Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea on persepankki

Vierailija
09.09.2026 |

Ammattitaidottomia janttereita täysi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Setä lähteekin tässä kohta käymään Nordeassa katselemassa pakaroita.

Vierailija
2/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän olisi sinulle työpaikka. Ei kai se vaadi kuin yhden rekrypuhelun, niin osoitat ylivertaisuutesi nykyisiin työntekijöihin nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei annettu reppanalle lainaa siis. Koeta pikavippejä niin kauan kuin edes joku niitä sinulle myöntää.

Vierailija
4/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! lähdin jokunen vuosi sitten sieltä vetää oltuani asiakas noin 40v vuotta. Vanhempani teki asiakkuuden joskus kasarin alussa silloiseen Yhdyspankkiin. Palvelu hoidettiin ennen ns oma kylän konttorista ja asiakkaasta pidettiin huoli. Nyt on vain vittuileva keskuskonttorin palvelu. Ihan käsittämättömän surkea palvelu. Jos tarvitsit lainaa niin verkkopankin viestiin vastattiin kahden tai kolmen viikon päästä, ja sit ajan sai kuukauden päähän. 

Vierailija
5/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei annettu reppanalle lainaa siis. Koeta pikavippejä niin kauan kuin edes joku niitä sinulle myöntää.

Äitis oli reppana kun sua vääns. 

Vierailija
6/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän olisi sinulle työpaikka. Ei kai se vaadi kuin yhden rekrypuhelun, niin osoitat ylivertaisuutesi nykyisiin työntekijöihin nähden.

Ei kiitos.

Vierailija
7/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas täysin päinvastaiset kokemukset. Vuosi sitten haettiin asuntolainaa ja kaikki sujui todella nopeasti ja vaivattomasti. Meillä oli koko ajan yksi ja sama virkailija joka antoi suoran puh numeronsa. 

Olen myös hoitanut molempien vanhempieni kuolinpesiä Nordean kautta ja sekin puoli toimi moitteettomasti, toisin kuin esim S-pankissa jossa piti käydä täyttämässä iso nivaska lippusia ja lappusia kalkkeripaperille paikan päällä Ja siltikin kesti varmaan puoli vuotta saada tilit tyhjennettyä.

Vierailija
8/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tuolla minulla ainakin on. Sinulla ehkä sitten sitä persettä.

Vierailija
9/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli ja Nordea vaihtui toiseen pankkiin Mitä helvettiä tekee pankilla jossa jatkuvasti jotain vikaa ! ja milloin mikäkin pois käytöstä tai ei toimi 

Vierailija
10/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pankkiin istuun ja katsoon kun ihmiset nostaa rahaa. Katsokaa myös pakaroita

Vierailija
11/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että asia on päinvastoin. Ne jotka ovat ko pankissa säilyttäneet työpaikkansa, ovat pätevimpiä. Heikoin aines on saanut kenkää jo aikoja sitten. Ja lisää lentää 1500 ihmistä lähiaikoina pellolle. Vain eliitti jää jäljelle

Vierailija
12/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika ole pankin jos sun tili meni ulosottoon. Vika on sinun.

Vierailija
13/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Walhroos (nalle) aikoinaan sanonut että tavis ei tuo pankin lattialle kuin pieniä kiviä jaloissaan, boikottiin koko pankki Suomessa.

Vierailija
14/14 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että asia on päinvastoin. Ne jotka ovat ko pankissa säilyttäneet työpaikkansa, ovat pätevimpiä. Heikoin aines on saanut kenkää jo aikoja sitten. Ja lisää lentää 1500 ihmistä lähiaikoina pellolle. Vain eliitti jää jäljelle

Kyllä ne pätevimmät potkitaan pihalle ensimmäisinä ja jäljille jätetään aloittelojat koska niille ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi