Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on limatulppa?

28.05.2007 |

Koska se irtoo ja kauanko siitä alkaa synnytys, vai ennakoiko synnytystä olleenkaan?

Jos ei mulla ole muistikuvaa lapsivedestä, niin ei liioin tästäkään asiasta, kun esikkoa lähettiin vääntään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksilöllistä käsittääkseni. Jotkut eivät huomaa koko tulpan irtoamista ollenkaan ja synnytys irtoamisesta voi alkaa vaikka vasta kolmenkin viikon päästä.

Itselläni esikoista odottaessa irtosi ihan selkeää limatulppaa rv 33 lähtien ja poika syntyi eteis istukan takia rv 34+2.

Tytöstä se pläsähti (vetelänä) pitkin kylppärin lattialle rv 40+0 ja tyttö syntyi 8 tunnin kuluttua siitä.

Tsirppana rv 21+2

Vierailija
2/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O nikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ed. raskaudessa limatulppa yli 1kk ennen synnytystä. Ja sitä ei voinut olla huomaamatta! Se saattaa tulla kerralla tai pienissä paloissa. Jso jää vessapaperiin, on todella sitkeää limaa ja jos tipahtaa pönttöön, niin loiskahdus vaan käy :).

Ei siis oikeastaan kerro yhtään sitä, koska synnytys voi alkaa (ikävä kyllä).

Vierailija
4/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastata...mulla kaksi raskautta takana enkä kummassakaan ole huomannut mitään limatulppaa. Esikoinen syntyi 37+2 ja kuopus 40+2, synnytys käynnistynyt sännöllisillä supistuksilla ja kalvot puhkaistu salissa molemmilla kerroilla..mutta limoista ei tietoa ;)

Katotaan, miten tässä kolmannessa käy...näenkö limoja.

:)

MR

Vierailija
5/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa eli tosiaan semmonen selvä kiinteä limaklöntti vessakäynnillä paperiin rv 34 ja vajaa vrk myöhemmin rv 34+1 syntyi esikoiseni. Saa nähdä kuinka tällä kertaa käy...

s rv 20+4