Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkalle Bulgariaan Tjäreborin matkoilla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta rattaiden kanssa oo ollenkaan hankalaa,päinvastoin.Minua ainakin mietityttäis tuo rattaidn vuokraus,ovatkohan ne kovinkin likaisia?aurinkorasvaiset lapset ,syövät ja juovat rattaissa?ota omat!ja ette varmaan tarvii syöttötuolia tai pinnistä?

millon lähette ja missä hotellissa ootte?Me ollaan Odessoksessa,2aik+lapset 2v ja 7v

Vierailija
2/6 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.9 olisi lähtö ja hotelli sungarden greenpark. Mekin mietittiin miehenkaa että ehkä omat rattaat kuitenkin on turvallisempi vaihtoehto.

Tämä on ensimmäinen koko perheen yhteinen etelänmatka, jännityksellä odotamme mitä loma tuo tullessaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle??

Ei kai nyt hulluja enää kaksi vuotias nuku pinniksessä ja käytä syöttistä, eihän??

Ja ihan mielenkiinnosta kysyn oikeastiko mietit, että hiekkarannalla yrität työntää matkiksia?

Anna mä arvaan..tää on teidän eka reissu ulkomaille.

Vierailija
4/6 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lukutaito pelaa....

Kiitos asiallisesta viestistä!

Ja lähinnä rattaitten takia olisin kiinnostunut paketin ottamaan....

Vierailija
5/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas rumaa tekstiä edelliseltä :(

Mutta tosiaan ehdottomasti ottaakaa omat rattaat mukaan reisuun,olipa millaiset hyvänsä.me ollaan hyvin pärjätty matkarattailla aina.eikai kukaan ihan hiekkarannalla tarvii kovin montaa metriä niitä työntääkään?toinen työntää ja toinen vetää jos tiukkaa tekee ;)

Hyvää matkaa!Meillä lähtö jo tosiaan suununtaina!

Vierailija
6/6 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan noissa on varmasti paljon paikkakohtaistakin vaihtelua. Itse olimme toukokuussa Tjäreborgin kautta Bulgariassa, Albenassa, SunGarden Flamingossa ja pinnasänky ja syöttötuoli olivat ihan perusok, mutta matkarattaat erittäin huonosti kulkevat ja äänekkäät. Meillä kuopus oli tuolloin 10 kk ja omat rattaat mukana, emme käyttäneetkään vuokrarattaita kuin viimeisenä päivänä omien ollessa jo pakattuna. En koe omien mukaan ottamista mitenkään hankalaksi, kunhan hyvin pakkaa. Kivempi ainakin minun mielestä omilla kulkea, etenkin jos tarkoituksena paljon liikkua kohteessa. Ja meillä ainakin pikkuinen nukkui monesti rattaissa rannassa päikkärit ja isoilla renkailla rantaan pääsi hyvin =).