkonäön edellä. Ärsyttää se saatanan lurkki, kun se aina mulle ensimmäiseksi vinoilee, kun nähdään. En enää halua nähdä ks. ystävääni, on vaan niiiiiin k-pää.

Vierailija
5/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kun saat lapsen!!! Se on tosiaan yksilöllistä, että kuinka pian kohtu supistuu entiseen kokoonsa. Kohtuhan on naisella joka EI ole raskaana nyrkkiäkin pienempi. Kun taas viimeisillään raskaana olevalla kohtuun mahtuu noin 3.5 kiloinen vauva ja kohdun tilavuus on noin 5 litraa. Että mietipäs sitä ap!!!

Vierailija
6/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeisestä raskaudesta 3v ja voisin koska vain väittää olevani väh. 8. kuulla;-)

No, on sitä pahempiakin ongelmia!

Vierailija
7/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkisupistusten voimakkuudesta. Siinä on eroja eri naisten välillä. Itselläni vatsa palautui raskaudesta/synnytyksestä tosi hyvin ja lyhyen ajan kuluttua vatsa oli jo huomaamaton vaikka painoa jäikin vielä 8 kiloa enemmän kuin oli ennen raskautta. Ja toki olet 11 oikeassa siinä että jos äidillä on kertynyt kovasti ylipainoa vatsan seudulle niin tokihan se saa vatsan pömpöttämään. t:7

Vierailija
8/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni veti hirveet hrneet nenään AP:n kirjoituksesta vaikka tämä vain lähinnä kummasteli ystävänsä mahaa ja kummasteli myös sitä kuinka toisilla maha palautuu niin hienosti ja toisilla taas ei millään.

Minä veikkaan, että ikä ainakin vaikuttaa. Mitä nuorempi on, niin sitä paremmin palautuu. Ja tietysti omat likkumis ja ruokailu-tottumuksetkin vaikuttavat asiaan. Ihan turha kenenkään isomahaisen väittää, että syö tosi vähän ja terveellisesti. Jos mahaa on tosi paljon vielä 3kk synnytyksen jälkeen, niin kyllä on syytä miettiä omia syömisiään. Siis mikäli se iso maha sitten haittaa. Mutta jos ei haittaa, niin mitäs se muille sit kuuluu!

Vierailija
9/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli äärettömän kipeät jälkisupistukset joihin söin särkylääkkeitä pitkään. Muistan,että supisteli vielä julmetusti pitkään synnytyksen jälkeenkin (siis kuukausia)

Minun mahani palautui ainakin tästä ensimmäisestä raskaudesta ihan täysin. Nahka on ihan kireä ja vatsa litteä. Saas nähdä sit toisen synnytyksen jälkeen, että onko supistukset enää niin voimakkaita.

Vierailija
10/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huomannut esikoisen synnytyksen jälkeen jälkisupistuksia juuri ollenkaan (ja maha palautui aika hyvin). Sen sijaan kakkosen jälkeen jälkisupistukset olivat karmeita pitkän aikaa (ja maha palautui jotenkuten).

Vierailija
11/11 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja liikun niin kuin aina ennenkin. Tiedän, että voisin olla vaikka 15 kiloa laihempi. Varmasti jokainen ihminen tietää itsekin, että on iso maha ja osaa sanoa omista tottumuksistaan. Mutta mä en ymmärrä " ystävää" , joka otta oikeudekseen tästä huomauttelemisen. Se ei anna kenellekään mitään, jos toiselle vinoilee. Ehdottaisi mieluummin, että lähdetään yhdessä lenkille tai tehdään jotakin urheilujuttuja yhdessä. Asiat voi tehdä positiivisesti tai negatiivisesti. Se on valinta. Se kuinka mun " ystävät" minuun ja mun mahaan suhtautuu vaikuttaa minun suhtautumiseen heihin takaisin. Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun olen muuttunut nihkeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi