Oikeiston äänestäjät eivät pidä oikeistosta
Oikeiston valta Suomessa käytännössä katkeamaton 30 vuotta. Marinin hallituksessakin oli keskusta heittämässä kapuloita rattaisiin.
Nyt ei ammattikoulu kelpaa yrittäjille. Yrittäjien oma mies Sipilän Juha ammattikoulun uudisti. Yrittäjien unelmaan. Halvalla ja oppilaat ilmaiseksi töihin. No lopputulos olikin huono, yrittäjien mielestä. Hitsi kun kävi huonosti. Kuka olisi arvannut.
Kokoomus hallituksessa pistää kaiken sileäksi jotta EK setien edut kasvaa. Yrittäjien toiveesta duunari ja työtön ottaa turpaan historiallisesti. Nyt ollaan sitten konkurssi ennätysten ykkösiä.
Miksi oikeiston vaalipuheissa aina luvataan muutosta. Muutos heihin itseensä, heidän itsensä tekemänä, heidän valtansa jatkumisella.
Siis ymmärrän, että jonkun mielestä nämä nykyiset toimet olisivat hyviä, mutta missä ovat ne hyvät ja toimivat lopputulokset?
Kommentit (30)
Veroja ei haluta maksaa, mutta kaikkea pitää saada, itselle, ei muille.
Oikeisto tiivistettynä.
Verot ovat varkautta ja rikkaiden riistämistä.
Köyhän on rintamalle lähdettävä, palkatta ja hengellään, rikkaan omaisuutta turvaamaan.
Oikeistoa selkokielellä.
Palstan kokopersujen vastaus tähän ketjuun on poistaminen. Kun mitään ei saa enää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto tiivistettynä.
Ei kun siinä oli juuri vasemmiston agenda tiivistettynä. Vasemmistohan ja nimenomaan demarit on täälläkin katkerina eniten valittaneet kun joutuvat itse maksamaan kun pitäisi saada olla kädet toisten taskuilla. Yrittäkää nyt edes pysyä faktoissa eikä jauhaa pelkkä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto tiivistettynä.Ei kun siinä oli juuri vasemmiston agenda tiivistettynä. Vasemmistohan ja nimenomaan demarit on täälläkin katkerina eniten valittaneet kun joutuvat itse maksamaan kun pitäisi saada olla kädet toisten taskuilla. Yrittäkää nyt edes pysyä faktoissa eikä jauhaa pelkkä paskaa.
Kiitos uskottavasta ja hyvin perustellusta vastauksesta vasemmiston valheille. Hyvä jauhottaa vasemmisto kunnolla.
T.persu ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto tiivistettynä.Ei kun siinä oli juuri vasemmiston agenda tiivistettynä. Vasemmistohan ja nimenomaan demarit on täälläkin katkerina eniten valittaneet kun joutuvat itse maksamaan kun pitäisi saada olla kädet toisten taskuilla. Yrittäkää nyt edes pysyä faktoissa eikä jauhaa pelkkä paskaa.
Saisiko jonkun esimerkin toiminnasta josta vasemmistoa syytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko jonkun esimerkin toiminnasta josta vasemmistoa syytät?
Esimerkkejä on turha vasemmistolle antaa. Totuus tiedetään oikeistossa ilman mitään esimerkkejä.
T.persu ikuisesti
Oikeistolaisuus ei liene kuin vasta käsite vasemmistolaisuudelle. Ei kerro varsinaista ideologiaa kuten sosialismi/kommunismi.
Koska olen varsin paljon sosialismia vastaan. (helutin epäreilu systeemi Suomessa). Olen oikeistolainen.
Poliittinen ajatusmailmani on, ettö yksilö on enimmäkseen vastuussa itsestään joka on sosialismia vastaan, muttei varsinaisesti oikeiston asia. Suomessa Persut antaisivat eniten vastuuta yksilölle, mutta oat kyllä eksyneet aiheesta vaikka osa heidän edustajistaan on voimakkaasti tämän asian puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin oikeistolainen pakenee miljoonaluokan ulosottovelkojaan, jotka itse itselleen talousosaajana hommasi?
Venäjälle. Turvapaikanhakuun saatana :D
Jos Anoon viittaat, ei hän mikään oikeistolainen ole vaan Valta kuuluu kansalle -maanpetoksellinen ryssssssssän kätyri.
VKK on nimenomaan oikeistolainen puolue.
Anosta tärkeintä on muistaa, että persuna se eduskuntaan äänestettiin.
Oikeistolaisia on liian helppo kusettaa. Tästä syystä oikeiston mainontaa dominoi tekoäly videot. Persut jopa ilmoitti tekoälyä käytettävän koska ihan totta ne kuitenkin on.