Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahdessa pelkosektioon? Onko kukaan ollut PHKS:n pelkopolilla?

18.05.2006 |

Ahdistaa mennä sinne nöyryytettäväksi ja itkemään. Ahdistaa koko ajatus edes mennä siihen rakennukseen. Olen suoraan sanottuna aika kauhuissani. Esikoisen synnytys meni ihan pieleen ja päättyi hätäsektioon. Joudunko tosiaan käymään sen uudelleen läpi? Saattaako lääkäri sanoa etten saa sektiota? Kertokaa kokemuksia kiltit ihmiset. t. viilis

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole varsinaisesti pelkopolilla Lahdessa käynyt, mutta muuten ä-polin kanssa asioinut. Viestistäsi ei käy selville, mikä meni pieleen ekalla kerralla. Pelkopolikäyntiinhän kuuluu keskustelu niin kätilön kun lääkärinkin kanssa. Tarkoituksena on käydä läpi edellisen kerran ns. pelottamaan jääneitä asioita ja arvioida seuraavan kerran synnytystapaa.

Joskus Lahdessa oli pelkopolin lääkärinä Posa, josta minulla on itsellä vain hyvää sanottavaa. Räväkkä määrätietoinen ja asiansa osaava ihminen. Teki minulle esikoisen sektion, kun likka päätyi poikittain. Henkilökemioista voi olla montaa mieltä ja kerronkin vain oman mielipiteeni. Lisäksi en tiedä onko ko lääkäri vielä paikalla.

No, asiaan... Lahdessa saa sektion synnytyspelon vuoksi. Asiasta on kuitenkin sovittava pelkopolilla. Itse uskon, että asioiden läpikäynti auttaa rauhoittamaan mieltä. Ymmärrän kuitenkin myös suuren ahdistuksen ja haluttomuuden mennä ko taloon. Toinen vaihtoehtohan on Hemon yksityisneuvola ja sen lääkärit. Sieltäkin kuitenkin ohjataan lopuksi PHKS:n. Kuitenkin aivan eri talo voi auttaa asian lähestymistä.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja uskoa parempaan kokemukseen tulevaisuudessa.

Lytte 36+0 matkalla ko talon ä-polille ma 22.5.

Vierailija
2/3 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietenkin ihan oikeassa :) Välillä vaan iskee paniikki, siksi täytyy nyt heti alkaa selvittämään tätä asiaa sairaalan kanssa.

Sanoit että Lahdessa voi tästä syystä section saada. Toivotaan että olet oikeassa, alatiesynnytys ei ole minulle mikään vaihtoehto edes. Kiitos kun vastasit mulle!! t. viilis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapaat vauvasi henk.koht. ;) Onnea siitä!